Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

Vakantiepark
Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)
9,5

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,3

386 reviews over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in het Nederlands

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Raymond Verheijen
21-6-2018
  • Onderkomen8

Echt een heel mooi en netjes kleinschalig vakantiepark. Zeker in mei staat alles prachtig in de bloei. Het ligt enig kilometers van Albufeira en de zee, dus je hebt een huurauto nodig, maar verder is die afstand geen probleem, juist eerder een pré. Het is daar heel rustig en mooi. Joris en Linda runnen dit heel goed en alles is gedacht. Speelgoed, spellen, tijdschriften alles kan je gewoon gebruiken. De tennisbaan ligt er goed bij.

Aanrader is hier zeker om gebruik te maken van de shuttleservice. Je wordt keurig ontvangen op het vliegveld en ze zetten je binnen de poorten van de Vila af. De huurauto kwam vervolgens 's avonds op het park. Echt ideaal om rustig op je 'eigen' terras de papieren te tekenen. De auto avond voor vertrek weer ingeleverd op het park, waardoor per saldo een dag minder de auto gehuurd hoefde te worden. Kosten de shuttle er direct weer uit.

Enig puntje van kritiek:de (luxe) appartementen hebben geen vaatwasser.

Geweldige vakantie in de Algarve

Eric Arts
20-5-2018
  • Onderkomen9

Goede service en zeer schone appartementen. Mooie locatie met schitterend uitzicht.

Een fantastische oase!

Fam. Pfeffer
14-5-2018
  • Onderkomen10

Geweldige tijd gehad op fantastische plek! Mooie tropische tuin, prima zwembad, 'junglelodge' waarin we verbleven was van alle gemakken voorzien en met mooi uitzicht, en voor de kinderen genoeg speelgoed voor in en buiten het zwembad. Directe omgeving is rustig, enigszins desolaat dorpje, maar op slechts 10 a 15 minuten rijden ben je bij prachtige stranden, gezellige dorpjes en genoeg vertier in o.a. Albufeira. Wij gingen bijvoorbeeld naar de dolfijnenshow en waterpretpark van ZooMarine, een aanrader met kinderen! Linda en Joris, hardwerkende en zeer betrokken eigenaren, hebben alles tot in de puntjes georganiseerd, mooi voorbeeld is de informatiemap in het huisje, zo uitgebreid hadden we nog nooit mee gemaakt, alle informatie die je kunt bedenken en nodig hebt staat erin, inclusief leuke tips op elk gebied. We kunnen geen punten voor verbetering bedenken, het was een top verblijf!

Super accommodatie!

Linda
11-5-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Fantastisch! We zijn in 2017 2 keer geweest en ook dit jaar gaan we weer. Terwijl we dit bij geen enkele andere accommodatie ooit hebben gedaan. Kleinschalig, heel gemoedelijk, van alle gemakken voorzien en voor jonge kinderen heel fijn vertoeven. Alleen wat last van blaffende honden s'nachts maar dat mag de pret niet drukken. Als je echt vakantie wilt, dan ga je hierheen. Alleen al door de poort rijden zit je al in vakantie modus.

"The Best"!

Jeroen & Ellen
10-5-2018
  • Onderkomen10

Zijn in vila do ouro aangekomen, website doet geen recht aan dit kleinschalige vakantie park. Bij binnenkomst lijkt is dit veel groter en luxer. Een erg mooi bijgehouden tuin met twee zwembaden (zoutwater!! Heerlijk). De bungalows zijn van alle gemakken voorzien, airco etc, en meer dan voldoende voor een gezin met kind (van ons 4,5). In al die jaren nog nooit ergens gezien dat het zo schoon is. Joris en Linda zorgen er voor dat je aan niets ontbreekt. Al met al... Zoek je met een gezin naar een top locatie in de algarve...niet twijfelen, zeker ook in de bungalows!

We hebben genoten!

Leonie
10-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Heerlijke locatie, compleet uitgeruste studio's/appartementen, fijne en behulpzame eigenaren

Wij komen ook zeker elk jaar terug!

Erik
30-4-2018
  • Onderkomen8

Heerlijke plek in de Algarve waar je kunt genieten van al het goeds dat Portugal te bieden heeft op het gebied van cultuur, eten, drinken en beach life. Het park zelf is erg mooi onderhouden en alle faciliteiten zijn prima verzorgd. Wij proberen elk jaar een week te komen en dat is steeds een fijne tijd geweest waarin we ook steeds iets nieuws in de Algarve ondernemen. Aanrader dus!

Wij komen hier zéker terug!

Liselotte Blonk
19-10-2017
  • Onderkomen10

Wat een prachtig park en een warme ontvangst!

Als stel zijn wij met z’n tweeën heerlijk bijgetankt op dit park. Ondanks dat het een kindvriendelijk park is, hadden wij zeker geen “last” van de kinderen die wel op het park verbleven. Wij verbleven in een huisje en dit was zo compleet ingericht dat we ons direct thuis voelde. In de omgeving genoeg restaurantjes waar we heerlijk konden eten, maar we konden (als we dit gewild hadden) ook zelf koken in ons huisje.

Relaxed wakker worden op ons eigen terras met een kopje koffie, en prachtig uitzicht...beter kan je de dag niet beginnen!

Er echt even tussen uit

Lizzy
17-10-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk rustige en ontspannen dagen op een prachtig park met veel bloemen en bomen.

Fantastisch!

Yvonne
15-10-2017
  • Onderkomen9

Heerlijk rustig, leuke mensen, erg proper, geweldig zwembad, top voor kleine kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) scoort een 9.46 uit 10 op basis van 398 reviews.