Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°20°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

Vreselijke plek

Donna
18-6-2016

S avonds laat aangekomen. We hadden een babybedje geboekt, maar dit bleek er niet te zijn. Onze zoon van elf maanden moest tussen ons slapen of kon wel in een kapot bedje tegen de muur. We hadden geen handdoeken en toiletpapier. Na heel vaak vragen kregen we dit alsnog niet!!! De kamer was groot maar ontzettend smerig en onveilig. Kapotte planken op de vloer, schroeven etc. Keukengerei ontbrak. Meerdere malen onbekende mensen op onze kamer gehad, welke de sleutel van ons appartement hadden gekregen. We hadden geen warm water en pas na anderhalve dag kregen we een sleutel van een andere kamer om te douchen. Zwembad was smerig en rook heel erg naar chloor. Mensen kwamen er ziek uit! Erg gehorig. Lijkt wel of de snelweg door je kamer loopt. Alleen maar jongeren. Gelukkig konden we overgeboekt worden met veel moeite. Dit is totaal geen aanrader, zelfs niet voor jongeren! Heb geen goed woord over dit complex gehoord. Receptie ook totaal niet behulpzaam.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tegenvallertje

Clemens
13-8-2010

Voor het eerst een appartement met vliegreis geboekt. We hadden best hoge verwachtingen daar de prijs navenant was. Bij aankomst merkten we al dat het appartement zeer gedateerd was: betrekkelijk oud en weinig vernieuwd ! Het baliepersoneel was zeer aardig en verschaften voldoende informatie. De kamer was zeer ruim van opzet maar ouderwets. Veel vuile en beschadigde muren en deuren. Badkamer was zéér smerig en ook weer verouderd. Veel kleine mankementen vwb verlichting en kapotte WC-bril etc. De matrassen op de 2-persoons slaapkamer waren abominabel slecht. In tegenstelling tot het commentaar van Anouk hieronder élke dag schone handdoeken (!!) Zwembad was knus alleen ook hier weer onvoldoende zuiver (vooral aan de randen). Voor wie een keer naar Albufeira wil: gezellig, fraai, veel te beleven en goede resaurants. Echter: véél jeugdgroepen (dus het kan 's nachts hectisch zijn). Tip: boek 4 sterren als je veeleisend bent qua luxe maar laat dit complex absoluut links liggen !!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.