Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°17°
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Solar de Sao Joao voor je op een rij gezet:

134 reviews over Appartement Solar de Sao Joao in het Nederlands

Voldoende, maar niet meer dan dat.

Frank
19-8-2015

Afgelopen vakantie hier geweest met een aantal vrienden, allemaal rond de 20. We hebben redelijk veel betaald voor wat je ervoor terugkreeg. Het appartement is weinig bijzonders, het is verouderd, en zeker de badkamer is niet bepaald schoon. Voor ons wat dit niet echt een probleem, maar ik zou er bijv. met een gezin absoluut niet willen zitten. Voor jongeren is het echter wel prima, je zit dichtbij supermarktjes, op kruipafstand van de strip en ook het strand is max 10 min lopen. Wij hebben eigenlijk weinig in het appartement gezeten, waardoor we ons niet echt druk hebben gemaakt over de staat van het appartement.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Nooit meer dit appartement

Harrolt
28-7-2015
  • Erg onvriendelijk personeel. Alleen de bewaker 's nachts was wel aardig. Voor de rest erg chagrijnig en onaardig personeel.
  • Overal kakkerlakken, in de kamers, in de gangen, overal. Werd niks aan gedaan.
  • Appartement stonk naar riool, werd slecht schoongemaakt en de douche afvoer liep amper door. Rolluik was ook kapot.

Het enigste wat positief was aan dit appartement was de ligging. Ligt om de hoek (5 min lopen) bij de Strip van het nieuwe gedeelte.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

Nooit meer "Solar de Sao Joao"

Roel
4-5-2015

Daar ga je dan, een jaar lang hard gespaard om met 8 vrienden in totaal op vakantie te gaan. Je komt binnen, je wordt niet ontvangen. Er werd gezegd dat we om 1 uur ons appartement in konden. Nou, prima. Gaan we even zwemmen. Uiteindelijk konden we er pas om half 4 in. Nou, geen probleem. Dus gingen we het appartement bekijken, we kwamen binnen en moesten gelijk denken aan dat tv programma. Genaamd: "Red mijn vakantie". De badkamer was zo enorm vies, de keuken zag er niet uit. Ranzig gewoon. Het was een super oud appartement. Dus gingen we gelijk terug naar de receptie om dit te melden. De receptie vertelde ons dat we niet een grote mond moesten hebben, en dat er naar gekeken werd. Om 8 uur kregen we de sleutel van een ander appartement, die net zo ranzig was als de vorige. Weer vertelt tegen de chagerijnige receptioniste. Die vertelde: als jullie nu klagen, bel ik de politie. En als je iets niet wil, is dat de politie uit Portugal. Ik adviseer iedereen nooit hier heen te gaan. Slecht.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

aanfluiting

Sylvia
22-2-2015

ware teleurstelling. Allereerst het personeel waar geen lachje vanaf kon. Als je hen niet groette, zouden zij jou ook Zeker Niet uit henzelf groetten. We hadden een kamer waarby we een oude, kapotte, vieze bedbank moesten ombouwen tot bed. Een aantal dingen in de slaapkamer waren al stuk of stonden op het randje om stuk te gaan (onwijs oude Tv, rolluik). Ik snap nu waarom ze borg vragen, zo kunnen ze de eerste beste gast met pech -waarbij een verouderd appartement onderdeel stukgaat- laten betalen ervoor. Bij het zwembad lagen er wel handdoeken op de stoeltjes maar de gasten die erbij hoorden waren nergens te bekennen. De wifi die tot 20.00 aan zou staan werd ook vrolijk al om 19.00 uitgezet en als je daar commentaar op had werd je afgewimpeld en chagrijnig te woord gestaan wat je dan maar slikte, omdat ze jouw 100 € borg te pas en te onpas inhouden. Veel last gehad van onze Engelse buren. Gelukkig hier niet gegeten en het ligt helaas in het nieuwe gedeelte (veel Engelsen en herrie).

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verouderd

pw derks
8-10-2014

verouderd zeer toe aan renovatie, slechte bedden, vieze douche keuken verouderd , diverse dingen kapot of aan vervanging toe , zoals het rolluik ,gordijnen, ontbijt karig(2 broodjes pp soms een ei of een yoghurtje, personeel onvriendelijk (niemand uit gezonderd) lig bedden en matrasjes bij het zwembad vies en kapot, te weinig parasols bij het zwembad ,zeer veel achterstallig onderhoud dus voor ons niet meer.

Gereisd Met partner in september 2014

binnen 10 minuten ben je al chagrijnig

Jette Dierselhuis
13-8-2014

We hadden 1 2persoons appartement en 1 6 persoons appartement. Vooraf is aan gekondigd dat we borg moesten betalen. Dit geld voor jongeren onder de 25. Een aantal waren boven de 25 maar dat maakte de vrouw bij de receptie niks uit. We kregen een hele preek over wat zij allemaal al voor schade had moeten betalen omdat ze geen borg had gevraagd van voor gangers. Na de kamer bekeken te hebben, hebben we een lijstje ingeleverd met wat er al kapot was. Hier werd niets mee gedaan. Strenge regels met na 22.00uur stilte of anders kreeg je de borg niet terug. Het 6 persoons appartement is maar1x schoongemaakt in 6 dagen.. dus maar 1x schone handdoeken. Hier deed de douch niet harder dan een gewone water kraan. Bedden erg slecht. Zwembad vol vuil. De prijs was veel te hoog voor de kwaliteit die het had. De ligging was redelijk goed voor het nieuwe gedeelte. Maar ik zou toch het oude gedeelte adviseren, veel gezelliger.

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Bouwval gezocht

Kemal en Geralda
10-8-2014

Een week verbleven in dit appartement. Wij zijn absoluut niet kieskeurig en moeilijk en zijn al snel tevreden. Dit appartement was oud en vervallen. Veel vochtplekken en het stonk ook. Er was voldoende kapot en niet in orde. Schoonmaken had ook weinig nut en was dus matig zichtbaar. Kakkerlakken waren er in alle soorten en maten. Ook nesten waren aanwezig. Er zijn veel jongeren aanwezig, maar wij hebben daar geen hinder van gehad. We zijn tenslotte allemaal jong geweest en nog...Jongeren moeten p.p. € 100,- borg betalen wat erg veel is. Aan de mankementen die er waren werd op zich re-de-lijk wat gedaan. Geloof niet dat het personeel daar veel in te brengen heeft. Directrice liep erbij om door een ringetje te halen. Ik vind het een slechte zaak dat dit appartementencomplex aanbevolen wordt door Arke. En ik vraag me af waar de positieve beoordelingen op gebaseerd zijn.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bouwval gezocht....

Geralda Den Ouden
9-8-2014

Wij zijn al snel tevreden en zijn zeker niet kieskeurig. Deze appartementen zijn behoorlijk gedateerd wat op zich nog niet erg is als het dan schoon is. Het is zo oud en vervallen dat schoonmaken weinig zin heeft. Over de kakkerlakken/kakkerlaknesten maar niet te spreken die er in elk appartement te vinden zijn. Op zich wil personeel je wel helpen als er problemen zijn, maar lijken geen kant op te kunnen door de dominante vrouwelijke directeur!! Er waren veel jongeren aanwezig. Geen last van gehad. Belachelijk dat jongeren € 100,- borg p.p. moet betalen. Veroorzaakten echt geen enorme overlast. Ik begrijp niet dat touroperator dit appartement heeft aanbevolen.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Perfecte ligging van een fantastisch appartement.

Rene
30-7-2014

Het is er heel schoon en de eigenaresse is bijzonder vriendelijk. Ze staan er altijd voor je klaar. De ligging is echt perfect, rustig maar toch dicht bij alle drukte van het centrum. Het zwembad is heerlijk en zeer rustig gelegen. Een bar is er ook.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

'Die vrouw van de receptie, is een deceptie.'

Loree
29-7-2014

De eerste indruk is voor veel dingen bepalend wordt meestal gezegd. Als dat ook opgaat voor deze accommodatie kunnen ze maar beter de tent sluiten. Al bij het eerste contactmoment met de receptie (tijdens het inchecken) werd onze groep ontvangen alsof deze accommodatie liever geen gasten ontvangt. Chagrijnig is een zwaar understatement om de gemoedstoestand van het baliepersoneel uit te drukken. Gelukkig waren wij in een vakantiestemming dus bleven we positief. Toen zagen we ons appartement. Op het eerste gezicht een verouderde, toch redelijk nette kamer, maar wanneer je gaat letten op details als de badkamer en de keuken begint het pas. Het bad (waar je ook moet douchen) was zo vies dat je bijna zou gaan douchen in de wasbak. Tevens was er totaal geen doorstroming, waardoor na het douchen het bad vol stond van vies douchewater. De ligging van het appartementencomplex is daarentegen wel voordelig: binnen 5 min. zit men in het nieuwe gedeelte van de kustplaats. Uitgaan is ook top.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solar de Sao Joao in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solar de Sao Joao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.