Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Alleenreizend

prachtig

sandra
9-9-2018

het is prachtig daar wil zo weer terug ben er maar kort geweest wil er meer zien van de omgeving

Een hele fijne en geweldige ervaring

Miranda
15-5-2018

Mijn eerste detox ervaring. Het was heerlijk. Ik heb in alle opzichten een hele fijne week gehad. Het team, de activiteiten, de groep, de behandelingen, de omgeving, de sapjes/soepen er. Aanrader!!!

zalig !

christel
6-5-2018

minpunten zijn er niet te noemen, wat een feestje om in Vitalise te mogen verblijven.

Het was mijn eerste keer detoxen maar zeker niet de laatste keer

Een heerlijke week totale ontspanning!!

Jolanda
4-5-2018

Het is een heerlijke manier om even helemaal alleen met je zelf bezig te zijn. Het mildvasten is op deze manier heel goed te doen met heerlijke sapjes en lekkere hapjes.

In alle opzichten een TOP-week!

Kirsten
1-3-2018

Mijn detoxweek bij Vila Mimosa was in alle opzichten een TOP-week! Geweldig genoten van de prachtige omgeving, de (klant)vriendelijke mensen, de heerlijke wandelingen, de zalige massages, het sporten en de gezellige groep! Een regelrechte aanrader!

Super! Wat een ervaring!

Ilse
15-12-2017

Dit was mijn eerste keer en zeker niet de laatste keer!Heerlijk tot rust gekomen en super verwend door het lieve Mimosa team.

Ik mocht door mijn gewicht absoluut niet afvallen,maar wou wel detoxen. Dit was geen probleem,mijn porties werden aangevuld en tussendoor mocht ik ook om extra's vragen. Dankzij onze geweldige groep (wat was het super gezellig met jullie) en het Mimosa team was dit een onvergetelijke ervaring. Heerlijk tot rust gekomen en genoten van de massages, sauna, de tuin, het zwembad en het heerlijke eten en sapjes. De dames in de keuken zijn geweldig! Heerlijke schone kamer dankzij de dames van de huishouding.Wel had ik de prijzen van de behandelingen wat lager in geschat, maar je kunt het zelf zo gek maken als je wilt.De omgeving is ook super mooi en heerlijk rustig. Bedankt Fillipe, Joseph, Sergio, Clarissa, Celeste, Astrid, Mark (massage o.a ), Ineke, (massage) Gundrun (yoga), Ricardo (osteopaat) en Maddy van achter de schermen. Ik ging naar huis met een schoon en uitgerust gevoel en met een lichaam dat weer werkte en zonder pijn was...wat een heerlijkheid...tot de volgende keer!

Heerlijk!! Rust, balans, detox

Conny
30-11-2017

Een heerlijke week gehad, alles voldeed aan onze verwachting.

Top!!!

geweldig!

Annette Koetsier
29-11-2017

Overal wordt voor gezorgd; je hoeft nergens zelf aan te denken. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik vond het een heerlijke week.

Volgend jaar weer!

Marjon
25-10-2017

We wisten niet wat we konden verwachten, maar wat was het een feestje!

De sapjes waren heerlijk, ook de (kleine) gerechten waren erg lekker.

Dagelijks keuze uit verschillende sportactiviteiten, allemaal vrijblijvend en goed verzorgd.

We zijn uitgerust en super relaxed weer thuis gekomen.

Het mooiste cadeau voor jou!!

Ineke
18-10-2017

Resetten was mijn doel, in alles was ik mijzelf voorbij gelopen! Vila Mimosa heeft mij niet teleurgesteld ,wat een top week, zo lekker ontspannen,

Lieve mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken, niets is ze teveel.

Gezonde smakelijke sapjes ,vegaproducten en iedere avond heerlijke soep! Deze week wederom een cadeautje voor mij, meteen maar weer geboekt voor 2018. Hier kijk ik nu al naar uit.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.