Appartement Varandas de Albufeira

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag17°9°
Appartement Varandas de Albufeira
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Varandas de Albufeira voor je op een rij gezet:

Laatste review

Topper!

James,
10-10-2016

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel. Schone accommodatie. Eten prima. Zeer leuke locatie!

Kenmerken

97 reviews over Appartement Varandas de Albufeira in het Nederlands

Topper!

James
10-10-2016

Lekker voor vakantie met vrienden!

Eef
25-6-2016

Erg leuk hotel! Goed gelegen tussen het oude en nieuwe gedeelte. Wij gingen met een groep meiden van 17 en 18 jaar. Het hotel is onwijs schoon! De mensen van de receptie zijn erg vriendelijk en willen een hoop voor je doen om het gemakkelijk te maken. Zeuren eigenlijk niet over overlast als je de muziek aan hebt staan of als je met aardig wat drankjes op, om een uur of 6 het hotel binnen strompelt. Erg fijn dat er een supermarkt en groot winkelcentrum Naast het hotel ligt. Hier zit een heel plein met eet tentjes waar je voor heel weinig geld makkelijk wat kunt snacken. Ga vooral niet lopen naar bijvoorbeeld de strip. Met een volle taxi betaal je een euro per persoon en dit is het eind lopen echt niet waard ;)! Hotel is zeker een aanrader!

nooit meer !

Nico
15-3-2016

Zeer slecht ,Geboekt bij touroperator. vies zwembad ,herrie van veel dronken Engelsen tot laat in de nacht ! Het personeel heeft nergens aandacht voor ,alleen om de bar te bedienen .Hebben foto's genomen van de zeer vieze strand stoelen ,de bezoekers legde er daarom maar luchtbedjes op. Wij reizen al jaren maar hebben dit nog nooit mee gemaakt .

Nooit doen!

Hen
20-10-2015

Wij hadden een Bingo reis. Wat een tegenvaller! Slecht onderhouden hotel. Van enig management was niets te merken. Bevolkt door merendeel zeer luidruchtige groepen Britten met 1 doel....zuipen! Zowel kwalitatief als kwantitatief eenzijdig buffet, op Engelse gasten ingesteld.Vieze kamer. Personeel deed hun best, maar tegen deze ordinaire groepen waren zij niet opgewassen.

Fantastische

Gerard en wemke
29-9-2015

Wat je moet weten is er heel veel britten komen en dan vooral jongeren om hun vrijgezellen feest daar tevieren dat geeft wel overlast maar ook wel de gezelligheid want een hok vol ouderen geeft ook geen sfeer. Verder 4sterren is voor portugal mischien normaal maar voor ons is 3 net aan genoeg.wij hebben geen klachten de kamer werd elke dag schoon gemaakt kregen ook schone handdoeken en tv kan je thuis ook kijken simpel. Zwembad was gewoon schoon water was helder en koud zoals een zwembad hoort te zijn bedjes waren goed en er stonden parasols alleen teweinig personeel vriendelijk en behulpzaam. Oftewel wij hadden geen klachten en een heerlijke vakantie gehad.

Prima accommodatie

+ Schone kamer

+ Complete kamer

+ Airco

- Gehorige gangen

- Redelijk stuk lopen tot aan het oude en het nieuwe deel

- Veel dronken, Engelse 'All-inclusivers' (deze lieten je overigens wel gewoon met rust en waren eigenlijk voornamelijk bij de bar en in het zwembad, waar wij niet zo veel geweest zijn)

- Weinig (Nederlandse) jongeren van onze leeftijd (dit kan ook komen, omdat wij er net voor het hoofdseizoen waren).

eens maar nooit weer.

ans sebregts
17-6-2015

Varandas geeft aan een 4 sterren complex te zijn .

Als je er 2 sterren afhaalt , kom je dichter bij de waarheid . Het krioelt er van de dronken , luidruchtige,zich bijna in coma zuipende Britten.

Deze groepen houden geen enkele rekening met andere gasten,ook s΅nachts niet zodat we menige nacht wakker werden gehouden . Het eten is ook erg op de Britse gasten afgestemd , zoals witte bonen in tomatensaus als ontbijt .

De kamers worden slecht onderhouden en met name de badkamer heeft vieze zwarte kitranden en werd in de 11 dagen dat wij er waren maar 1 keer gepoetst. Het personeel is echter zeer vriendelijk en probeert elke klacht op te lossen.Dus als je geen problemen hebt met slechte hygiene en matig eten is dit een oke complex.

Geen aanrader!

Hofman
6-6-2015

Tijdens ons verblijf steeds overlast van luidruchtige, dronken britten.

Eten was steeds koud en weinig keuze. Restaurant had totaal geen sfeer. Kamers werden tijdens ons verblijf geen enkel keer gepoetst, en we hebben, na aandringen van onze hostess, slecht 1x schone handdoeken gekregen. Al met al viel dit verblijf ontzettend tegen!

Top appartement!

Rick
14-12-2013

Ben hier afgelopen zomervakantie met 7 vrienden geweest, allen rond de 22 jaar. Wij waren zeer te spreken over het hotel. Elke dag nieuw beddengoed en handdoeken en het personeel was erg vriendelijke en behulpzaam. Het hotel ligt langs een grote supermarkt en de taxi standplaats wat erg gunstig is. Daarnaast is het ook mogelijk (en handig) om de receptie een taxi te laten bellen.

Het oude en nieuwe gedeelte zijn beide op loopafstand.

Leuke vakantie gehad in dit appartement!

Slecht geregeld

kees
28-8-2013

Toen we aankwamen stonden we niet in de computer, half uur later kwamen we terug en deed het personeel erg nonchalant alsof het onze schuld was. We kregen een ruime kamer maar er mankeerde van alles aan: kapotte koelkast, geen buiten sitje, tv zonder afstandsbediening en met maar 6 zenders, het was erg gehorig en het stonk er enorm, ook in de badkamer, die voor de helft weggeroest was. Toen we aangaven wat er mankeerde werd er telkens doorverwezen naar een andere collega. Toen ons geduld opraakte, konden we binnen 5 minuten een nieuwe koelkast en buiten sitje krijgen.

De ligging was perfect, de stad Albufeira is perfect, maar ons appartement was het minpuntje van onze vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Varandas de Albufeira in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Varandas de Albufeira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.