Appartement

5 reviews over Appartement Vale de Carros in het Nederlands

heerlijke plek.

Madeleine
1-12-2018

Een fijne accommodatie, wel eenvoudig ingericht en wat gedateerd, maar wij vonden het prima. Ook de aparte ruime slaapkamer en badkamer waren uitstekend. Wij hadden een apt. beneden, waardoor wij een ruim terras hadden met zicht op het zwembad. Er zijn 2 zwembaden, een gezellig barretje annex restaurantje. Aanbeveling om zeker een auto erbij te huren, want lopen naar strand duurt minstens 40 minuten. De kust daar is prachtig en per auto zijn er veel mooie strandjes en plaatsjes te ontdekken. Helaas is de accommodatie slecht met autonavigatie te vinden, beter googlemaps gebruiken, dan kom je er makkelijk. Ca. 30 km van de luchthaven.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein complex, rustig gelegen met tuin en zwembad.

Fam. Hoppenbrouwers
27-6-2018

Wij hadden een prima appartement op de begane grond. Heerlijk donker als je de luiken sluit en voorzien van airco. Goede bedden, douche in bad was iets minder, keuken voorzien van koelkast, kookplaat, magnetron en waterkoker. Wij misten een koffiezetapparaat. Weinig privacy op het terras, maar ons hinderde het niet. Leuke zwembaden met ligstoelen, een klein peuterbad en een gezellige bar. Hier kun je tevens eten en er is s'avonds vermaak. Voor een broodje, melk e.d. kun je bij de receptie terecht maar er is op 400 m. een supermarktje met vers brood en vleeswaren. Het complex is rustig gelegen. Met de huurauto zijn er leuke uitstapjes te maken naar sfeervolle dorpjes en strandjes. De receptie regelt ook excursies en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in juni 2018

Ouderen moeten hier niet heen!

j.f.laenen
27-5-2018

Appartementen (begane grond) ok, maar te weinig privacy t.o.v. buren. Andere gasten te vaak en teveel luidruchtige engelse veeldrinkers. Zwembaden ontoegankelijk voor oudere gasten met lichte mobiele problemen. Geen peuterbad. Mooie tuin. Goede service met begrip voor problemen.

Vakanties.nl

mooie ligging. mooi uitzicht op boven gelegen app.

Th
16-9-2016

Totaal geen prive, buren kijken zo in slaap/woonkamer. Zeer gehorig. Slechte handdoek service.

Voor weinig geld een Goede plek.

Peter Hemelrijk
14-10-2012

Bij de achterste appartementen ligt het zwembad voor de deur. En een groot zwembad bij het Hotel, met gescheiden ondiep gedeelte. Een mooi en goed onderhouden tuin met veel planten en bomen. Ligbedden rondom zwembad, maar verplaatsbaar. Een aantal liggen tot half vier in de schaduw. Grote tuin voor de deur als privé gebied, en met een ruime zitgelegenheid. Bedden elke dag opgemaakt. Ook elke dag een schoonmaakronde. Handdoeken om de 2-3 dagen ververst. Sommige koekenpannen waren al jaren geleden aan vervanging toe. Je bakte lekker op het aluminium. Conclusie: hetgeen je gebakken had, kon je dan zonder krabben niet meer los krijgen. Dus ff klagen bij de receptie. Of gebruiken om muggen dood te rammen. Wij hadden voor de rest niet echt wat te klagen, en zeker niet voor dat geld. Alleen dat lipje wat in het beton zit om de deur te vergrendelen, was wel aan enige bescherming toe, niet dat het lipje stuk ging maar wel je grote teen. Dus asbakje erover!

Gereisd Met vrienden in oktober 2012

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 km
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vale de Carros in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vale de Carros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.