Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)stersterstersterster

9.5Fenomenaal

Portugal, Algarve, Albufeira

9.5Fenomenaal

• 8.8Activiteiten
  • 9.3Onderkomen

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Vila do Ouro (Cerro do Ouro) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Voor iedereen wat te doen op Vakantiepark Vila do Ouro. Joris en Linda heten je hier welkom en helpen bij problemen. Op het park vind je een tennisbaan, zwembad, speeltuin, kinderzwembad en op 15 min rijden mooie stranden. Vila do Ouro is een goede uitvalsbasis voor het verkennen van de Algarve. Hier kun je o.a. Lagos bezoeken en dolfijnen spotten.

449 reviews over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

• 2019
    9Frans van der Aa23-11-2019

Echt fantastisch, relaxed!

Echt een mooi verblijf! Maar zorg wel dat je een auto huurt!

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Chris22-11-2019

Walhalla...!

Wij, Chris en Kathy, gaan 1 keer in de 2 jaar op pad... alleen... zonder man en kinderen... en hier zijn we nu al 3 keer geweest. Het voelt elke keer als thuiskomen. We boeken altijd een jaar van te voren... gewoon omdat we er dan al mee bezig zijn! Vanaf FARO rijden we naar het mooie plaatsje Cerro do Ouro... en als de poorten open gaan van Villa do Ouro, zijn we thuis! Heerlijke bungalows en appartementen , zalig zwembad, prachtig stadje van Goud...alles in de buurt wat je maar nodig hebt! Het is een relaxte sfeer en Joris en Linda doen er alles aan om die sfeer zo relaxt te houden. Niets is hen te veel om te doen! Lieve en zorgzame mensen! Tip; - huur een auto en ga op pad. Algarve is mooi in deze streek! -Ga naar de weekmarkten! Erg Leuk! - Bezoek de pittoreske dorpjes! Geschiedenis snuiven!

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 9Karin Leegstra21-11-2019

Als je eenmaal bent geweest, wil je graag weer ter

Het is altijd fijn om naar Vila do Ouro te gaan en we komen er dan ook al jaren. Vila do Ouro is een goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen en de drukte van bijvoorbeeld Albufeira of Lagos op te zoeken, maar als je rust wilt is het er ook prima vertoeven op het park zelf of aan de mooiste stranden van de Algarve. Het is wel raadzaam om een auto te huren.

• 8Activiteiten

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Blankers21-11-2019

Wij gaan zeker terug!

Heerlijke rustige plek met heel veel zorg, liefde en aandacht voor de omgeving en de gasten. Wij verbleven in het zespersoons appartement. Schone en ruime kamers. Wij hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer terug!

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Nicolette21-11-2019

Zeker 100% voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke mensen die je warm onthalen bij aankomst. Mooie accomodaties en niet zo massaal. Vooral het bakkertje beneden is fantastisch voor lekkere broodjes

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Fam. Vrancken21-11-2019

Geweldig, relaxt, echt vakantie!

Geweldige tijd gehad hier. Als je echt tot rust wilt komen, zelfs met kinderen, kom hierheen! Heel kleinschalig, super relaxte sfeer, fijne voorzieningen, mooie accomodatie, heerlijk zwembad, top eigenaren die er alles aan willen doen om je vakantie te laten slagen. In de buurt van mooie plaatsjes, strandjes en super kindvriendelijke en goede restaurants (en heel betaalbaar). Dit was onze tweede keer hier, maar zeker niet de laatste!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Maaike21-11-2019

Een oase van rust én veel te ontdekken!

In oktober logeerde ik voor de 4e keer met mijn dochter van acht een week in een van de bungalows van Vila do Ouro. Een prachtig plekje in een omgeving waar elk jaar nog van alles te ontdekken is qua stadjes, stranden, leuke eet plekjes, etc. Dit in combinatie met de privacy van de bungalow met heerlijk terras, de rust op het parkje, het fijne zwembad en de tennisbaan en zeker ook de gastvrijheid van Linda en Joris doen ons toch steeds weer voor dit plekje kiezen!

• 10Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Marga Renaud21-11-2019

Een fantastisch park met goede service

Als je van rust houdt en toch vlakbij het strand wil verblijven, is dit de uitgelezen plek.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Familie van der Aa21-11-2019

In één woord fantastisch! Je voelt jezelf er gelijk thuis. Wij kunnen niets negatiefz bedenken, dus gelijk geboekt voor het volgende jaar! Zelfs de kinderen vroegen erom, terwijl wij normaal nooit 2x naar een zelfde plek gaan. Ga zo door, Joris en Linda en team!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marloes21-11-2019

Paradijs

Nooit gedacht dat we jaren achter elkaar dezelfde vakantiebestemming zouden hebben, maar we (en de kinderen) vinden t hier zo fijn dat we toch steeds weer terugkomen. Inmiddels ook veel vrienden die dezelfde ervaring hebben met Vila do ouro!

• 8Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Direct boeken

29 tips over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

• Mayke Herberts, 13-11-2019

Om een goede impressie van deze mooie accommodatie te krijgen, kunt u het beste hun website bezoeken. Bekijk het fotoboek, de virtuele 360º tour, de promotiefilm en lees de informatie over Vila do Ouro en omgeving.

• Lianne Molhoek, 14-05-2014

Lees de tips in de map die in iedere accommodatie ligt, goed door. Wij hebben twee restaurants bezocht en daar hebben we heerlijk gegeten.

• Ilona van Lavieren, 18-02-2014

In alle bungalows en appartementen ligt een map met informatie over alle activiteiten die te doen zijn. MUST DO: 1. Bezoek Lagos en ga dolfijnen spotten met een speedboot (via een NL aanbieder in de haven onder de Pizzahut, echt top) 2. Bezoek het PiriPiri restaurant 3. Ga een dag naar de Westkust en ga off road langs de surf-stranden.

6 vragen over Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro)

• Haribo1980, 13-08-2015

Imke

Welke vliegmaatschappij vliegt rechtstreeks op Faro? En een beetje op fatsoenlijke aankomsttijden met kinderen? RyanAir vliegt rechtstreeks, maar heeft een aankomsttijd van 21.35u.

• N. De leeuw, 24-11-2013

Twee volw. En twee kinderen in bungalow

Is de bungalow voor drie personen ook te gebruiken door twee volwassenen een kind van 6 en een kind in een kinderbed?

Ilona van Lavieren, 18-02-2014

Ja, dat denk ik wel. Het is wellicht ietwat aan de krappe kant. Het kindje van 6 kan op de slaapbank en het kinderbedje kan er naast.

• Patty, 04-07-2012

Afstand strand/badplaatsen

Is de afstand naar het strand en de badplaatsen zoals bijvoorbeeld Albufeira erg ver? En hoe kan je dit bereiken, is het bijvoorbeeld echt nodig een auto te huren?

Piet van den Berg, 09-07-2012

de afstanden naar Albufeira en de stranden zijn te overzien, maar een auto is wel aan te raden. Reistijd naar Albufeira ong. 15 minuten en naar de stranden ong. 20 minuten.

Vakantiepark Vila do Ouro (Cerro do Ouro) info

• Aantal sterrenstersterstersterster