Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°18°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

Leuk voor één week.

Ilse
3-1-2011

Toen wij aankwamen bleek dat het hotel overboekt was. Wij hadden geluk maar een ouder stel kon hier helaas niet terrecht. Het appartement is ruim en ziet er prima uit, maar er werd goed schoongemaakt. Bij het zwembad mocht je niet je eigen eten en drinken. Het strand is zeker 10min lopen. Centrum is wel goed te bereieken en je bent ook zo bij een goede supermarkt. In het algemeen is het een prima appartement.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 06 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer matig

Jur
7-10-2010

Bij aankomst op de kamer bleek die niet goed schoon gemaakt te zijn. Douchekop was kapot en lekkage aan de stortbak. Vriendelijk personeel,alleen de schoonmaakdames maakten de boel niet goed schoon. "s Nachts veel rumoer door jeugd en de vuilnisauto.

Gereisd Met partner in september 2010

Luide muziek bij zwembad

jur
7-10-2010

Onderhoud nodig. Zwembad niet goed schoon. Bediening aan de bar onvoeldoende,receptie en bar door een persoon.

Gereisd Met partner in september 2010

Tegenvallertje

Clemens
13-8-2010

Voor het eerst een appartement met vliegreis geboekt. We hadden best hoge verwachtingen daar de prijs navenant was. Bij aankomst merkten we al dat het appartement zeer gedateerd was: betrekkelijk oud en weinig vernieuwd ! Het baliepersoneel was zeer aardig en verschaften voldoende informatie. De kamer was zeer ruim van opzet maar ouderwets. Veel vuile en beschadigde muren en deuren. Badkamer was zéér smerig en ook weer verouderd. Veel kleine mankementen vwb verlichting en kapotte WC-bril etc. De matrassen op de 2-persoons slaapkamer waren abominabel slecht. In tegenstelling tot het commentaar van Anouk hieronder élke dag schone handdoeken (!!) Zwembad was knus alleen ook hier weer onvoldoende zuiver (vooral aan de randen). Voor wie een keer naar Albufeira wil: gezellig, fraai, veel te beleven en goede resaurants. Echter: véél jeugdgroepen (dus het kan 's nachts hectisch zijn). Tip: boek 4 sterren als je veeleisend bent qua luxe maar laat dit complex absoluut links liggen !!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Geweldig

anouk
5-8-2010

Dit appartement is ons prima bevallen! We zijn hier in juli op vakantie geweest met 3 meiden in een 2kamer-appartement. Deze was bij aankomst schoon en zeer ruim. De bedden lagen prima en alles functioneerde verder ook goed. Er is een airco in het huisje, maar bij ons was dit (soms wel 33 graden buiten) niet eens nodig, want het appartement is koel genoeg! De mensen bij de receptie zijn hartstikke aardig en helpen je graag met alles. Die zijn trouwens 24/7 beschikbaar, wat ontzettend handig is.

Het enige nadeel was bij ons dat de werksters hun werk heel slecht deden. Ze kwamen soms echt heel laat op de kamer en maakten dan amper wat schoon. Vaak legen ze alleen de vuilnisbak en maken ze je bed op. We hebben een week (!) geen schone handdoeken gehad!

Verder was het appartement echt goed te doen! Je bent vlakbij de strip en met de taxi kan je voor 4 euro naar het oude gedeelte komen. Het strand is wel een eind lopen!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

leuk hotel voor een super prijs

bruce
23-5-2010

wij hebben deze vakantie geboekt via vakantie veilingen .nl en we hebben dan ook een hele leuke vakantie gehad voor heel weinig geld

hotel is netjes mensen bij de receptie vriendelijk kamer was echt heel groot leuk zwembad erbij was wel heel koud alleen jammer dat het zo ver van het centrum lag

Gereisd Met partner in oktober 2009

simpel maar goed.

Harrie en Maaike
6-10-2009

Wij hadden een speciale aanbieding waardoor prijs-kwaliteitsverhouding goed was. Niet alles is nieuw, maar om er te slapen is het een goed appartement. Goed gegeten in de Old-town. Restaurant O Tunel is een goed restaurant; niet te duur en goed te eten. Echt een aanrader (zelf 2x gegeten).

Gereisd Met partner in Tue Oct 06 2009 21:31:02 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima, als je niet al te hoge verwachtingen hebt.

Michiel
6-10-2009

Het complex is gunstig gelegen in de wijk Valmangude. Er bevinden zich een supermarkt, bakker en restaurantjes op een kleine afstand. Naar het strand is het ong. 10 minuten lopen. De Strip, waar veelal Engelse horeca zich bevindt, is op 5 min. lopen. Het centrum van Albufeira is 5 min. rijden met de taxi. Deze rit kost €5. Het appartement is groot maar wel sober ingericht. De badkamer, koelkast en de voordeur vertoonden gebreken. Ook is het voor iemand die groter is dan 1,80 meter nogal onconformtabel douchen. Echt een minpunt is de slechte schoonmaak die gedaan wordt (of misschien wel niet gedaan wordt). Ook is het jammer dat je maar 2 keer schone handdoeken krijgt. Bij de receptie zitten vriendelijke medewerkers maar deze kunnen je niet helpen met alle vragen die je hebt en je betaald 1 euro om een taxi te laten bellen. Culinaire aanbevelingen: O Manel (Kip Piri Piri!), Cabana Fresca(Fisherman's Beach) en Van Gogh (met de taxi). Portugal=prima, appartement en service=redelijk.

Gereisd Met partner in september 2009

Zeker aan te raden

Flexy Girl
31-7-2009

Zeer geslaagde vakantie gehad. Appartement was schoon, dagelijks wordt er schoongemaakt. 1x Per week schone handdoeken. De 2 kamerapp. zijn erg ruim, genoeg apparatuur in de keuken. Zwembad is voldoende groot en schoon. Het enige minpunt is dat het erg 's nachts erg gehorig is. We hebben EUR 399 per persoon betaald in juli, 2 kids en 2 volwassen. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Alles - bakker, restaurants, disco's en strand - is op loop afstand, hooguit 15 min. lopen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Prima locatie!

Boekkie & Co
31-7-2009

We hebben ons prima vermaakt @ Valmangude Jardim. ( week 30, 2009 ) 2 kamer appartement was ruim opgezet met prima voorzieningen zoals o.a. koelkast, airco en goedwerkende elec. kookplaten (2). Prima badkamer alhoewel het bad iets netter kon. Op alle balkons is het prima vertoeven met uitzicht op het netjes bijgehouden zwembad. Voldoende ligbedden ( in de middag ) want 's ochtends vroeg begint het handdoekje leggen al! Heerlijke bakker om de hoek. Naar het strand is het ongeveer 15 min lopen. Naar het centrum 20 to 30 minuten. ( hangt er van af welke route je loopt.) Naar de Strip ook +/- 15 min lopen en vanuit daar kun je opstappen op een van de treintjes naar het centrum. Taxi terug vanuit centrum naar App. kost € 3,90 Restaurants zijn goed en niet te duur evenals de borrels! Veel terrassen, winkeltjes en toerisme.

Al met al een top vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juli 2009

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.