Appartement Valmangude Jardim

5.7Voldoende

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim

• 2018
    5Eline23-07-2018

Albufeira is top alleen kies een ander verblijf 😬

Laten we maar positief beginnen , Er werd elke dag schoongemaakt in ons appartement wat heel fijn was , De minderen dingen : we kwamen aan en al snel merkte we dat er veel achterstallig onderhoud was waar wij ons aan ergerde , De tafel was kapot +de koelkast,Douchknop,de wc spoelde niet door , We kregen geen nieuwe handdoeken en het personeel was niet al te vriendelijk , we kregen onze sleutel niet meer uit de voordeur en we hebben ruim een uur moeten wachten tot er iemand kwam helpen... Bij het zwembad zijn de stoelen zodoende kapot dat je niet lekker ligt .

• 4Joost09-06-2018

valt wel mee

last van kakkerlakken. Heel weinig en slechte kookspullen. Ook is het heel luidt wat erg negatief is. En onze douchekop houder was kapot. Eerste dag aangegeven en toen we weg gingen was er nog steeds niks aan gedaan. Erg jammer.

• 2017
    5Anoniem02-08-2017

Kakkerlakken

Het appartement waar wij in zaten was mooi ruim en er werd elke dag even schoongemaakt. Helaas zat er schimmel op het plafon in de badkamer en hadden we veel kakkerlakken (klein en groot). De service was wel prima, er was alleen 1 meneer van nachtreceptie die af en toe werkte en helemaal niks voor je deed. Hij zei alleen maar 'tomorrow'. Verder waren ze prima. Niet een leuk appartement voor kinderen, ivm feestgangers. De borg is €100 pp niet per kamer. We hebben een prima vakantie gehad, alleen de kakkerlakken waren wel echt te veel.

• 7Renate20-04-2017

Hartstikke prima

In tegenstelling tot alle negatieve reacties heb ik met 2 vriendinnen een prima vakantie gehad.

Wij hadden een groot, schoon appartement. Er ontbrak een afwasborstel, verder niets. Ze kwamen elke dag om schoon te maken, maar omdat wij toen nog sliepen stuurde we de schoonmaakster weg.

Wel was het gehorig, mijn vriendinnen die in de slaapkamer werden elke dag wakker van onze bovenburen met kinderen als ze opstonden.

Het zwembad was heerlijk en genoeg ligbedden. Wel lag het wat verder van alles. Strip & strand waren 20 minuten lopen. Het strand is sowieso geen aanrader omdat het water ijskoud is en het zand bloedheet.

Onze kamer zat naast de receptie, dus we hadden soms wifi op de kamer.

• Oude reviews

9Cheyenne12-08-2016

Te leuke vakantie gehad

Echt een super leuke en gezellige appartementen complex. 5 min lopen naar de strip. Strand was wel jammer genoeg iets verder en de weg liep aan het einde erg stijl. Qua keuken apparatuur kon het wel iets meer. Wij waren met 6 meiden dus je moest al snel weer een mes of een bordje afwassen. De grootte van het appartement is echt top. Grote leefruimte! Het schoonmaken kon wel beter, maar was prima. Als je de handdoeken op de grond gooide, kreeg je weer netjes nieuwe. Bedden zijn 0 keer opgemaakt of verschoond dat was wel jammer.

• 8Resy09-08-2016

Super vakantie gehad !

Gister thuis gekomen van 8 dagen albufeira. na alle slechte reacties waar we een beetje bang van werden is het reuze meegevallen.. Elke dag kregen we gewoon schone handdoeken en werden onze bedden opgemaakt. ook werd er even geveegd en gedweild. alles zag er gewoon schoon en netjes uit! onze andere kamer waar andere vriendinnen sliepen was dan wel wat minder, geen wc-bril, wc kon niet 2 keer achter elkaar doorspoelen, en ze er was geen waterkoker/broodrooster aanwezig. Zwembad genoeg bedjes, ook het water werd gecontroleerd. ik heb echt een topvakantie gehad !

• 9anoniem29-07-2016

Super gezellig appartement

Een super gezellig appartement. Schoonmakers kunnen misschien nog wel een lesje krijgen maar verder geen aanmerkingen. Alle slechte recensies zijn me alles meegevallen. Wij boeken daar volgend jaar weer! Op loopafstand van het strand en 5 minuten van de Strip af. Zitten super leuke mensen in en het is schoon genoeg om er te slapen en eventueel te eten. Wij wilde er niet meer weg!! Dus alle slechte recensies zijn té overdreven.

• 1Laura13-07-2016

Slecht behandeld

8 uur in de ochtend aangekomen en dan tot 16 uur wachten totdat je in de kamer kan en dan blijkt je overgeboekt. 12 uur zitten wachten en geen enkel begrip tonen. Onvriendelijk personeel die je negeert en niet luisterd. Uiteindelijk overgeplaatst,werden we uit bed gelicht om weer terug te gaan naar eerste hotel. Engelse kregen stiekem om het hoekje wel de sleutel. En zo zijn er nog aantal dingen... ik zou er voor geen goud meer boeken, zo ga je niet met mensen om.

• 1Donna18-06-2016

Vreselijke plek

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 6Sarah21-12-2015

Prima voor jongeren

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We kwamen s'avonds laat aan en hadden een appartement op de 1ste verdieping helemaal aan de zijkant. We keken uit op iets wat op een afvoer ergens van leek en voor de voordeur was een soort vuilnisbelt. Maar het maakte eigenlijk verder niet zoveel uit. Niemand klaagde over overlast s'nachts en we hebben ook bijna niemand anders gehoord. Paar verdwaalde gezinnen gezien. Schoonmaaksters kwamen vroeg, en vertrokken gelijk weer. Handdoeken werden niet ververst en toiletpapier niet aangevuld. Met een beetje vragen bij de receptie kwam het uiteindelijk toch wel goed. Keukengerei was ook niet alles, maar gelukkig kan je prima uit eten in Albufeira. Appartement net iets te ver van alles. Strip en strand op 15/20 minuten lopen, maar de taxi is gelukkig goed betaalbaar. Het was een prima appartement voor de prijs.

5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

1 vraag over Appartement Valmangude Jardim

• kini, 13-01-2013

2-kamer appertement

Weet iemand wat de kosten voor de ' huurkluis' zijn in een 2-kamer appartement en of er een borg is in het algemeen?

Blub, 15-07-2013

5 euro betalen en 15 borg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Geen borg verder.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats