Hotel Valderama

2007

Mensen, ga NOOIT naar dit hotel!!! Alles is slecht

Carice
27-9-2007

Mensen, ga NOOIT naar dit hotel!!! Alles is slecht. Voorbeeld. Zwembadwater is zout!! en koud. Moet om 5 uur op om plek aan zwembad te reserveren. Bedden smerig. Obers weten niet wat service is. Geen airqco.. En ga zo maar door.

Gereisd Anders in Thu Sep 27 2007 14:40:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onze kinderen hebben een schitterende week gehad in hotel

Cindy
7-9-2007

Onze kinderen hebben een schitterende week gehad in hotel Valderama!! De hele da door hebben ze zich vermaakt bij de Kids Club, terwijl wij lekker aan het zwembad lagen, genieten!! Eten was ook lekker, all-inn!

Gereisd Familie in september 2007

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Valderama in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Valderama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.