Hotel aan zeeWeer vandaag29°21°

30 reviews over Hotel Sol E Mar in het Nederlands

Echt een aanrader.

Fam de Groot
17-8-2019

Wij komen regelmatig in Albufeira, gezellig oud centrum met veel terrasjes en restaurants. Jongelui gaan vaak naar de strip maar daar heb je ook het echte uitgaansleven. Het oude centrum is wat gezelliger voor ouderen en gezin en met jonge kinderen. Het hotel is gerenoveerd en hebben prachtige kamers gekregen met een moderne badkamer. Alles nieuw, bedden, kussens, tv, koelkast, meubilair. In één woord: geweldig. Binnenzwembad is klein maar wordt in winter 2019 vervangen door nieuw bad met jacuzzi. Zwembad heb je eigenlijk alleen in de winter nodig, hotel ligt pal op het strand.

Gereisd Met partner in juli 2019

Nooit meer

Luc vg
12-9-2017

Bij aankomst op kamer blijkt het om een oudbollig hotel te gaan met verouderde kamers.Het ontbijt is weinig varierend en fruitsap is niet vers maar uit machine.Het personeel is niet vriendelijk en de tafellakens worden bijna niet verschoond.Het avond eten hebben wij gedurende onze 10 daagse reis 3 maal genuttigd daar dit echt niet lekker was.(Diepvriesprodukten)en elke dag bijna hetzelfde.Ook het nagerecht is niet om naar huis te schrijven.Aan het strand zijn de stoelen betalend 15 euro voor 2 stoelen.Het binnenzwembad is zeer klein en max 90 cm diep.Ook moet je deze altijd voor een ganse dag huren.Gedurende de 10 dagen hebben ze ook geen enkele maal onze lakens ververst van ons bed.Kortom voor ons is er zeker geen reden om hier nog eens terug te komen.

Gereisd Met vrienden in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat slechte kamers en veeeel te duur

Miron
12-6-2017

Wij zijn geen klagers en komen in hotels door heel Europa. We zijn begin juni naar dit hotel geweest en moesten voor een week €1600,- betalen excl vlucht. Dan mag je volgens mij ook wat verwachten.

De ligging is super aan het strand en je loopt zo het centrum in, maar de eigenaar van dit hotel begrijpt er echt helemaal niets van. Het hotel ziet er net zo uit als hoe hij ooit begonnen is. Oud en gedateerd ook de kamers. Het bed is echt een ramp. We hebben 2 nachtjes hier geslapen en ik denk dat je in de gevangenis nog een beter bed hebt. De veren steken in je rug en je wordt s nachts tig keer wakker zo hard. Linkerzijde rechterzijde enz enz om gek van te worden.

Wij zijn dag 3 verhuist naar hotel inatel. En tot onze verbazing betalen we hier geen 210 euro maar 100 euro.. super hotel schone kamers en aan het strand echt top..dus boek aub geen sol a mar hier krijg je heeeeel erg veel spijt van.

Nogmaals wij zijn geen klagers maar dit kan echt niet meer.

Gereisd Met partner in juni 2017

D-reizen

Zo, dat was de 6e keer.....

Cees en Frauke
25-3-2017

Het begrip goed of niet goed is zeer rekbaar. Voor iedere locatie zijn plussen en minnen te noemen. Hier is plus dus de ligging en als min zou ik de wat eentonige voorgerechten willen noemen, echter value for money.

Gereisd Met partner in maart 2017

Gaan zo weer terug, geweldig hotel

Jack Sebregts
2-8-2016

Fantastisch gelegen, midden in het centrum en direct aan zee. Geweldig uitzicht. Behulpzaam en klantvriendelijk personeel. Het hotel is wat gedateerd maar de kamers zijn prima in orde, airco, goede bedden en koelkastje. Ontbijt is gewoon goed het avondeten kan beter. De prijs / kwaliteit is prima. Wij waren met een gezin van 6, kinderen 21 en 24. Hebben het enorm naar ons zin gehad en zouden zo weer terug gaan. Aanrader.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer !

G.Broeders
21-3-2016

Gedateerd hotel hoognodig aan renovatie toe. Boek hooguit logie,s onbijt het avond eten is koud en iedere avond het zelfde. De bed den zijn slecht de veren steken in je rug, op gelost met vier dubbel geslagen dekens. Het zembad is een pierenbad voor kinderen!

Prachtig uitzicht op het strand, en vriendelijk personeel zijn de positieve punten. Albufeira is en leuk en bedrijvig plaatsje maar ongeschikt voor menses die slecht ter been zijn!

Gereisd Met partner in februari 2016

geen 4 sterren waard

martien van der heijden
17-2-2016

gedateerde slaapkamers en badkamers , elke dag hetzelfde eten,heel weinig entertainment s,avonds.Wel een heel mooi terras , maar de consumptieprijzen zijn nogal hoog . Samengevat voor mij maximaal 3 sterren.

Gereisd Met partner in Mon Feb 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging

A Pennings
16-2-2016

Het ontbijt was heel goed. Maar de bedden waren heel slecht verder was het geen slecht hotel Slaapkamers gedateerd

Gereisd Met partner in februari 2016

gewoon goed

P. Raaijmakers
18-11-2015

Weinig variatie in ontbijt en diner. Grote kamer. Goede service. Ingang op de bovenste (5e) verdieping; strand op 0. Veel hoogteverschillen in de omgeving. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch hotel

j.ziengs
13-9-2015

Prima hotel ,erg vriendelijk personeel behalve in de bijbehorende cafetaria en lunchrestaurant.kamers zijn heel schoon en het uitzicht geweldig. Het eten is er prima.het is voor herhaling vatbaar.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Internationaal, Portugees, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol E Mar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol E Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.