Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°17°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

Waardeloos

Slump
25-7-2016

Albufeira is prachtig, dit appartementencomplex is waardeloos.

Een greep uit de problemen:

Geen toiletbril, 1 stoel, vergeeld en vies beddengoed, ranzige badkamer, plakkerige .. alles..., half kapotte bedden, enorm gehorig, slechte (geen) service.

Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt, zeggen ze, echter dit is meer om de 10 dagen. Als je mazzel hebt betekend dat ook bedden verschoond, maar dikke kans van niet. Dit aangeven bij de receptie resulteert in schuld verschuiven naar housekeeping en schouders ophalen.

Oh en het hoogtepunt van dit complex: De kakkerlakken. Jawel, grote, ranzige kakkerlakken. In de muren, in de plafonds, in de riolering (dus komen ineens je bad in kruipen). Overigens niet allemaal levend, er liggen her en der ook genoeg dooie kakkerlakken.

Enige lichtpuntje is de medewerker van de "poolbar", dit is de enige die zijn werk serieus doet.

Gereisd Met partner in juli 2016

Slecht behandeld

Laura
13-7-2016

8 uur in de ochtend aangekomen en dan tot 16 uur wachten totdat je in de kamer kan en dan blijkt je overgeboekt. 12 uur zitten wachten en geen enkel begrip tonen. Onvriendelijk personeel die je negeert en niet luisterd. Uiteindelijk overgeplaatst,werden we uit bed gelicht om weer terug te gaan naar eerste hotel. Engelse kregen stiekem om het hoekje wel de sleutel. En zo zijn er nog aantal dingen... ik zou er voor geen goud meer boeken, zo ga je niet met mensen om.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Vreselijke plek

Donna
18-6-2016

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Terug naar de jaren 70... zwaar gedateerd complex

Sandra en Jos
17-6-2016

Op laatste moment deze vakantie geboekt i.v.m. defect aan onze camper. Albufeira vonden we verschrikkelijk maar daar kon tourooperator niets aan doen. Horeca horeca horeca. Veel lawaai van Engelsen. Appartement was groot. Er lagen op de tegelvloer op diverse plaatsen glasscherven. Het was niet schoon. Geen vaatdoek/droogdoek/afwasborstel. Deurtjes keuken hingen uit scharneren. Toiletbril lag los in badkamer. Er waren geen handdoeken. Zwembad was vies en werd pas schoongemaakt na diverse klachten. Complex is echt gedateerd. Wij moesten erg denken aan onze eerste vakantie samen: een jongerenreis begin tachtiger jaren in Torremolinos. Voor jongeren misschien acceptabel als je focus op uitgaan is gericht. Senioren komen dikwijls voor iets anders. Buiten Albufeira wel leuke dingen gezien: Lagos, Silves, Faro. Het weer was prima!

Gereisd Met partner in juni 2016

dramatisch hotel Nooit boeken

maurice
16-6-2016

week gezeten handdoeken maar zelf gejat van het schoonmaakkarretje plus wc papier kamer nooit schoongemaakt 3 x om gevraagd gehorig als de pest naast ons en boven ons een zooitje engelse die alleen maar tyfus herrie liepen te maken ik zou hier Niet heen gaan ligging is ook klote je moet ver lopen voor alles strand uitgaan ..goed restaurants ik zou maar lekker ergens gaan kijken voor je dit boekt Niet heen gaan nooit niet!!! oud vies hotel zwembad goor met dooie muggelijkjes vies sjagerijnig wijf bij de receptie nacht portier was wel ok

Gereisd Met partner in juni 2016

Prima voor jongeren

Sarah
21-12-2015

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We kwamen s'avonds laat aan en hadden een appartement op de 1ste verdieping helemaal aan de zijkant. We keken uit op iets wat op een afvoer ergens van leek en voor de voordeur was een soort vuilnisbelt. Maar het maakte eigenlijk verder niet zoveel uit. Niemand klaagde over overlast s'nachts en we hebben ook bijna niemand anders gehoord. Paar verdwaalde gezinnen gezien. Schoonmaaksters kwamen vroeg, en vertrokken gelijk weer. Handdoeken werden niet ververst en toiletpapier niet aangevuld. Met een beetje vragen bij de receptie kwam het uiteindelijk toch wel goed. Keukengerei was ook niet alles, maar gelukkig kan je prima uit eten in Albufeira. Appartement net iets te ver van alles. Strip en strand op 15/20 minuten lopen, maar de taxi is gelukkig goed betaalbaar. Het was een prima appartement voor de prijs.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

patrick
8-10-2015

Ik ben hier afgelopen jaar met 3 vrienden geweest. Het was over het algemeen een erg goed appartement. Schoonmakers kwamen elke dag kamers waren schoon. Man bij de receptie sprak goed engels en hielp je vaak. Zwembad was chill alleen de bedjes aan het zwembad waren niet zo goed. Het is ongeveer 10-15 minuten lopen naar het strand/ de strip. Wij hadden alleen elke dag de taxi gepakt omdat dat maar 4 euro is. Over het algemeen waren we dus wel tevreden over het appartement. We vonden het ook erg leuk dat er 90% jongeren in het appartement waren

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Leuke jongeren vakantie gehad

lauraoudevrielink
4-7-2014

Super leuke jongerenvakantie hier gehad. We waren met 7 meiden en hadden 2 appartementen gehuurd. De appartementen zijn lekker ruim waardoor we vaak allemaal in 1 appartement konden zijn. Daarnaast ligt het nieuwe centrum om de hoek. Het oude centrum was een stukje verder lopen. Maar met de taxi was het maar een euro of 6. Als je dit deelt met 4 mensen is dit bijna niets. De receptie belde voor ons altijd de taxi om naar het oude centrum te komen. Het oude centrum is erg leuk en heeft veel gezellige kroegjes. Super leuke vakantie gehad. Scooters huren is een aanrader daarnaast is ook het waterpark de moeite waard.

Het zwembad stelt niet zo veel voor maar is prima om even af te koelen en lekker te relaxen.

Voor een jongerenvakantie zou ik dit appartement zeker aanraden.

Gereisd Met vrienden in juli 2012

Goede vakantie

Laura
25-8-2013

Na alle 'slechte' verhalen op internet viel het ons uitermate mee! Bij aankomst viel het appartement erg mee, zeer ruim en alles netjes schoon. Ook hadden wij gewoon al het keukengerei. Wij zaten direct naast de receptie, dus voor ons nog gratis Wifi. Het zwembad was goed te doen, niet druk, en schoon. Zelf slaap ik goed, dus geen last gehad van rumoerige jongeren die later dan ons thuis kwamen. Op het bordje bij de receptie stond dat er elke dag schoon gemaakt zou worden. We om de 3 dagen nieuwe handdoeken zouden krijgen en om de 6 dagen nieuwe lakens. In de 10 dagen dat we er zaten moesten we vragen naar nieuwe handdoeken en om een schoonmaak beurt. De twee vrouwelijke receptionistes zijn stuk chagrijnen, en beweren hele andere dingen dan de jongen die er werkte. Onze bus kwam ons ophalen om 17.00 uur. We moesten dus de hele dag hangen bij het zwembad, en konden volgens de jongen wel een douche nemen, maar volgens de vrouw niet. Helaas...

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

voor die prijs prima accomodatie

burhanelse2
25-8-2013

De appartementen zijn erg ruim. Slaapkamer en slaapbanken prima geschikt voor 4 personen. Schoonmaak werd wel een paar keer per week gedaan maar soms vroeg ik er gewoon om als we een dag weg gingen, en dan verschoonden ze ook de bedden en de handdoeken. Personeel is vriendelijk maar niet echt hartelijk (wij zijn Turkije gewend). Zwembad mooi ingericht met palmen en zitjes. Ligbedden en parasols genoeg. Waar ik me aan irriteerde zijn vooral de groepjes Nederlandse jongens van een jaar of 20 die het zwembad verlaten zonder hun lege blikjes,flesjes en peuken weg te halen. Het personeel ruimde pas savonds op. Ook het veelal onder invloed van alcohol, luidruchtige en sexistisch taalgebruik vloog heen en weer over het zwembad terwijl er ook Nederlandse jonge kinderen in spelen!! Niks geen last gehad van die Engelsen en Spanjaarden, die gewoon een potje voetbalden met onze kids. Ook snachts is het vaak erg veel kabaal in het hotel, dat ook ingericht is voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Zakelijk in juni 2013

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.