Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag24°17°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

26 reviews over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

Wel Ok. Niet super.

Kim
31-8-2017

Ligging was goed. Appartement slecht onderhouden. We hebben zelf maar een emmer geplaatst op het balkon omdat de afvoer van de airco verschrikkelijk lekte.

Waardeloos

Slump
25-7-2016

Albufeira is prachtig, dit appartementencomplex is waardeloos.

Een greep uit de problemen:

Geen toiletbril, 1 stoel, vergeeld en vies beddengoed, ranzige badkamer, plakkerige .. alles..., half kapotte bedden, enorm gehorig, slechte (geen) service.

Er wordt elke 4 dagen schoongemaakt, zeggen ze, echter dit is meer om de 10 dagen. Als je mazzel hebt betekend dat ook bedden verschoond, maar dikke kans van niet. Dit aangeven bij de receptie resulteert in schuld verschuiven naar housekeeping en schouders ophalen.

Oh en het hoogtepunt van dit complex: De kakkerlakken. Jawel, grote, ranzige kakkerlakken. In de muren, in de plafonds, in de riolering (dus komen ineens je bad in kruipen). Overigens niet allemaal levend, er liggen her en der ook genoeg dooie kakkerlakken.

Enige lichtpuntje is de medewerker van de "poolbar", dit is de enige die zijn werk serieus doet.

Gereisd Met partner in juli 2016

Terug naar de jaren 70... zwaar gedateerd complex

Sandra en Jos
17-6-2016

Op laatste moment deze vakantie geboekt i.v.m. defect aan onze camper. Albufeira vonden we verschrikkelijk maar daar kon tourooperator niets aan doen. Horeca horeca horeca. Veel lawaai van Engelsen. Appartement was groot. Er lagen op de tegelvloer op diverse plaatsen glasscherven. Het was niet schoon. Geen vaatdoek/droogdoek/afwasborstel. Deurtjes keuken hingen uit scharneren. Toiletbril lag los in badkamer. Er waren geen handdoeken. Zwembad was vies en werd pas schoongemaakt na diverse klachten. Complex is echt gedateerd. Wij moesten erg denken aan onze eerste vakantie samen: een jongerenreis begin tachtiger jaren in Torremolinos. Voor jongeren misschien acceptabel als je focus op uitgaan is gericht. Senioren komen dikwijls voor iets anders. Buiten Albufeira wel leuke dingen gezien: Lagos, Silves, Faro. Het weer was prima!

Gereisd Met partner in juni 2016

dramatisch hotel Nooit boeken

maurice
16-6-2016

week gezeten handdoeken maar zelf gejat van het schoonmaakkarretje plus wc papier kamer nooit schoongemaakt 3 x om gevraagd gehorig als de pest naast ons en boven ons een zooitje engelse die alleen maar tyfus herrie liepen te maken ik zou hier Niet heen gaan ligging is ook klote je moet ver lopen voor alles strand uitgaan ..goed restaurants ik zou maar lekker ergens gaan kijken voor je dit boekt Niet heen gaan nooit niet!!! oud vies hotel zwembad goor met dooie muggelijkjes vies sjagerijnig wijf bij de receptie nacht portier was wel ok

Gereisd Met partner in juni 2016

een sjofel lawaaig appartement

fam.dam
27-9-2012

Het eerste appartement was vies en de badkamertegels incl. het bad was geschilderd, wat aan het afbladeren was. De voegen beschimmeld, losse wcbril. De bedden waren doorgezekt, dus wilden wij een ander appartement. Dat hebben we gehad, en dat was iets beter. Maar als je s'avonds in bed ligt lijkt het wel of de vrachtwagens naast je bed rijden, wat een herrie, ook de appartementen zijn zeer gehorig. Het eneig positieve vonden wij dat het tussen twee uitgaansgebieden ligt wat te belopen valt. Strand is wat verder dan wordt vermeld.

Gereisd Met partner in september 2012

walgelijk

h.j.joustra
9-7-2012

het appartement Valmangude is oud, slecht onderhouden en versleten meubilair. tevens is het smerig (dagelijks kakkerlakken). schoonmaak bestond uit dagelijks 5 min. met een natte zwabber door het appt. wastafel, toilet, gootsteen en balkon werden helemaal niet schoongemaakt. Klein tv-tje met een sneeuwerig beeld op alle zenders. Dit, terwijl op de site van touroperator stond: Luxe appartement. Wat een aanfluiting. Bovendien dag en nacht veel herrie van jongelui waarvoor we pas kort voor onze reis gewaarschuwd werden (bij de reisdocumenten, dus veel te laat). Ik begrijp niet dat reisburo's dit mensen aan kunnen doen. vakantie dus redelijk verpest. Bedankt touroperator.

Gereisd Met partner in juni 2012

Perfecte plek!

Jessica
1-7-2012

Dit appartement is echt heel erg ruim, gelegen in de perfecte buurt. Er zijn 2 winkels op 2 minuten loop afstand, een wat grotere spar en een kleinere supermarkt. De strip is 10 minuten lopen. Kamer 218 zag er prima uit, de banken in de woonkamer hebben we niet gebruikt als bed maar volgens mij was dat ook prima te doen. De kamer werd dagelijks schoon gemaakt en schone handdoeken krijg je 3 keer in de week. Personeel is vriendelijk maar moeten veel te veel werk doen in hun eentje.

Gereisd Met partner in Sun Jun 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Groot appartement

de Lange
18-7-2011

Zeer groot appartement, maar het schoonmaken laat te wensen over, met 5 min.klaar.Veel overlast van engelsen, vrijgezelle dagen (4 dagen), alle dagen dronken. Personeel niet erg vriendelijk. Ligging van het appartement is perfect, alles op loop afstand.Spar winkel en warme bakker om de hoek. Oude stad, schitterend, strand is prachtig.

Gereisd Met partner in juli 2011

zeer matig

Jur
7-10-2010

Bij aankomst op de kamer bleek die niet goed schoon gemaakt te zijn. Douchekop was kapot en lekkage aan de stortbak. Vriendelijk personeel,alleen de schoonmaakdames maakten de boel niet goed schoon. "s Nachts veel rumoer door jeugd en de vuilnisauto.

Gereisd Met partner in september 2010

Luide muziek bij zwembad

jur
7-10-2010

Onderhoud nodig. Zwembad niet goed schoon. Bediening aan de bar onvoeldoende,receptie en bar door een persoon.

Gereisd Met partner in september 2010

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.