Géén boekingskosten
PortugalAlgarveAlbufeiraAppartementen AlbufeiraAppartement Varandas de Albufeira

Appartement Varandas de Albufeira

Meer appartement info

97 Reviews over Varandas de Albufeira

• 9James10-10-2016

Topper!

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Schone accommodatie. Eten prima. Zeer leuke locatie!

• 8Eef25-06-2016

Lekker voor vakantie met vrienden!

Erg leuk hotel! Goed gelegen tussen het oude en nieuwe gedeelte. Wij gingen met een groep meiden van 17 en 18 jaar. Het hotel is onwijs schoon! De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en willen een hoop voor je doen om het gemakkelijk te maken. Zeuren eigenlijk niet over overlast als je de muziek aan hebt staan of als je met aardig wat drankjes op, om een uur of 6 het hotel binnen strompelt. Erg fijn dat er een supermarkt en groot winkelcentrum Naast het hotel ligt. Hier zit een heel plein met eet tentjes waar je voor heel weinig geld makkelijk wat kunt snacken. Ga vooral niet lopen naar bijvoorbeeld de strip. Met een volle taxi betaal je een euro per persoon en dit is het eind lopen echt niet waard ;)! Hotel is zeker een aanrader!

• 4Nico15-03-2016

nooit meer !

Zeer slecht ,Geboekt bij touroperator. vies zwembad ,herrie van veel dronken Engelsen tot laat in de nacht ! Het personeel heeft nergens aandacht voor ,alleen om de bar te bedienen .Hebben foto's genomen van de zeer vieze strand stoelen ,de bezoekers legde er daarom maar luchtbedjes op. Wij reizen al jaren maar hebben dit nog nooit mee gemaakt .

• 4Hen20-10-2015

Nooit doen!

Wij hadden een Bingo reis. Wat een tegenvaller! Slecht onderhouden hotel. Van enig management was niets te merken. Bevolkt door merendeel zeer luidruchtige groepen Britten met 1 doel....zuipen! Zowel kwalitatief als kwantitatief eenzijdig buffet, op Engelse gasten ingesteld.Vieze kamer. Personeel deed hun best, maar tegen deze ordinaire groepen waren zij niet opgewassen.

• 8Gerard en wemke29-09-2015

Fantastische

Wat je moet weten is er heel veel britten komen en dan vooral jongeren om hun vrijgezellen feest daar tevieren dat geeft wel overlast maar ook wel de gezelligheid want een hok vol ouderen geeft ook geen sfeer. Verder 4sterren is voor portugal mischien normaal maar voor ons is 3 net aan genoeg.wij hebben geen klachten de kamer werd elke dag schoon gemaakt kregen ook schone handdoeken en tv kan je thuis ook kijken simpel. Zwembad was gewoon schoon water was helder en koud zoals een zwembad hoort te zijn bedjes waren goed en er stonden parasols alleen teweinig personeel vriendelijk en behulpzaam. Oftewel wij hadden geen klachten en een heerlijke vakantie gehad.

• 7Ilva18-07-2015

Prima accommodatie

• Goede prijs
    • Redelijk ruime kamer
    • Schone kamer
    • Complete kamer
    • Gehorige gangen
    • Redelijk stuk lopen tot aan het oude en het nieuwe deel
    • Veel dronken, Engelse 'All-inclusivers' (deze lieten je overigens wel gewoon met rust en waren eigenlijk voornamelijk bij de bar en in het zwembad, waar wij niet zo veel geweest zijn)
    • Weinig (Nederlandse) jongeren van onze leeftijd (dit kan ook komen, omdat wij er net voor het hoofdseizoen waren).
  • 2ans sebregts17-06-2015

eens maar nooit weer.

Varandas geeft aan een 4 sterren complex te zijn . Als je er 2 sterren afhaalt , kom je dichter bij de waarheid . Het krioelt er van de dronken , luidruchtige,zich bijna in coma zuipende Britten. Deze groepen houden geen enkele rekening met andere gasten,ook s΅nachts niet zodat we menige nacht wakker werden gehouden . Het eten is ook erg op de Britse gasten afgestemd , zoals witte bonen in tomatensaus als ontbijt . De kamers worden slecht onderhouden en met name de badkamer heeft vieze zwarte kitranden en werd in de 11 dagen dat wij er waren maar 1 keer gepoetst. Het personeel is echter zeer vriendelijk en probeert elke klacht op te lossen.Dus als je geen problemen hebt met slechte hygiene en matig eten is dit een oke complex.

• 3Hofman06-06-2015

Geen aanrader!

Tijdens ons verblijf steeds overlast van luidruchtige, dronken britten. Eten was steeds koud en weinig keuze. Restaurant had totaal geen sfeer. Kamers werden tijdens ons verblijf geen enkel keer gepoetst, en we hebben, na aandringen van onze hostess, slecht 1x schone handdoeken gekregen. Al met al viel dit verblijf ontzettend tegen!

• 9Rick14-12-2013

Top appartement!

Ben hier afgelopen zomervakantie met 7 vrienden geweest, allen rond de 22 jaar. Wij waren zeer te spreken over het hotel. Elke dag nieuw beddengoed en handdoeken en het personeel was erg vriendelijke en behulpzaam. Het hotel ligt langs een grote supermarkt en de taxi standplaats wat erg gunstig is. Daarnaast is het ook mogelijk (en handig) om de receptie een taxi te laten bellen.

Het oude en nieuwe gedeelte zijn beide op loopafstand.

Leuke vakantie gehad in dit appartement!

• 5kees28-08-2013

Slecht geregeld

Toen we aankwamen stonden we niet in de computer, half uur later kwamen we terug en deed het personeel erg nonchalant alsof het onze schuld was. We kregen een ruime kamer maar er mankeerde van alles aan: kapotte koelkast, geen buiten sitje, tv zonder afstandsbediening en met maar 6 zenders, het was erg gehorig en het stonk er enorm, ook in de badkamer, die voor de helft weggeroest was. Toen we aangaven wat er mankeerde werd er telkens doorverwezen naar een andere collega. Toen ons geduld opraakte, konden we binnen 5 minuten een nieuwe koelkast en buiten sitje krijgen. De ligging was perfect, de stad Albufeira is perfect, maar ons appartement was het minpuntje van onze vakantie.

Appartement Varandas de Albufeira info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)