Appartement Valmangude Jardim

5.7Voldoende

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim

• 1Donna18-06-2016

Vreselijke plek

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 6Clemens13-08-2010

Tegenvallertje

Voor het eerst een appartement met vliegreis geboekt. We hadden best hoge verwachtingen daar de prijs navenant was. Bij aankomst merkten we al dat het appartement zeer gedateerd was: betrekkelijk oud en weinig vernieuwd ! Het baliepersoneel was zeer aardig en verschaften voldoende informatie. De kamer was zeer ruim van opzet maar ouderwets. Veel vuile en beschadigde muren en deuren. Badkamer was zéér smerig en ook weer verouderd. Veel kleine mankementen vwb verlichting en kapotte WC-bril etc. De matrassen op de 2-persoons slaapkamer waren abominabel slecht. In tegenstelling tot het commentaar van Anouk hieronder élke dag schone handdoeken (!!) Zwembad was knus alleen ook hier weer onvoldoende zuiver (vooral aan de randen). Voor wie een keer naar Albufeira wil: gezellig, fraai, veel te beleven en goede resaurants. Echter: véél jeugdgroepen (dus het kan 's nachts hectisch zijn). Tip: boek 4 sterren als je veeleisend bent qua luxe maar laat dit complex absoluut links liggen !!!

Met jonge kinderen

• 1Frits en Nadine13-06-2008

Wat een zooitje

voor het hotel staan de hele nacht groepen met jongeren te schreeuwen en er worden regelamtig straat races gehouden

onze buurman werd aangereden tijdens een straatrace en braak z'n been op 7 plaatsen

de inrichting van het hotel is ronduit smerig, er zaten resten ontlasting op de rand van het bed.

ook rook de woonkamer erg naar urine, waarschijnlijk had iemand zijn beheofte opo de bank gedaan. toen we vroegen om een andere kamer liet de manager zeer dreigend weten dat hij niet gediend was van klachten en dreigde ons het hote uit te zetten.

Het kluisje was de laatste week leeggehaald, er zat gelukkig maar 300 euro in en wat sieraden. onze koffers vonden we de laatste dag in het zwembad terug nadat we deze bij de receptie haddden achtergelaten omdat we 8 uur moesten wachten op de bus naar het vliegveld

• 9j en m07-07-2007

Wij gaan ook zeker een keer terug naar dit rustige, kindvriendelijke complex.Onwijs groot 2-kamer app. Helaas hadden wij kamer 101 en deze grenst aan de receptie/bar. Hier was elke avond live muziek tot 1uur 's nachts.Aangezien wij een zoontje hebben van bijna 2 jr was dit voor ons het enige minpunt aan dit complex. Naar het gezellige oude centrum van Albufeira loop je in 25min.

• 9Ria en Geert04-07-2007

Geert en Ria Super groot appartement,goede ligging.en een prima service. Wij kunnen dit appartement een ieder aanbevelen. Schuin tegenover het complex een leuk terras met de lekkerste sangeria van heel Albufeira

• 9felicia28-06-2007

Inderdaad een mooi complex.Groot appartement met ideale indeling.Vanuit je kamer kom je zo in de mooi aangelegde tuin met zwembaden terecht,als je begane grond hebt.Ideaal voor als je kleine kinderen hebt.Je hoeft dan niet altijd door het complex te gaan aan de achterkant.Neem wel koffiezettertje mee,want dat is niet bij de huisraad.Personeel ook niets op aan te merken.

• 9J. Alleer12-06-2007

Wat mij als eerst opvalt is, de grootte van het appartement. Ik heb al in heel wat appartementen gezeten van zonstranden tot sneeuwpistes en dit is wel één van de grootste appartementen die ik meegemaakt heb. De appartementen zijn typisch Portugees ingericht. Erg kaal en strak. De keuken was prima met een 2 keramieke kookplaten. De strip is inderdaad erg dichtbij. Het oude dorp van Albufeira is ook absoluut op loopafstand te bereiken alleen 5 minuutjes verder lopen. Moet ik eerlijk zeggen dat de uitgaansgelegenheden mij een beetje tegen vielen. Ik had discotheken verwacht. Deze heb ik in heel Albufeira niet gezien. Dit kan zijn omdat ik misschien niet héél erg goed gezocht heb. Dit komt omdat ik me prima kan vertoeven in de vele gezellige Ierse en Engelse bars. Portugal is een land waar ik zeker nog een keer terug zal keren.

• 8Susan01-06-2007

Het 2 kamer appartement waarin wij verbleven was PRIMA, alle appartementen hebben zicht op het prachtige zwembad!De ligging is erg centraal, je loopt in 8 minuten naar het Azul-strand, het Oura-strand is wat verder!De wandeling naar het oude Albufeira kan je over het strand (bij eb, bij vloed over de rotsen) maar ook over de weg is het een korte wandeling (10 min.) OOK naar de bekende strip is het 10 minuten! Aan de zijkant van het complex zit een geweldige pattiserie, zij hebben heerlijke verse broodjes en de lekkerste gebakjes en cake te kust en te keur! Wij gaan volgend jaar WEER naar dit complex. Susan en John Jongeneel

5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

1 vraag over Appartement Valmangude Jardim

• kini, 13-01-2013

2-kamer appertement

Weet iemand wat de kosten voor de ' huurkluis' zijn in een 2-kamer appartement en of er een borg is in het algemeen?

Blub, 15-07-2013

5 euro betalen en 15 borg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Geen borg verder.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats