Appartement Valmangude Jardim

5.7Voldoende

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim

• 2018
    8cor klaassen09-05-2018

voor het geld was het oke

zeer gehorig het lijk wel of er geen muren zijn De bakker en spar net om de hoek Super Je loop binnen 20 minuten naar de zee en centrum en strip Wij hadden kamer 305 was goed wc bril ,douch gordijn iedere dag schoon gemaakt om de dag schonen handdoeken ,lakens

• Oude reviews

2Marty13-08-2016

Nooit meer! Jongerenappartement!

Vies, alles kapot, gehorig en vreselijke gedateerd. Geen schoonmaak, weinig verschoning, geen behulpzaam personeel en te veel dronken groepen jongeren. Twee van de 14 nachten doorgeslapen. ECHT niet te doen!!!

• 1Donna18-06-2016

Vreselijke plek

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 6Clemens13-08-2010

Tegenvallertje

Voor het eerst een appartement met vliegreis geboekt. We hadden best hoge verwachtingen daar de prijs navenant was. Bij aankomst merkten we al dat het appartement zeer gedateerd was: betrekkelijk oud en weinig vernieuwd ! Het baliepersoneel was zeer aardig en verschaften voldoende informatie. De kamer was zeer ruim van opzet maar ouderwets. Veel vuile en beschadigde muren en deuren. Badkamer was zéér smerig en ook weer verouderd. Veel kleine mankementen vwb verlichting en kapotte WC-bril etc. De matrassen op de 2-persoons slaapkamer waren abominabel slecht. In tegenstelling tot het commentaar van Anouk hieronder élke dag schone handdoeken (!!) Zwembad was knus alleen ook hier weer onvoldoende zuiver (vooral aan de randen). Voor wie een keer naar Albufeira wil: gezellig, fraai, veel te beleven en goede resaurants. Echter: véél jeugdgroepen (dus het kan 's nachts hectisch zijn). Tip: boek 4 sterren als je veeleisend bent qua luxe maar laat dit complex absoluut links liggen !!!

Met jonge kinderen

• 8Flexy Girl31-07-2009

Zeker aan te raden

Zeer geslaagde vakantie gehad. Appartement was schoon, dagelijks wordt er schoongemaakt. 1x Per week schone handdoeken. De 2 kamerapp. zijn erg ruim, genoeg apparatuur in de keuken. Zwembad is voldoende groot en schoon. Het enige minpunt is dat het erg 's nachts erg gehorig is. We hebben EUR 399 per persoon betaald in juli, 2 kids en 2 volwassen. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Alles - bakker, restaurants, disco's en strand - is op loop afstand, hooguit 15 min. lopen

5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

1 vraag over Appartement Valmangude Jardim

• kini, 13-01-2013

2-kamer appertement

Weet iemand wat de kosten voor de ' huurkluis' zijn in een 2-kamer appartement en of er een borg is in het algemeen?

Blub, 15-07-2013

5 euro betalen en 15 borg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Geen borg verder.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats