Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

Vakantiepark
Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)
9,5

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,3

28 tips over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

Kim Geilings, 28-6-2015
Zoomarine, bakker op loopafstand, restaurants in omgeving voor kinderen aanwezig, Intermarche met heerlijk bbqvlees van de slager in de straat!
A van Wolferen, 29-9-2014

Heerlijk gegeten bij Xerem, het oranje restaurant dicht bij het vakantieadres. Net iets meer 'uit eten' dan veel andere tentjes.

Als je een auto huurt, check dan van te voren goed of er deukjes/beschadigingen zijn en maak foto's!!!

Frederike, 27-9-2014

* Het restaurantje in de straat van de accommodatie (oranje gebouw) is culinair erg goed, je zit er erg leuk en zeer vriendelijk voor kleine kinderen. Officieel om 19.00 pas open maar wij konden altijd om 18.30 al terecht.

* in Armacao de Pere, helemaal links op het strand. De strandtent voor Nautica. Hier kan je heerlijk in alle rust op grote strandbedden liggen, ook met je kinderen. Het gebruik van de bedden is gratis als je voor 30 euro uitgeeft aan lunch/ drankjes. Goede lunch.

Fam. Hamming, 20-9-2014
Als het bij vila do ouro bewolkt is, ga een dagje naar het strand...gegarandeerd blauwe luchten:-)
Fam. Mooijman, 10-9-2014
Auto noodzakelijk, kan vanaf het park/vila alle kanten op! Centrum en strand zijn dichtbij, supermarkt dichtbij en een hele grote en leuke shopping op 10 a 15 minuutjes rijden.
Lianne Molhoek, 14-5-2014
Lees de tips in de map die in iedere accommodatie ligt, goed door. Wij hebben twee restaurants bezocht en daar hebben we heerlijk gegeten.

Ilona van Lavieren, 18-2-2014

In alle bungalows en appartementen ligt een map met informatie over alle activiteiten die te doen zijn.

MUST DO:

1. Bezoek Lagos en ga dolfijnen spotten met een speedboot (via een NL aanbieder in de haven onder de Pizzahut, echt top)

2. Bezoek het PiriPiri restaurant

3. Ga een dag naar de Westkust en ga off road langs de surf-stranden.

Marinke, 23-10-2013
Via megasport.pt kun je prima fietsen huren (aluminium of carbon racefietsen, mountainbikes etc.) die op de accommodatie worden bezorgd.
Wil, 19-9-2013
Oude stad Albufeira, Zoomarine, Dolfijnen spotten (haven Albufeira), Aqualand,Algarve Shopping,Slager in het dorp Parderne voor uw vlees voor de barbeque.
Familie Koelman - de Vaan, 25-8-2013
dagje Lissabon, wilde dolfijnen spotten, zandsculptuur festival in Pera, Medieval festival in Silves