Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°19°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

2008

Wij zijn hier een week geweest en verbleven in een 2 kamer

Stephanie
25-6-2008

Wij zijn hier een week geweest en verbleven in een 2 kamer appartement. Het is zeer zeker niet kindvriendelijke. Er is tot diep in de nacht (lees 2 uur) live muziek te horen waardoor mijn zoontje dus absoluut niet kon slapen. Toen dat was afgelopen kwamen de bovenburen thuis en kon je letterlijk verstaan wat ze zeiden echt zo gehorig. Overdag was er altijd kabaal bij het zwembad en als je er wat van zei lachten ze je vierkant uit. Appartementen waren ook ronduit smerig mijn zoontje kroop over de vloer dus ben op begeven moment zelf de vloer maar gaan dweilen. Al met al eens maar NOOIT meer Valmangude Jardim

Gereisd Familie in juni 2008
2007

super alles was naar wens grote kamer goed zwembad en goed

R. Leber
22-10-2007

super alles was naar wens grote kamer goed zwembad en goed bediening

Gereisd Familie in oktober 2007

Het was erg gezzelig en het zwembad lag voor de deur ( een

Kim
7-9-2007

Het was erg gezzelig en het zwembad lag voor de deur ( een groot zwembad en voor de kleine een klein zwembad). Lopend over het strand ben je zo in Albufeira. Zelf zijn wij met een spietboot ook de zee opgeweest. We hebben dolfijnen gezien en je kon ze bijna aanraken! Een heel bijzonder gezicht. Leuke vakantie was het zeker.

Kim 11 jaar

Gereisd Familie in augustus 2007

D-reizen

het complex is behoorlijk gehoorig, lopen, naar toilet je

Y. Pater
16-8-2007

het complex is behoorlijk gehoorig, lopen, naar toilet gaan, niezen, je hoort alles van je buren en verdere gasten. Bovendien ligt het aan een vrij drukke doorgaande weg . Niet echt geschikt voor echt kleine kinderen, meer voor jongeren die s nachts de strip opzoeken, ongeveer 10 minuten lopen! Er mogen wel wat vaker handddoeken en lakens verwisseld worden. Verder een heel lekker confortabel app., vooral als je begane grond zit, zo aan het zwembad, op je eigen terras! Een aanrader dus!

Gereisd Familie in augustus 2007

Het strand is wel wat verder dan de beloofde 4oo meter hoor

Carola
22-7-2007

Het strand is wel wat verder dan de beloofde 4oo meter hoor. Met kleine kinderen liepen we er zeker 10 a 15 min over, heen heuvel af, maar terug heuvel op (!)

Gereisd Familie in juli 2007

Het viel ons ook als eerste op bij binnenkomst dat het een

C. Zentveld
22-7-2007

Het viel ons ook als eerste op bij binnenkomst dat het een lekker ruim appartement was. Het balkon had van mij iets groter gemogen. Wij hebben veel last gehad van geluidsoverlast, het was zeer gehorig. De tuin met zwembaden waren heel mooi en als je geen bedje had kon je ook lekker op het gras gaan liggen onder een boom. De kids-club stelde weinig voor. Onze kinderen (3 en 6) zijn er niet geweest. De bar beneden was ongezellig 's avonds, wij gingen het centrum in. Met het treintje naar Old town is heel leuk. Het algemene toilet was smerig en de douche daar koud. Daar douchten we de laatste dag voor we naar huis gingen en het app. uit moesten.

Gereisd Familie in juli 2007

Inderdaad een zeer ruim appartement, wat me opvalt is dat

Peter
19-7-2007

Inderdaad een zeer ruim appartement, wat me opvalt is dat niemand klaagt over: de stank op de gezamenlijke toiletten, het slecht schoonmaken, geen taxi,s 's avonds bereikbaar, te hoge prijzen aan de poolbar, te weinig ligbedden aan de pool. De tuin is mooi maar om te zeggen nog een keer terug komen gaat me te ver, er zijn genoeg betere accomodaties in de klasse 3 en 3+ sterren. Ook het vertier 's avonds was mager en slecht bezocht.

Gereisd Familie in juli 2007

Appartement is netjes, ruime woonkamer, half open keuken

mirjam
28-5-2007

Appartement is netjes, ruime woonkamer, half open keuken. Elke dag schoonmaak en 2 x per week schonen handdoeken. Wij hadden 2 kinderbedjes op de slaapkamer erbij, zodat je niet elke avond de banken moet omtoveren in bedden. Zwembad is mooi en ook prima kinderbad. Veel Engelsen die gehele dag aan het zwembad liggen. Wij hadden eerst appartement boven de bar, dan kan je tot 3.00 's nachts meegenieten van live muziek/karaoke. Na 2 dagen klagen, kregen we een appartement verderop en beneden. Daar was het rustig en heerlijk voor de kinderen die op het grasveld konden spelen. Mooie stranden in gehele omgeving. Auto wel noodzakelijk. Gehele omgeving is volgebouwd met appartementen en hotels. Veel barretjes/winkeltjes. Goeie bakker tegenover!

Gereisd Familie in mei 2007

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.