Appartement Valmangude Jardim

7Hoeveelheid ruimte
6.3Ligging

Appartement Info

• Kinderopvang

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

• 7Loes09-08-2013

Groot, goede locatie, maar niet schoon.

De appartementen zijn zeer ruim en het ziet er erg netjes uit. Het is heerlijk dat je ook mogelijkheid hebt om op het gras te liggen (eventueel in je "voortuin" als je een van de app op de begane grond hebt), de bedjes zelf zijn ook nooit helemaal bezet (zelfs niet in de bouwvak). Het zwembad is groot, rond de 25 graden, door de wind ligt er soms veel in het water maar verder allemaal prima. De schoonmaak van het appartement is echter minder, wij hebben nooit nieuwe handdoeken gekregen, met dweilen dweilen ze de rommel gewoon weer door de kamer en verder doen ze niet veel meer dan de vuilniszak vervangen. Bij het geven van een fooi wordt er wel beter schoongemaakt. De nieuwe strip is om de hoek en ook de oude strip is te lopen, zo'n kwartier tot twintig min. Terugweg is wat zwaarder omdat je de heuvel op moet. Ook het strand is goed op loopafstand. Supermarkten zijn er volop, om de hoek een spar en een bakker, 5min lopen een pingo dolce (goedkoop) en 10min een super grote supermarkt.

7Kindvriendelijk
    10Hoeveelheid ruimte

• 7Blub15-07-2013

Prima!

Ik was met 3 vriendinnen (17/18 jaar) adgelopen maand naar Albufeira voor 10 dagen en we hadden wen 2-kamer appartement voor niet veel geld! Het was een ruim appartement en de slaapbanken waren prima te doen. Alles op loopafstand. Helaas is het personeel niet bepaald vriendelijk en dit was dan ook een van de grootste nadelen van Valmangude. Verder kwamen schoonmaaksters wel bijna elke dag maar vaak gingen ze alleen onze bedden opmaken en de handdoeken verschonen. Verder lekte de airconditioning op het balkon en krijg je maar 1 kamersleutel. Ondanks de nadelen waren wij ruim tevreden en zouden wij Valmangude zeker aanraden gezien de prijs en wat je ervoor krijgt!

9Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit

• 7Matthew 10-06-2013

Prima Appartement

Ik vond het een prima appartement. Er was flink veel ruimte en het was goed schoon. Het is centraal gelegen, wat ervoor zorgt dat je overal redelijk snel bent. Het zwembad was goed schoon evenals de rest van het complex. Ik kan mij voorstellen dat het later in het seizoen minder kan zijn, aangezien wij erg vroeg waren. Onze enige aanmerking is dat het bij de receptie op welbekend Zuid-Europees tempo gaat en dat je overal letterlijk 5 keer om moeten vragen. Zo waren wij een hele middag bezig om een kluisje te huren. Wat wij ook nog even willen vermelden is dat je de handoeken zelf moet betalen als je er gewoon fatsoenlijk de barbeque mee wil schoonmaken. Wat wel vervelend was is dat er geen bezem, afwasborstel, theedoek, etc aanwezig was. Hierdoor was het vrijwel onmogelijk zelf schoon te maken. Verder wil ik nog meegeven dat de schoonmaaksters erg lief zijn en voor ons goed de tijd namen.

Kortom is dit een perfect complex voor jongeren door de vele ruimte en de relatief lage prijs.

6Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit

• 6fam.dam27-09-2012

een sjofel lawaaig appartement

Het eerste appartement was vies en de badkamertegels incl. het bad was geschilderd, wat aan het afbladeren was. De voegen beschimmeld, losse wcbril. De bedden waren doorgezekt, dus wilden wij een ander appartement. Dat hebben we gehad, en dat was iets beter. Maar als je s'avonds in bed ligt lijkt het wel of de vrachtwagens naast je bed rijden, wat een herrie, ook de appartementen zijn zeer gehorig. Het eneig positieve vonden wij dat het tussen twee uitgaansgebieden ligt wat te belopen valt. Strand is wat verder dan wordt vermeld.

4Kindvriendelijk

6Inrichting
    10Prijs/kwaliteit

• 3h.j.joustra09-07-2012

walgelijk

het appartement Valmangude is oud, slecht onderhouden en versleten meubilair. tevens is het smerig (dagelijks kakkerlakken). schoonmaak bestond uit dagelijks 5 min. met een natte zwabber door het appt. wastafel, toilet, gootsteen en balkon werden helemaal niet schoongemaakt. Klein tv-tje met een sneeuwerig beeld op alle zenders. Dit, terwijl op de site van touroperator stond: Luxe appartement. Wat een aanfluiting. Bovendien dag en nacht veel herrie van jongelui waarvoor we pas kort voor onze reis gewaarschuwd werden (bij de reisdocumenten, dus veel te laat). Ik begrijp niet dat reisburo's dit mensen aan kunnen doen. vakantie dus redelijk verpest. Bedankt touroperator.

3Inrichting
    3Prijs/kwaliteit
    6Hoeveelheid ruimte
    6Ligging

• 8Jessica01-07-2012

Perfecte plek!

Dit appartement is echt heel erg ruim, gelegen in de perfecte buurt. Er zijn 2 winkels op 2 minuten loop afstand, een wat grotere spar en een kleinere supermarkt. De strip is 10 minuten lopen. Kamer 218 zag er prima uit, de banken in de woonkamer hebben we niet gebruikt als bed maar volgens mij was dat ook prima te doen. De kamer werd dagelijks schoon gemaakt en schone handdoeken krijg je 3 keer in de week. Personeel is vriendelijk maar moeten veel te veel werk doen in hun eentje.

10Hoeveelheid ruimte

• 8lisa16-06-2012

Fantastische plek!

bedden in de woonkamer waren een beetje gammel, het warme water was snel op en de gootsteen raakte vrij snel verstopt. Het appartement was heel ruim, alle kamers hebben een mooi uitzicht over het zwembad. Het personeel is vriendelijk en er is 24 uur per dag iemand aanwezig. de afstand naar de strip is 10 minuten lopen, als je 's nachts terug wilt kan je het beste gewoon de taxi nemen, dit kost 03,90 euro, naar het strand is ook 10 minuten lopen en naar het oude centrum 20 minuten.

9Prijs/kwaliteit

• 6Diny en Jetty30-05-2012

Verouderd complex

Qua ruimte niets mis met dit appartement, verouderd, is ook niet erg, als het maar schoon is. En dat was het dus niet..... Ik had het al gelezen op de Zoover site, deze keer klopte het ook! Alles wat je vastpakte plakte, op de eetkamerstoelen bleef onze kleding vast zitten... Badkamerplafond was te vies voor woorden, de troep kwam tussen de naden uit. Keukenkastjes hebben we eerst schoongemaakt en daarna alles afgewassen, hebben we nog nooit eerder gedaan. Zwembad werd niet goed bijgehouden, ik heb ze niet een keer zien schoonmaken of controleren in 15 dagen, in eerdere vakanties in Griekenland en Turkije wel. Bij de receptie werken vriendelijke mensen, maar het is er wel chaotisch, mensen staan niet ingeschreven, iemand kreeg een rekening van de bar bij vertrek, had er nog nooit wat besteld. Ze konden onze 20 euro borg voor de waterkoker niet vinden en zo nog meer dingen. Dit complex voor ons niet nog een keer of er moet heel wat verbeteren, ander management misschien?!!

7Kindvriendelijk
    6Inrichting
    6Prijs/kwaliteit

• 7de Lange18-07-2011

Groot appartement

Zeer groot appartement, maar het schoonmaken laat te wensen over, met 5 min.klaar.Veel overlast van engelsen, vrijgezelle dagen (4 dagen), alle dagen dronken. Personeel niet erg vriendelijk. Ligging van het appartement is perfect, alles op loop afstand.Spar winkel en warme bakker om de hoek. Oude stad, schitterend, strand is prachtig.

5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

1 vraag over Appartement Valmangude Jardim

• kini, 13-01-2013

2-kamer appertement

Weet iemand wat de kosten voor de ' huurkluis' zijn in een 2-kamer appartement en of er een borg is in het algemeen?

Blub, 15-07-2013

5 euro betalen en 15 borg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Geen borg verder.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats