Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

Vakantiepark
Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)
9,5

• Activiteiten8,8
  • Onderkomen9,3

395 reviews over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Marjolein, Dennis, Yves en Quinn
22-9-2018
  • Onderkomen9

Een heerlijke ontspannen vakantie gehad op een prachtige accommodatie. Linda en Joris zorgen ervoor dat je optimaal kan genieten en zijn altijd bereid om te helpen.

We hebben heerlijk genoten en gaan zeker nog een keer terug.

Heerlijke ontspannen vakantie!

Maartje
27-8-2018
  • Onderkomen10

Het was de tweede keer dat we hier een vakantie hebben geboekt. En het was weer enorm genieten en relaxen! Het is moeilijk te omschrijven maar zodra je daar de poort binnenrijdt gebeurt er iets. Het is een prachtige, super schone en kindvriendelijke locatie. De leeftijden van de kinderen is heel variërend zowel onze oudste zoon van 12 jaar en onze jongste van 3 jaar hadden allebei veel “vrienden” waarmee ze zich erg hebben vermaakt bij het oa het zwembad. Joris en Linda hebben er echt een prachtplek van gemaakt. We zullen zeker nog eens terugkomen.

Je waant je een beetje op 'Bali'

Jelica
23-8-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Supertijd gehad op Vila do Ouro. Een oase van rust en toch binnen mum van tijd op de getipte strandjes en leuke plekjes. Wij verbleven in een bungalow (gelegen in de prachtige tuin) waar je enorm veel privacy hebt. Wel was voor onze al wat grotere kinderen het samen slapen in één bed een wat minder succes. Dat wisten we natuurlijk van te voren maar ze waren inmiddels weer wat ouder natuurlijk en daar hadden we iets te makkelijk over gedacht...

Ook hebben we regelmatig gebruik gemaakt van de (gratis!) tennisbaan. Kids hebben zich uitstekend vermaakt mede door aanwezigheid van leeftijdsgenootjes. De map met alle info was zeer waardevol. We hebben een paar keer heerlijk gegeten in één van de vele getipte restaurantjes. Een lekkere kop koffie bij het zwembad zou helemaal fijn zijn... en misschien een idee om eens per week iets van een BBQ voor de gasten te organiseren? Dikke pluim voor Joris en Linda!

Super goed! Sfeervol!

Nicole
7-8-2018
  • Onderkomen10

Wij gingen voorheen altijd naar grote resort met een all inclusive formule. Nu voor het eerst naar een kleinschaliger vakantiepark, en het is echt heel goed bevallen. Wij zaten met ons gezin in 2 bungalows. Deze zijn perfect schoon en met goede airco. Er ligt een zeeer uitgebreide map met goede tips over restaurants en activiteiten en nog veel meer in de buurt. Wij waren met oudere kinderen daar en die hebben zich ook prima vermaakt, ook omdat er nog meer kinderen van hun leeftijd zaten. Een echte aanrader! Gewoon boeken, tis daar super!

FANTASTISCH!!!

Karen Kock
7-8-2018
  • Onderkomen10

Ik kan niet één minpunt noemen! Wij hebben met onze kinderen van 11 en 13 jaar 2 fantastische weken gehad bij Vila do Ouro. Jeetje, wat een mooie accomodatie met een heel mooi zwembad en prachtige tuin!! Wij hadden de bungalow special. Deze mag je zeker ‘speciaal’ noemen. Zeer veel privacy met een prachtige ligging. De bungalow was zeer schoon en er lag een informatiemap klaar met echt ‘alle’ informatie en leuke tips! De Nederlandse eigenaren Joris en Linda werken zeer hard en vinden het belangrijk dat hun gasten het naar hun zin hebben. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen. Een aanrader voor iedereen!

Genieten!!

Dee
30-7-2018
  • Onderkomen10

Top accommodatie. Alles perfect. Fantastisch voor de kids en genieten voor de ouders. Joris en Linda hebben het hier prima voor elkaar. Ga vooral eten in de omgeving. Doe de jeepsafari en ga dolfijnen kijken. Heerlijk verkoeling opzoeken in het winkelcentrum. En vooral chillen aan het zwembad in de lounge of hangmat.

Aanrader

Tom Van Hove
22-7-2018
  • Onderkomen8

Uitstekende verblijfplaats voor gezinnen. Voldoende faciliteiten: zwembaden, goed tennisterrein, prachtige tuin. Veel leuke eet-en zithoekje op het villadomein. Zeer goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Algarve. Prachtige stranden gezien. Een aanrader.

Fantastische ervaring

Emiel Karel
8-7-2018
  • Onderkomen8

Wat een vriendelijk echtpaar, fantastische accommodatie en heerlijke omgeving. Alle rust gevonden die we zochten. Kleinschalig, maar alles wat je nodig hebt en een beetje meer is aanwezig. Alleen een föhn zou voor de dames misschien nog handig zijn, maar kun je natuurlijk ook zelf meenemen.

Echt een aanrader voor stellen met kinderen

Natalie
8-7-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

We hebben genoten van het weekje in villa do oura!

Zeer welkom gevoeld en de eigenaren staan altijd klaar om je te helpen.

Voor kinderen is het een erg prettige omgeving. Genoeg te doen, waterspeelgoed, Donald ducks, kindvriendelijke zwembaden en een speeltuin. Aan alles is gedacht.

De omgeving is makkelijk te ontdekken. Binnen 15 min een aantal strandjes en ook de supermarkten en restaurants zijn nabij. Je hebt alleen wel echt een auto nodig.

De accommodatie was ontzettend schoon, nieuwe badkamer en keuken en erg netjes. Wij hadden een begane grond appartement met 1 slaapkamer waar makkelijk een kinderbed bij kan. Onze oudste dochter lag in de living op een badbank.

Leuk zitje voor maar ook rondom het zwembad hebben we vaak ontbeten in het zonnetje of s avonds de BBQ aangezet. Kortom, echt een aanrader!

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Raymond Verheijen
21-6-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Echt een heel mooi en netjes kleinschalig vakantiepark. Zeker in mei staat alles prachtig in de bloei. Het ligt enig kilometers van Albufeira en de zee, dus je hebt een huurauto nodig, maar verder is die afstand geen probleem, juist eerder een pré. Het is daar heel rustig en mooi. Joris en Linda runnen dit heel goed en alles is gedacht. Speelgoed, spellen, tijdschriften alles kan je gewoon gebruiken. De tennisbaan ligt er goed bij.

Aanrader is hier zeker om gebruik te maken van de shuttleservice. Je wordt keurig ontvangen op het vliegveld en ze zetten je binnen de poorten van de Vila af. De huurauto kwam vervolgens 's avonds op het park. Echt ideaal om rustig op je 'eigen' terras de papieren te tekenen. De auto avond voor vertrek weer ingeleverd op het park, waardoor per saldo een dag minder de auto gehuurd hoefde te worden. Kosten de shuttle er direct weer uit.

Enig puntje van kritiek:de (luxe) appartementen hebben geen vaatwasser.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.