Appartement Valmangude Jardim

5.7Voldoende

Appartement Info

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

75 reviews over Appartement Valmangude Jardim

• 1Donna18-06-2016

Vreselijke plek

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 6Clemens13-08-2010

Tegenvallertje

Voor het eerst een appartement met vliegreis geboekt. We hadden best hoge verwachtingen daar de prijs navenant was. Bij aankomst merkten we al dat het appartement zeer gedateerd was: betrekkelijk oud en weinig vernieuwd ! Het baliepersoneel was zeer aardig en verschaften voldoende informatie. De kamer was zeer ruim van opzet maar ouderwets. Veel vuile en beschadigde muren en deuren. Badkamer was zéér smerig en ook weer verouderd. Veel kleine mankementen vwb verlichting en kapotte WC-bril etc. De matrassen op de 2-persoons slaapkamer waren abominabel slecht. In tegenstelling tot het commentaar van Anouk hieronder élke dag schone handdoeken (!!) Zwembad was knus alleen ook hier weer onvoldoende zuiver (vooral aan de randen). Voor wie een keer naar Albufeira wil: gezellig, fraai, veel te beleven en goede resaurants. Echter: véél jeugdgroepen (dus het kan 's nachts hectisch zijn). Tip: boek 4 sterren als je veeleisend bent qua luxe maar laat dit complex absoluut links liggen !!!

Met jonge kinderen

• 6Stephanie25-06-2008

Wij zijn hier een week geweest en verbleven in een 2 kamer appartement. Het is zeer zeker niet kindvriendelijke. Er is tot diep in de nacht (lees 2 uur) live muziek te horen waardoor mijn zoontje dus absoluut niet kon slapen. Toen dat was afgelopen kwamen de bovenburen thuis en kon je letterlijk verstaan wat ze zeiden echt zo gehorig. Overdag was er altijd kabaal bij het zwembad en als je er wat van zei lachten ze je vierkant uit. Appartementen waren ook ronduit smerig mijn zoontje kroop over de vloer dus ben op begeven moment zelf de vloer maar gaan dweilen. Al met al eens maar NOOIT meer Valmangude Jardim

• 7R. Leber22-10-2007

super alles was naar wens grote kamer goed zwembad en goed bediening

• 8Kim07-09-2007

Het was erg gezzelig en het zwembad lag voor de deur ( een groot zwembad en voor de kleine een klein zwembad). Lopend over het strand ben je zo in Albufeira. Zelf zijn wij met een spietboot ook de zee opgeweest. We hebben dolfijnen gezien en je kon ze bijna aanraken! Een heel bijzonder gezicht. Leuke vakantie was het zeker.

Kim 11 jaar

• 7Y. Pater16-08-2007

het complex is behoorlijk gehoorig, lopen, naar toilet gaan, niezen, je hoort alles van je buren en verdere gasten. Bovendien ligt het aan een vrij drukke doorgaande weg . Niet echt geschikt voor echt kleine kinderen, meer voor jongeren die s nachts de strip opzoeken, ongeveer 10 minuten lopen! Er mogen wel wat vaker handddoeken en lakens verwisseld worden. Verder een heel lekker confortabel app., vooral als je begane grond zit, zo aan het zwembad, op je eigen terras! Een aanrader dus!

• 8Carola22-07-2007

Het strand is wel wat verder dan de beloofde 4oo meter hoor. Met kleine kinderen liepen we er zeker 10 a 15 min over, heen heuvel af, maar terug heuvel op (!)

• 8C. Zentveld22-07-2007

Het viel ons ook als eerste op bij binnenkomst dat het een lekker ruim appartement was. Het balkon had van mij iets groter gemogen. Wij hebben veel last gehad van geluidsoverlast, het was zeer gehorig. De tuin met zwembaden waren heel mooi en als je geen bedje had kon je ook lekker op het gras gaan liggen onder een boom. De kids-club stelde weinig voor. Onze kinderen (3 en 6) zijn er niet geweest. De bar beneden was ongezellig 's avonds, wij gingen het centrum in. Met het treintje naar Old town is heel leuk. Het algemene toilet was smerig en de douche daar koud. Daar douchten we de laatste dag voor we naar huis gingen en het app. uit moesten.

• 7Peter19-07-2007

Inderdaad een zeer ruim appartement, wat me opvalt is dat niemand klaagt over: de stank op de gezamenlijke toiletten, het slecht schoonmaken, geen taxi,s 's avonds bereikbaar, te hoge prijzen aan de poolbar, te weinig ligbedden aan de pool. De tuin is mooi maar om te zeggen nog een keer terug komen gaat me te ver, er zijn genoeg betere accomodaties in de klasse 3 en 3+ sterren. Ook het vertier 's avonds was mager en slecht bezocht.

• 7mirjam28-05-2007

Appartement is netjes, ruime woonkamer, half open keuken. Elke dag schoonmaak en 2 x per week schonen handdoeken. Wij hadden 2 kinderbedjes op de slaapkamer erbij, zodat je niet elke avond de banken moet omtoveren in bedden. Zwembad is mooi en ook prima kinderbad. Veel Engelsen die gehele dag aan het zwembad liggen. Wij hadden eerst appartement boven de bar, dan kan je tot 3.00 's nachts meegenieten van live muziek/karaoke. Na 2 dagen klagen, kregen we een appartement verderop en beneden. Daar was het rustig en heerlijk voor de kinderen die op het grasveld konden spelen. Mooie stranden in gehele omgeving. Auto wel noodzakelijk. Gehele omgeving is volgebouwd met appartementen en hotels. Veel barretjes/winkeltjes. Goeie bakker tegenover!

5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

1 vraag over Appartement Valmangude Jardim

• kini, 13-01-2013

2-kamer appertement

Weet iemand wat de kosten voor de ' huurkluis' zijn in een 2-kamer appartement en of er een borg is in het algemeen?

Blub, 15-07-2013

5 euro betalen en 15 borg volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. Geen borg verder.

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats