Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°19°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

6 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

2008

Wat een zooitje voor het hotel staan de hele nacht met

Frits en Nadine
13-6-2008

Wat een zooitje

voor het hotel staan de hele nacht groepen met jongeren te schreeuwen en er worden regelamtig straat races gehouden

onze buurman werd aangereden tijdens een straatrace en braak z'n been op 7 plaatsen

de inrichting van het hotel is ronduit smerig, er zaten resten ontlasting op de rand van het bed.

ook rook de woonkamer erg naar urine, waarschijnlijk had iemand zijn beheofte opo de bank gedaan. toen we vroegen om een andere kamer liet de manager zeer dreigend weten dat hij niet gediend was van klachten en dreigde ons het hote uit te zetten.

Het kluisje was de laatste week leeggehaald, er zat gelukkig maar 300 euro in en wat sieraden. onze koffers vonden we de laatste dag in het zwembad terug nadat we deze bij de receptie haddden achtergelaten omdat we 8 uur moesten wachten op de bus naar het vliegveld

Gereisd Anders in juni 2008
2007

Wij gaan ook zeker een keer terug naar dit rustige, groot

j en m
7-7-2007

Wij gaan ook zeker een keer terug naar dit rustige, kindvriendelijke complex.Onwijs groot 2-kamer app. Helaas hadden wij kamer 101 en deze grenst aan de receptie/bar. Hier was elke avond live muziek tot 1uur 's nachts.Aangezien wij een zoontje hebben van bijna 2 jr was dit voor ons het enige minpunt aan dit complex. Naar het gezellige oude centrum van Albufeira loop je in 25min.

Gereisd Anders in juli 2007

Geert en Ria Super groot appartement,goede ligging

Ria en Geert
4-7-2007

Geert en Ria Super groot appartement,goede ligging.en een prima service. Wij kunnen dit appartement een ieder aanbevelen. Schuin tegenover het complex een leuk terras met de lekkerste sangeria van heel Albufeira

Gereisd Anders in juli 2007

Inderdaad een mooi complex

felicia
28-6-2007

Inderdaad een mooi complex.Groot appartement met ideale indeling.Vanuit je kamer kom je zo in de mooi aangelegde tuin met zwembaden terecht,als je begane grond hebt.Ideaal voor als je kleine kinderen hebt.Je hoeft dan niet altijd door het complex te gaan aan de achterkant.Neem wel koffiezettertje mee,want dat is niet bij de huisraad.Personeel ook niets op aan te merken.

Gereisd Anders in Thu Jun 28 2007 22:44:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wat mij als eerst opvalt is, de grootte van het appartement

J. Alleer
12-6-2007

Wat mij als eerst opvalt is, de grootte van het appartement. Ik heb al in heel wat appartementen gezeten van zonstranden tot sneeuwpistes en dit is wel één van de grootste appartementen die ik meegemaakt heb. De appartementen zijn typisch Portugees ingericht. Erg kaal en strak. De keuken was prima met een 2 keramieke kookplaten. De strip is inderdaad erg dichtbij. Het oude dorp van Albufeira is ook absoluut op loopafstand te bereiken alleen 5 minuutjes verder lopen. Moet ik eerlijk zeggen dat de uitgaansgelegenheden mij een beetje tegen vielen. Ik had discotheken verwacht. Deze heb ik in heel Albufeira niet gezien. Dit kan zijn omdat ik misschien niet héél erg goed gezocht heb. Dit komt omdat ik me prima kan vertoeven in de vele gezellige Ierse en Engelse bars. Portugal is een land waar ik zeker nog een keer terug zal keren.

Gereisd Anders in Tue Jun 12 2007 01:12:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het 2 kamer appartement waarin wij verbleven was PRIMA, op

Susan
1-6-2007

Het 2 kamer appartement waarin wij verbleven was PRIMA, alle appartementen hebben zicht op het prachtige zwembad!De ligging is erg centraal, je loopt in 8 minuten naar het Azul-strand, het Oura-strand is wat verder!De wandeling naar het oude Albufeira kan je over het strand (bij eb, bij vloed over de rotsen) maar ook over de weg is het een korte wandeling (10 min.) OOK naar de bekende strip is het 10 minuten! Aan de zijkant van het complex zit een geweldige pattiserie, zij hebben heerlijke verse broodjes en de lekkerste gebakjes en cake te kust en te keur! Wij gaan volgend jaar WEER naar dit complex. Susan en John Jongeneel

Gereisd Anders in juni 2007

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.