Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°19°
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
BeachCheck
BeachCheck
Solfly
Solfly

1 review over Appartement Valmangude Jardim in het Nederlands

voor die prijs prima accomodatie

burhanelse2
25-8-2013

De appartementen zijn erg ruim. Slaapkamer en slaapbanken prima geschikt voor 4 personen. Schoonmaak werd wel een paar keer per week gedaan maar soms vroeg ik er gewoon om als we een dag weg gingen, en dan verschoonden ze ook de bedden en de handdoeken. Personeel is vriendelijk maar niet echt hartelijk (wij zijn Turkije gewend). Zwembad mooi ingericht met palmen en zitjes. Ligbedden en parasols genoeg. Waar ik me aan irriteerde zijn vooral de groepjes Nederlandse jongens van een jaar of 20 die het zwembad verlaten zonder hun lege blikjes,flesjes en peuken weg te halen. Het personeel ruimde pas savonds op. Ook het veelal onder invloed van alcohol, luidruchtige en sexistisch taalgebruik vloog heen en weer over het zwembad terwijl er ook Nederlandse jonge kinderen in spelen!! Niks geen last gehad van die Engelsen en Spanjaarden, die gewoon een potje voetbalden met onze kids. Ook snachts is het vaak erg veel kabaal in het hotel, dat ook ingericht is voor gezinnen met kinderen.

Gereisd Zakelijk in juni 2013

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand600 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Valmangude Jardim in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Valmangude Jardim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.