Vakantiepark
9,5

• Onderkomen9,2
  • Activiteiten8,7

Omschrijving
Voor iedereen wat te doen op Vakantiepark Vila do Ouro. Joris en Linda heten je hier welkom en helpen bij problemen. Op het park vind je een tennisbaan, zwembad, speeltuin, kinderzwembad en op 15 min rijden mooie stranden. Vila do Ouro is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Algarve. Hier kun je o.a. Lagos bezoeken en dolfijnen spotten.

397 reviews over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in het Nederlands

Volgend jaar komen we zéker terug!

Liselotte,
7-10-2018
  • Activiteiten7

Voor de 2de keer op dit prachtige park geweest.

Even ontspannen, genieten van het mooie park (beplanting), rust , het zwembad en de zon!!

Dit kan bij Vila do Ouro heel gemakkelijk, want aan alles is gedacht. Bedankt Joris en Linda.

Jammer dat we alweer naar huis moesten!!

Gereisd met partner in september 2018

Onvergetelijk

anoniem,
5-10-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Super plek. Erg kindvriendelijk! Fijn zwembad. Heerlijke sfeer. Mooie tuin. Dichtbij zee en niet ver rijden vanaf Faro

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Marjolein, Dennis, Yves en Quinn,
22-9-2018
  • Activiteiten9

Een heerlijke ontspannen vakantie gehad op een prachtige accommodatie. Linda en Joris zorgen ervoor dat je optimaal kan genieten en zijn altijd bereid om te helpen.

We hebben heerlijk genoten en gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijke ontspannen vakantie!

Maartje,
27-8-2018
  • Activiteiten10

Het was de tweede keer dat we hier een vakantie hebben geboekt. En het was weer enorm genieten en relaxen! Het is moeilijk te omschrijven maar zodra je daar de poort binnenrijdt gebeurt er iets. Het is een prachtige, super schone en kindvriendelijke locatie. De leeftijden van de kinderen is heel variërend zowel onze oudste zoon van 12 jaar en onze jongste van 3 jaar hadden allebei veel “vrienden” waarmee ze zich erg hebben vermaakt bij het oa het zwembad. Joris en Linda hebben er echt een prachtplek van gemaakt. We zullen zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Je waant je een beetje op 'Bali'

Jelica,
23-8-2018
  • Activiteiten7

Supertijd gehad op Vila do Ouro. Een oase van rust en toch binnen mum van tijd op de getipte strandjes en leuke plekjes. Wij verbleven in een bungalow (gelegen in de prachtige tuin) waar je enorm veel privacy hebt. Wel was voor onze al wat grotere kinderen het samen slapen in één bed een wat minder succes. Dat wisten we natuurlijk van te voren maar ze waren inmiddels weer wat ouder natuurlijk en daar hadden we iets te makkelijk over gedacht...

Ook hebben we regelmatig gebruik gemaakt van de (gratis!) tennisbaan. Kids hebben zich uitstekend vermaakt mede door aanwezigheid van leeftijdsgenootjes. De map met alle info was zeer waardevol. We hebben een paar keer heerlijk gegeten in één van de vele getipte restaurantjes. Een lekkere kop koffie bij het zwembad zou helemaal fijn zijn... en misschien een idee om eens per week iets van een BBQ voor de gasten te organiseren? Dikke pluim voor Joris en Linda!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super goed! Sfeervol!

Nicole,
7-8-2018
  • Activiteiten9

Wij gingen voorheen altijd naar grote resort met een all inclusive formule. Nu voor het eerst naar een kleinschaliger vakantiepark, en het is echt heel goed bevallen. Wij zaten met ons gezin in 2 bungalows. Deze zijn perfect schoon en met goede airco. Er ligt een zeeer uitgebreide map met goede tips over restaurants en activiteiten en nog veel meer in de buurt. Wij waren met oudere kinderen daar en die hebben zich ook prima vermaakt, ook omdat er nog meer kinderen van hun leeftijd zaten. Een echte aanrader! Gewoon boeken, tis daar super!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

FANTASTISCH!!!

Karen Kock,
7-8-2018
  • Activiteiten10

Ik kan niet één minpunt noemen! Wij hebben met onze kinderen van 11 en 13 jaar 2 fantastische weken gehad bij Vila do Ouro. Jeetje, wat een mooie accomodatie met een heel mooi zwembad en prachtige tuin!! Wij hadden de bungalow special. Deze mag je zeker ‘speciaal’ noemen. Zeer veel privacy met een prachtige ligging. De bungalow was zeer schoon en er lag een informatiemap klaar met echt ‘alle’ informatie en leuke tips! De Nederlandse eigenaren Joris en Linda werken zeer hard en vinden het belangrijk dat hun gasten het naar hun zin hebben. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Genieten!!

Dee,
30-7-2018
  • Activiteiten10

Top accommodatie. Alles perfect. Fantastisch voor de kids en genieten voor de ouders. Joris en Linda hebben het hier prima voor elkaar. Ga vooral eten in de omgeving. Doe de jeepsafari en ga dolfijnen kijken. Heerlijk verkoeling opzoeken in het winkelcentrum. En vooral chillen aan het zwembad in de lounge of hangmat.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Aanrader

Tom Van Hove,
22-7-2018
  • Onderkomen8

Uitstekende verblijfplaats voor gezinnen. Voldoende faciliteiten: zwembaden, goed tennisterrein, prachtige tuin. Veel leuke eet-en zithoekje op het villadomein. Zeer goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Algarve. Prachtige stranden gezien. Een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische ervaring

Emiel Karel,
8-7-2018
  • Activiteiten9

Wat een vriendelijk echtpaar, fantastische accommodatie en heerlijke omgeving. Alle rust gevonden die we zochten. Kleinschalig, maar alles wat je nodig hebt en een beetje meer is aanwezig. Alleen een föhn zou voor de dames misschien nog handig zijn, maar kun je natuurlijk ook zelf meenemen.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.