Aparthotel Topazio

Aparthotel info

Meer aparthotel info

61 reviews over Aparthotel Topazio

• 4Mirian van Bladel01-06-2020

Zeer slechte communicatie !!

Hallo, wij hadden dit hotel geboekt voor a.s. juni ! Helaas vanwege corona, gaat het niet door. Onze vlucht is ook geannuleerd. Via booking.com hadden wij geboekt. We moesten al gelijk het volledige bedrag betalen. Dit heb ik gedaan. Ik heb ze nu al een aantal mails gestuurd, of er een oplossing is nu wij niet kunnen komen. Het hoeft niet perse alleen van hun kant te komen, we willen het bedrag ook delen, of een voucher. Maar taal noch teken als reactie, zelfs geen mail dat ze niet aan annuleren doen. Maar ook van booking.com niet enige hulp hierbij ! Diep triest dit !!! Voor ons, NOOIT MEER DIT HOTEL BOEKEN !!

Gereisd met partner in mei 2020

• 4Marcel26-09-2017

Verschrikkelijk!!

De foto is helaas niet van het hotel maar van het naastgelegen hotel.

We waren door menig review gewaarschuwd, maar geen last gehad van de muziek die aan is als mensen bij het zwembad liggen. Ook geen last van de lamp op het balkon. Er zijn gewoon verduisterings gordijnen. Maar... het ontbijt is slecht, maar dan ook echt slecht. De appartementen zijn zo gehorig dat als de bovenburen een euro laten vallen jij klaarwakker bent omdat je denkt dat het naast gebeurd. Als er dan ook nog een aantal jongelui onder je komen zitten die de dag voor de nacht verruilen dan slaap je pas als zij uitgefeest zijn en dat is vier uur smorgens. Geen personeel die er ook maar iets aan wil doen. Kortom verschrikkelijk hotel voor mensen die komen nazomeren en voor de rust komen.

Gereisd met partner in september 2017

• 6mw Coppen21-02-2017

niet voor herhaling vatbaar

Positief: De mensen van de receptie en de house keeping deden hun best. Het is niet duur en ligt op 5-10 minuten lopen van een fijn strandje. De kust is mooi. Negatief: 1. nergens rust: overal waar je rust zou kunnen vinden (bij het zwembad, in de tuin, bij de ligstoelen en zelfs op het balkon van de meeste appartementen) hoor je de radio die van 11-11 aan staat. Vreselijk als je zoals wij voor de rust komt! 2. Van alles functioneerde niet: het douchewater was lauw, de rolluiken konden niet dicht (er brandt licht op het balkon wat niet uit kan), geen stop in het bad, een zeer matig ingerichte keuken, een koelkast die lekte of bevroor omdat het klepje van het vriesvak stuk was. De kussens waren keihard en de matrassen niet zo fijn. 3, onrustige omgeving: Het balkon kijkt uit op de disco en flats. Naast het hotel staat een huis met blaffende honden.

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8fam nooijen23-05-2016

voor herhaling vatbaar

het is geen hotel voor mensen die alleen voor rust komen maar voor die prijs een prachtig en schoon hotel en goed ontbijt dicht bij het strand en winkeltjes en de perfecte plek voor uit te gaan

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Tessa15-09-2014

leuke appartementen (vooral voor jongeren)

*appartementen: ruim, 2x airco (als je tweekamerapp hebt), keuken met magnetron, kookpit en koelkast maar weinig bestek etc. Bedden voor ons slecht (hard en dikke harde kussens) *faciliteiten: 1 zwembad, pooltafel, gratis wifi. bar voor de kleine honger (pizza, broodjes, tosti etc) lekker zelfs. * ligging: heel goed! strand 5-10min lopen. Topazio ligt in nieuwe centrum ( dus veel clubs en bars, echt uitgaan! veel jongeren!) oude centrum (20min lopen of 10 min bus) is erg gezellig en knus! supermarkt met bakker ligt aan begin van de straat!

kortom: het is een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor deze appartementen. nieuwe centrum is echt uitgaan met veel jongeren. oude centrum is gezellig en fijne restaurants. In appartementen waren 90% jongeren maar geen last van gehad! supermarkt, strand en restaurants op loopafstand!

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Tamar Fels25-07-2014

redelijk hotel.

goede prijskwaliteitsverhouding. mooi appartement, veel ruimte, maar erg slechte bedden. grote keuken, maar weinig bestek/pannen etc. wel goede service bij receptie, vanwege ziekte mochten we bij vertrek langer in de kamer blijven. erg netjes!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Fam. van Santen28-04-2014

Prima hotel!

Prima locatie, alles op loopafstand, mooie kamers, iedere dag schoonmaak, service is gewoon prima. Enige negatieve wat ik kan verzinnen is dat het gehorig is, maar als je normale buren hebt is dat geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 9Hannie van Nielen22-12-2013

super accomodatie

Hotel Topazio,modern schoon hotel,sfeervol ingericht,goede bedden,iedere dag schoonmaak en schone handdoeken,vriendelijk personeel,mooi aangelegde tuin,met fijne ligbedden,bushalte en supermarkt aan eind straat, Gratis wifi in lounge en restaurant,kortom een aanrader.

Gereisd met partner in december 2013

• 8Rob 17-09-2013

Mooiste, en best verzorgde hotel tot nu toe!

Ondertussen al in een aantal accommodatie's geweest met onze vriendengroep. Dit maal voor het eerst voor een appartement gekozen(2x 4-pers appartement). Het is ons prima bevallen!

Het hotel ziet er super uit, het personeel is vriendelijk en wilt je graag helpen. Zelfs de bewaking is vriendelijk maar streng en rechtvaardig, dit is geen negatief punt!

Het hotel heeft wel een restaurant/kantine/lunchroom, wij hebben hier wel eens wat voor de lunch besteld, smaakte prima maar is niks speciaals.

Kamers worden elke dag voorzien van schone handdoeken en lakens. Als je het kaartje voor het poetsen om je deurklink hangt word je hele kamer gepoetst.

Het hotel bied kamers, bungalows en appartementen. Deze zijn in een soort driehoek geplaatst met tussen hen in een prima zwembad, en een kleine minigolf baan.

Het ziet er allemaal heel verzorgt uit, een prima verblijf gehad! Over het algemeen meer ouderen dan jongeren! Een enkel aantal app. zijn zonder balkon, bij ons was dat er een.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10kimberley16-09-2013

top hotel!!!

is echt een top hotel ziet er erg mooi uit zwembad ook schoon en netjes kamers waren schoon en netjes werd iedre dag schoongemaakt de ligging is ook echt super tegenover dischotheek kiss de strip zit ook heel erg dichtbij 5 min lopen echt zeker een aanrader!! personeel ook vriendelijk

Gereisd met vrienden in juli 2013

Aparthotel Topazio info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats