Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°19°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

29 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

Albufeira is top alleen kies een ander verblijf 😬

Eline
23-7-2018

Laten we maar positief beginnen , Er werd elke dag schoongemaakt in ons appartement wat heel fijn was , De minderen dingen : we kwamen aan en al snel merkte we dat er veel achterstallig onderhoud was waar wij ons aan ergerde , De tafel was kapot +de koelkast,Douchknop,de wc spoelde niet door , We kregen geen nieuwe handdoeken en het personeel was niet al te vriendelijk , we kregen onze sleutel niet meer uit de voordeur en we hebben ruim een uur moeten wachten tot er iemand kwam helpen... Bij het zwembad zijn de stoelen zodoende kapot dat je niet lekker ligt .

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

valt wel mee

Joost
9-6-2018

last van kakkerlakken. Heel weinig en slechte kookspullen. Ook is het heel luidt wat erg negatief is. En onze douchekop houder was kapot. Eerste dag aangegeven en toen we weg gingen was er nog steeds niks aan gedaan. Erg jammer.

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kakkerlakken

Anoniem
2-8-2017

Het appartement waar wij in zaten was mooi ruim en er werd elke dag even schoongemaakt. Helaas zat er schimmel op het plafon in de badkamer en hadden we veel kakkerlakken (klein en groot). De service was wel prima, er was alleen 1 meneer van nachtreceptie die af en toe werkte en helemaal niks voor je deed. Hij zei alleen maar 'tomorrow'. Verder waren ze prima. Niet een leuk appartement voor kinderen, ivm feestgangers. De borg is €100 pp niet per kamer. We hebben een prima vakantie gehad, alleen de kakkerlakken waren wel echt te veel.

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Hartstikke prima

Renate
20-4-2017

In tegenstelling tot alle negatieve reacties heb ik met 2 vriendinnen een prima vakantie gehad.

Wij hadden een groot, schoon appartement. Er ontbrak een afwasborstel, verder niets. Ze kwamen elke dag om schoon te maken, maar omdat wij toen nog sliepen stuurde we de schoonmaakster weg.

Wel was het gehorig, mijn vriendinnen die in de slaapkamer werden elke dag wakker van onze bovenburen met kinderen als ze opstonden.

Het zwembad was heerlijk en genoeg ligbedden. Wel lag het wat verder van alles. Strip & strand waren 20 minuten lopen. Het strand is sowieso geen aanrader omdat het water ijskoud is en het zand bloedheet.

Onze kamer zat naast de receptie, dus we hadden soms wifi op de kamer.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Te leuke vakantie gehad

Cheyenne
12-8-2016

Echt een super leuke en gezellige appartementen complex. 5 min lopen naar de strip. Strand was wel jammer genoeg iets verder en de weg liep aan het einde erg stijl. Qua keuken apparatuur kon het wel iets meer. Wij waren met 6 meiden dus je moest al snel weer een mes of een bordje afwassen. De grootte van het appartement is echt top. Grote leefruimte! Het schoonmaken kon wel beter, maar was prima. Als je de handdoeken op de grond gooide, kreeg je weer netjes nieuwe. Bedden zijn 0 keer opgemaakt of verschoond dat was wel jammer.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad !

Resy
9-8-2016

Gister thuis gekomen van 8 dagen albufeira. na alle slechte reacties waar we een beetje bang van werden is het reuze meegevallen.. Elke dag kregen we gewoon schone handdoeken en werden onze bedden opgemaakt. ook werd er even geveegd en gedweild. alles zag er gewoon schoon en netjes uit! onze andere kamer waar andere vriendinnen sliepen was dan wel wat minder, geen wc-bril, wc kon niet 2 keer achter elkaar doorspoelen, en ze er was geen waterkoker/broodrooster aanwezig. Zwembad genoeg bedjes, ook het water werd gecontroleerd. ik heb echt een topvakantie gehad !

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super gezellig appartement

anoniem
29-7-2016

Een super gezellig appartement. Schoonmakers kunnen misschien nog wel een lesje krijgen maar verder geen aanmerkingen. Alle slechte recensies zijn me alles meegevallen. Wij boeken daar volgend jaar weer! Op loopafstand van het strand en 5 minuten van de Strip af. Zitten super leuke mensen in en het is schoon genoeg om er te slapen en eventueel te eten. Wij wilde er niet meer weg!! Dus alle slechte recensies zijn té overdreven.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Slecht behandeld

Laura
13-7-2016

8 uur in de ochtend aangekomen en dan tot 16 uur wachten totdat je in de kamer kan en dan blijkt je overgeboekt. 12 uur zitten wachten en geen enkel begrip tonen. Onvriendelijk personeel die je negeert en niet luisterd. Uiteindelijk overgeplaatst,werden we uit bed gelicht om weer terug te gaan naar eerste hotel. Engelse kregen stiekem om het hoekje wel de sleutel. En zo zijn er nog aantal dingen... ik zou er voor geen goud meer boeken, zo ga je niet met mensen om.

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Prima voor jongeren

Sarah
21-12-2015

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We kwamen s'avonds laat aan en hadden een appartement op de 1ste verdieping helemaal aan de zijkant. We keken uit op iets wat op een afvoer ergens van leek en voor de voordeur was een soort vuilnisbelt. Maar het maakte eigenlijk verder niet zoveel uit. Niemand klaagde over overlast s'nachts en we hebben ook bijna niemand anders gehoord. Paar verdwaalde gezinnen gezien. Schoonmaaksters kwamen vroeg, en vertrokken gelijk weer. Handdoeken werden niet ververst en toiletpapier niet aangevuld. Met een beetje vragen bij de receptie kwam het uiteindelijk toch wel goed. Keukengerei was ook niet alles, maar gelukkig kan je prima uit eten in Albufeira. Appartement net iets te ver van alles. Strip en strand op 15/20 minuten lopen, maar de taxi is gelukkig goed betaalbaar. Het was een prima appartement voor de prijs.

Gereisd Met vrienden in augustus 2015

patrick
8-10-2015

Ik ben hier afgelopen jaar met 3 vrienden geweest. Het was over het algemeen een erg goed appartement. Schoonmakers kwamen elke dag kamers waren schoon. Man bij de receptie sprak goed engels en hielp je vaak. Zwembad was chill alleen de bedjes aan het zwembad waren niet zo goed. Het is ongeveer 10-15 minuten lopen naar het strand/ de strip. Wij hadden alleen elke dag de taxi gepakt omdat dat maar 4 euro is. Over het algemeen waren we dus wel tevreden over het appartement. We vonden het ook erg leuk dat er 90% jongeren in het appartement waren

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.