Vakantiepark Vila Balaia

VakantieparkWeer vandaag32°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Vila Balaia voor je op een rij gezet:

1 review over Vakantiepark Vila Balaia in het Nederlands

Rustig gelegen in een prachtig aangelegde tuin

Fam. Swinkels
27-7-2011

Perfect voor een rustige en relaxte vakantie. Vila Balaia is van alle gemakken voorzien, oven, vaatwasser, wasmachine en zelfs een citruspers en strijkijzer. Heerlijke grote boxspringbedden. 8 geschakelde villa's erg rustig gelegen in een prachtig aangelegde tuin met zwembad en luxe ligbedden, tafeltjes en parasols. Niet vlug je handdoekje neerleggen maar er is gewoon voor iedere vakantieganger een bed. Wij hebben een zoon van 8 en er waren bijna nooit kinderen dus dat was wel jammer maar hij heeft zich toch prima vermaakt. 3x pw schone handdoeken en kleine poetsbeurt en 3x in 2 weken schoon beddengoed. Maria komt bijna dagelijks bij het complex langs om in- en uit te checken en om te kijken of alles naar wens is. Wij willen heel graag nog eens terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vila Balaia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vila Balaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vila Balaia scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.