Appartement Torre da Aldeia

Meer appartement info

62 reviews over Appartement Torre da Aldeia

• 2019
    3ivana23-07-2019

Goede ligging, waardeloze hygiëne en service

Een week met vier vriendinnen in de appartement verbleven. Tijdens de aankomst miste wij een koekenpan, glazen, handdoeken. Daarnaast was het beddengoed smerig bekleed met vlekken. Na vier keer gevraagd te hebben om de benodigde (schone) spullen dachten wij dat de hygiene in orde zou zijn. Bij aankomst is ons vertelt dat er drie keer per week schone handdoeken, twee keer per week ons beddengoed en kamer zou worden schoongemaakt. Echter hebben wij zelf om schone handdoeken moet vragen die wij vervolgens niet kregen. Ook hebben wij nooit schone bedden gehad terwijl wij dit meerde malen aangeven hadden. Het zwembad is vies en de ligbedden zijn stuk of missen kussens. Ook miste wij twee stoelen op het balkon. Bij vertrek aangegeven dat wij niet tevreden waren over de service, hierbij onze klachten uitgelegd. Tot slot kregen wij alleen een antwoord terug als ' sorry'.

Het enige positieve aan dit appartement; clubs op 1 minuut lopen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Dhr. Q.17-12-2018

Onvergetelijk

Dit appartementen complex is perfect voor een geslaagde vakantie met je vrienden. De meeste 'huisjes' liggen op steenworp afstand van de strip wat ideaal is voor een snelle avond uit. Ook de openbare voorzieningen, zoals het toilet waren in overmate aanwezig en eenvoudig vanaf het balkon te bereiken. Wel werd het douchewater soms snel koud (dit had te maken met boiler), maar dat mocht niet baten bij de mogelijkheden in en rondom het zwembad. Bovendien was het appartement altijd (op elke gewenst tijdstip) toegankelijk van zowel buitenaf als bovenaf. Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

8Lotte04-08-2017

Het is een geweldig complex voor een jongeren vakantie ik en vriendinnen hebben hier echt genoten de receptioniste was een geweldig aardige vrouw. Elke dag kregen we nieuwe handdoeken en om de dag schone lakens. Ook het zwembad was gewoon schoon! Direct aan de strip dus voor uitgaan helemaal top het enige min puntje vond ik dat de zee wel echt een stukje lopen was maar voor derest echt een aanrader!

• 6romy03-08-2017

lugging was goed, maar de service was zeer slecht

het enig wat goed was bij de aankomst is dat het dicht bij de strip is en bij de supermarkten.wat er niet goed was:bij aankomst miste we al de helft van het bestek, de eerste middag werden we al het zwembad uitgestuurd terwijl we er pas net 5 minuten lagen omdat we zogenaamd te druk waren,we waren met 4 meiden en nog een groep jongens die we nog maar net kenden. toen we gingen uitchecken kregen we onze borg niet terug omdat we blijkbaar te luidruchtig waren, er werd ook nog bij gezegd dat er meerdere keren personeel naar ons toe is gekomen om te zeggen dat we rustiger moesten doen is nooit gebeurd, het enige personeel dat naar ons toe is gekomen is de schoonmaakster die binnen 5 minuten alles deed met de Franse slag. dus wij wilden gewoon onze borg terug. De receptioniste was erg geïrriteerd toen we zeiden dat er niemand naar ons toe was gekomen. We waren er zo klaar mee dat we de reisleider hadden gebeld en daardoor hebben we 300 terug gekregen i.p.v 400 maarja alles beter dan niks.... Wij zetten er nooit een stap meer binnen

• 2.03-08-2017

hele slechte service

de ligging van het appartement is super, en we hebben een geweldige vakantie gehad door alle anderen in het appartement. alleen over het personeel is geen goed woord te zeggen.

op dag 1 toen we er 5 minuten waren, had de receptioniste al problemen met ons, omdat we een paar keer moesten lachen. maar we hebben vooral veel problemen gehad met de borg terug krijgen, in de hele week hadden ze verschillende dingen op geschreven die gebeurd zouden zijn, maar dus nooit gebeurd zijn.

er zou een aantal keer iemand bij ons appartement zijn geweest om ons te waarschuwen, maar wij hebben alleen de poetster gezien, die vervolgens een keer met de franse slag door de gang deed en meer heeft ze ook niet schoongemaakt. ook beweerde ze dat wij de stoelen buiten hadden gezet wat niet mocht, maar deze hebben de hele week binnen aan tafel gestaan, kortom ze schrijven gewoon maar wat randoms op om iedereen zn borg in te houden.

nooit dat ik hier nog 1 stap binnen zet!

• 2Anoniem11-12-2015

Slechte service

Wij hadden een appartement voor 4 personen geboekt. Bij aankomst waren er maar 2 normale bedden aanwezig en 2 camping bedjes die aanvoelden als een plank. er waren van borden, handdoeken, kussens, stoelen etc maar 3 stuks aanwezig. Service was echt vreselijk want zelf over een kussen deden ze erg moeilijk. Na veel gebel vanuit Nederland door de reisorganisatie hebben wij een dubbel matras gekregen voor de camping bedjes. Na afloop gaf het hotel aan dat er 1 handdoek vies was waardoor hij bij iedereen 15 euro van de borg moest inhouden!!!!! Handdoeken kosten volgens hem namelijk. ""15 euro""!!! Vreselijke service maar verder hebben wij een super vakantie gehad, vooral door de ligging van het appartement.

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 8Martijn27-02-2015

Top voor jongeren

Prima appartement voor een jongerenvakantie. Wat zowel een nadeel als een voordeel kan zijn is dat er geen controle. Met leuke buren is dit dus ontzettend fijn en gezellig, maar als je wat mensen hebt die vervelend doen is het lastiger. Gelukkig niet voor ons aan de orde. Zwembad sloegen wij over door alle dronken mensen die erin plassen en de spullen die er 's nachts allemaal ingegooid worden. Appartement wel heel schoon en vooral geweldig gelegen. Zit volledig op de Strip en toch heb je geen last van geluid. Het is niet groot, maar groot genoeg voor zo'n soort vakantie. Aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 8/03-02-2014

Geweldige ligging!

Dit is het ideale appartement, als je voor te feesten komt! Om de hoek zit je gelijk bij de barstreet, het strand is wel klein kwartiertje lopen. Verder is haast alles aanwezig wat je nodig hebt in een appartement. Receptie is alleen niet veel aanwezig, maar de schoonmaakster was vaak aanwezig. Die ook erg goed haar best deed. Het zwembad is alleen heel erg klein.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 5Yuna14-09-2013

Als je van stappen houdt.

Hier moet je alleen heen willen als je tiener bent of het heel erg leuk vindt om tussen opgedirkte engelsen tot 05.00 uur door te halen. De ligging is dus midden in het uitgaansgebied. Appartement (wij zaten in de toren) verder prima afgezien van de bedden met spiralen die je willen doorboren in je slaap. Schoon. Geen receptie. Geen voorzieningen. Veel mensen gesproken die allemaal verkeerde keuze hebben gemaakt en via reisorganisatie nog wilden overboeken. Kortom een appartement voor feestgangers om hun roes uit te slapen als ze te brak zijn om naar het overvolle strand van praia da oura te begeven.

Ben je geen tiener en wil je er toch wat van maken, zoek het oude centrum van Albufeira op via het toeristentreintje, leukere romantische plek met gezellige restaurantjes, lekker groot strand en vooral ander publiek.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9tessa23-04-2013

SUPER!

In het begin schok ik wel, vooral van het zwembad. Ik had dit groter verwacht (het is echt een mini zwembad). Het zwembad werd nooit verschoond, waardoor er lege flesjes bier in lagen en erin geplast werd!

Verder een super vakantie gehad! Het appartement zelf is groot genoeg, de ligging is ideaal! Als je om de hoek loopt, loop je al op de strip van Albufeira en ben je al bij een klein supermarktje.

Wij als 19+ hebben is super vermaakt afgelopen zomer. Het appartement zat vol jongeren, waardoor iedereen steeds gezellig in en uit liep. 's avonds was er eigenlijk geen beveiliging of toezichter, waardoor je na het stappen nog lekker veel lawaai kon maken.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Appartement Torre da Aldeia info