Hotel Vila Galé Cerro Alagoa

Hotel Vila Galé Cerro Alagoa
8,1

35 tips over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa

w.b. de graaf, 27-7-2015
Aan te raden is zeker het strand op ongeveer 10 minuten lopen.
sandrafannyx, 7-7-2015

Strandje: praira de Gale. Ga dan niet naar rechts, maar links. Daar kom je een leuk restaurantje tegen waar je bedjes kan huren. Erg schoon zandstrand.

Excursie cave en dolphins. Ga wel in de ochtend. Wij hebben veel dolfijnen gezien.

Restaurant Tunel. Onder de tunnel door aan de rechterkant. Bestel dan de Portugese steak. Erg lekker.

striepersgat, 9-6-2015
Kamers aan de zwembadzijden hebben de minste last van omgevingslawaai. Tip for hotel management: Organize no animation show with exotic and protected animals, that is no longer appropriate these days.

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Galé Cerro Alagoa voor je op een rij gezet:

luc, 31-5-2015
gemakkelijk bereikbaar met wagen bus toeristisch treintje taxi .winkelsin de omgeving .snel in te voet in het centrum
Bart, 30-7-2014
Tip: haal bij de dichtstbijzijnde supermarkt 1½ liter water voor € 0,16 of 5 liter water voor € 0,42.
Inge, 19-7-2014
Je kunt heel lekker eten in het oude centrum, erg gezellig om daar ook nog even een terrasje te pakken.

sanders, 10-5-2014

De hop-on-hop off bus stopt een 100m van het hotel en neemt je voor 13,-/2dagen mee naar de mooiste plaatsen/stranden. Het toeristische treintje stopt op 50m v/h hotel - zeker eens te doen ! Een boottochtje naar de dolfijnen en de grotten zijn heel leuk om te doen, evenals de jeepsafari.

Er zijn genoeg dingen te doen in de direkte omgeving en de portugezen doen er alles aan om je vakantie te doen slagen !

Wilma , 9-10-2013
Huur een auto en ga naar Cape Vincente en ga dan ook naar een van de stranden aan de westkust. Bijvoorbeeld Praia Amado, prachtige strand,hoge golven.
Linda, 22-9-2013

Vilamoura haven bezoeken,met EVA bus voor shoppingmall aan drukke weg opstappen 4 euro.

De rode open toeristenbus die rond rijdt in Albufeira is ook leuk, 13 euro.

op zee gaan met vissen of grotten bezoek, onderschat zeker niet de zee, zodra je de haven uitgaat, staan er erg hoge golven!

Annemiek, 17-9-2013

huur een auto, zodat je de algarve kan zien

restaurants: Ricardo's en Ocean (beide in oude centrum). niet aan te raden is eten in het nieuwe centrum, el rancho. Erg slecht gegeten daar.

taxi's kosten niet veel