Hotel Vidamar Algarve

Aanrader

Maaike Vandenberghe
24-10-2016

wij logeerden in de Vidamar Villas

Villa was heel ruim en proper

Je hebt een keuken, ruime living, iedere slaapkamer heeft aparte badkamer.

Eigen zwembad, nadeel was dit veel te koud was en dus niet hebben kunnen zwemmen

goed 4* in plaats van 5*

cor & Loes
19-9-2016

Het hotel heeft absoluut niet het elan en de services van een 5* hotel. Hotel heeft dringend opknapbeurt nodig ondanks dat het nog vrij nieuw is, scheuren in de muren, kasten die niet goed sluiten en beschadigd zijn. tapijt in kamer en gangen zien er vreselijk uit. Bedden en badkamer zijn prima. Restaurant heeft veel weg van een grote vreetschuur, eten is redelijk echter niet speciaal. Men is erg op geld belust je moet overal voor betalen. Late check out (2,5 uur) koste 145 €, ondanks dat het hotel minimaal voor 30% leeg stond. Je bent 100% van het hotel afhankelijk er is totaal niets in de directe omgeving geen restaurant of bars.

superlocatie

Agnes
9-5-2016

Een heerlijk hotel met goede service, lekkere (ontbijt)buffets en een prachtig uitzicht. Op loopafstand van het strand. Een groot zwembad, geen handdoekje leggen sochtends want voldoende plaats. Uitgebreide spa en er is goede begeleiding bij het sporten (spinning, aquagym)

Teleurstellend

H van Dijk
16-9-2015

Bij aankomst denk je inderdaad met 5 sterren faciliteit van doen te hebben. Achter de mooie facade gaan echter heel wat problemen schuil.De kamer is ingericht voor een 4 pers. familie. Een groot dubbel bed en een grote slaap/zitbank. Verder niets. Op het balkon 2 oncomfortabele rechtop zit stoelen. Het buffet restaurant voor ontbijt kent na 9 uur een wachtrij van 30/40 mensen. Wachttijd gemakkelijk 15/20 minuten. Buffet op zich goede kwaliteit maar alles wat warm moet zijn is (ijs)koud. Dat geldt ook voor het diner buffet. Sunsetbar tijdens lunch een chaos (te klein voor dit hotel) en bevoorrading hopeloos. Op een dag geen orange juice .Geen Bacardi en geen alcoholvrij bier. Kamerschoonmaak goed maar zeer, zeer langzaam. Kamer om 4 uur s'middag pas klaar. Mama Mia restaurant alleen pizza de rest vergeet het maar. Sabor A Mar restaurant wel heel goed. Front desk prima en behulpzaam.Mijn oordeel: met een nieuw management kan dit een goed hotel worden Nu niet!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vidamar Algarve in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vidamar Algarve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.