Villa Vale Da Ursa

Villa Vale Da Ursa

Villa

1 review over Villa Vale Da Ursa in het Nederlands

2006

Mooie villa met zwembad, prima verzorgd

Hettie Westendorp
30-8-2006

Mooie villa met zwembad, prima verzorgd .Schoonmaak 5x per week, tuin goed onderhouden, zwembad netjes en schoon kortom alles wat je nodig hebt voor een supervakantie. Interieur kamer/keuken en slaapkamers prima, bedden ook. Gelegen met een ongeveer 11 andere villa's maar genoeg privacy. Wel een auto nodig want het ligt net buiten Albufeira, in Guia. Alle ramen hebben metalen luiken en er is een alarmsysteem voor een veilig gevoel. Wij hadden trouwens Vale de Urza nr. 18.

Gereisd Anders in augustus 2006

Villa info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vale Da Ursa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vale Da Ursa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.