5 tips over Appartement Valmangude Jardim

• burhanelse2, 25-08-2013

Ga met de auto (net als wij), of huur er 1. Want anders mis je teveel van het mooie Algarve met overal baaitjes en uitzichten...

• Laura, 25-08-2013

Hotel is aan te raden als je van no nonsens houdt, lekker dicht bij de strip, en voor een taxi naar het oude gedeelte betaal je 5 euro. Het voordeel was dat we het na verblijf niet meer schoon hoefde te maken!

• Blub, 15-07-2013

Oud-Albufeira 's avonds. Winkelcentrum in Algarve (niet Albufeira, maar ben de stad vergeten). Kadoc (grootste discotheek in de Algarve). Slide & Splash (waterpark).

• Jessica, 01-07-2012

Zoomarine en Fiesa zijn hele leuke excursies, overigens kun je deze zo boeken bij een winkeltje aan de overkant van het appartement.

We hebben een aantal aanbieders voor Valmangude Jardim voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl

• Diny en Jetty, 30-05-2012

Omgeving is leuk, genoeg te doen, leuke excursies te boeken, zandstranden zijn prachtig. Portugal op zich is wel prima bevallen, warme bakker vlak bij het complex, supermarkt ook. En op loopafstand twee andere grote supermarkten met heel veel aanbod, ook niet duur. Albufeira is leuk, genoeg tentjes om lekker te eten, de Strip in Praia da Oura idem. Vanuit het appartement ook goed te lopen, aanrader is het strandje Aveiros, als ik de naam goed heb onthouden, tussen 't appartement en de Strip in.