Appartement Silchoro

Meer appartement info

75 reviews over Appartement Silchoro

• 7Jara21-08-2017

Prima hotel!

Wij waren hier in augustus met een groepje van 3 jongens en 3 meiden (21-23 jaar). We hadden een appartement geboekt voor 6 personen en verbleven in nummer 107. Aan onze kamer zat een grote (gedeelde) tuin en een ruim balkon. In de kamer stonden 4 stoelen, maar er waren nog extra stoelen in de slaapkamers. Sommige bedden waren wel wat hard en enigszins luidruchtig. We kregen regelmatig nieuwe handdoeken en beddengoed. Het zwembad mag wel twee keer per dag worden schoongemaakt, het waait in Portugal veel en mensen laten rommel langs het zwembad liggen, dit waait er soms in. Ja, het is wat verouderd, maar dat zie je ook aan de foto's. Het personeel was erg vriendelijk. Vooral de receptioniste met bril en de oudere man bij de receptie. Anders dan ik lees bij andere reviews hebben wij geen toespraak gehad, maar we hebben ons dan ook 'normaal' gedragen. Er moet inderdaad €0,75 worden betaald voor een telefoontje naar de taxiservice, maar ze hebben hier dan ook goede afspraken mee. Als wij zelf naar dezelfde taxi belden, werd lang niet altijd opgenomen! Bij het hotel was er binnen 10 min een taxi(busje in ons geval)! De WiFi was gratis en werkte prima in de lobby en in een deel van de poolarea. Onze koelkast werkte heel goed, net als de vriezer! De ligging was ook prima, 5 min van de supermarkt en 10 min van de strip. Fijn dat de receptie 24/7 open is en je daar je sleutel mag achterlaten als je gaat stappen. Wij hebben het hier goed naar onze zin gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 2Mitchell van Gaart02-08-2016

Een verschrikkelijke ervaring

Toen we aankwamen, zag het er op het eerste gezicht nog redelijk uit. Echter was niets minder waar. Na de eerste avond werden we bijeen geroepen voor een gesprek met de hotelmanager. Nadat we na een avondje stappen rustig naar de kamer zijn gegaan, konden we al bijna de biezen pakken. Dit schijnt echter een standaardprocedure te zijn bij Silchoro, want alle andere jongerengroepen hadden hetzelfde gesprek. Verder waren de faciliteiten ook niet om over naar huis te schrijven. Ten eerste was het douchewater geel en liep het niet weg. We konden dus een lekker bad nemen van dit water ;). Verder kregen we ongevraagd gezelschap van een aantal kakkerlakken. Gelukkig zat dit bij de prijs inbegrepen. Voor alle andere faciliteiten moest namelijk bijbetaald worden, onder andere voor de taxi's bellen en de zogenaamde gratis Wi-Fi. Faciliteiten worden mooier voor gedaan dan werkelijk waar. Er is zogenaamd een shuttlebus die de hele dag rijdt (3x per dag) en er zou airco zijn. Touroperator bedankt!

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 3Julia van Herwijnen26-07-2016

Nooit meer terug

Geen airco, slechte matrassen, vieze badkamers waarin het water niet weg loopt, muffe lucht in de kamers, koud water met douchen, slechte ligging, vragen overal geld voor (bijv. een taxi nummer kost €0.75), vieze lakens en handdoeken, koelkast doet het slecht, rookmelders doen het niet aangezien je binnen kan roken, winkeltje super duur, zeer onvriendelijk personeel, 6 pers. appartement met 4 stoelen aan de tafel, vies eten, vies keukengerei, rolluik gaat niet naar beneden, veeeeelste weinig bedjes bij het zwembad, shuttlebus gaat maar 3x per dag, de gratis wifi doet het heel slecht, ongedierte in de kamers

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 5Wim en Anneke01-08-2013

Terug in de tijd.

Kamers oud, jaren zeventig en doen smerig aan, idem met de badkamers. Schoonmaak zo af en toe maar verder dan wat veegwerk komen ze niet. Circa maar 20 bedden bij het zwembad aanwezig voor een complex met 300 man !! Zwembad is viezig, zuivering werkt niet goed. Personeel is zeker vriendelijk en doet zijn best. Kortom voldoet niet meer aan de huidige eisen. Albufeira een gezellig plaats met veel (plat) vermaak.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 8Irene van Eersel26-07-2012

Het was een TOPvakantie!!

Ik ben net terug van mijn vakantie. 15 dagen in Appartement Silchoro met 4 vriendinnen. Het was super! Bij aankomst zie je een goed onderhouden appartementen complex, en achter de receptie staan altijd vrolijke en behulpzame medewerkers. De kamers zijn erg ruim! Wij waren met zijn vieren, en hebben gekozen voor een 6-kamerappartement. Hier hadden wij 2 slaapkamers, 2 badkamers en een 'huiskamer'. Erg makkelijk voor 4 meiden! :p Het balkon was gigantisch groot! Denk wel zo'n 7 à 8 meter breed! Uitgaan kon je erg goed in Albufeira. Lopend naar de strip was prima te doen, in 10 minuten ben je er wel. naar het oude gedeelte had je voor € 5,- een taxi dus dat is ook goed te doen! uiteten was vrij goedkoop. voor- en hoofdgerecht, 2x drinken voor nog geen €20,- p.p. en het was heerlijk! Als er iets mis was in het appartement, of wij hadden vragen konden we altijd terecht bij de receptiemedewerkers, zij waren erg vriendelijk en wilde je graag helpen Ik/ wij vind(en) het een echte aanrader! :)

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 8Janek Kawaler24-10-2011

Zeer goede aanrader

Ruime niet nieuwe maar keurig nette appartementen. Rustig gelegen op een kwarier lopen van een uitgaanscentrum (de Strip). Zeer vriendelijke mensen. Balie is 24 uur bemand, zodat je altijd terecht kan. Zeker een aanrader. Wijn er er al 4 keer gewseest en gaan er zekr terug naar toe

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8Bob24-08-2011

Prima Appartement voor een Stapvakantie

Met 6 vrienden 10 dagen lang verbleven in Silchorro. Ruime en nette kamers, Groot zwembad en vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 9Cor09-10-2010

Super appartement en nog betaalbaar

Appartement Silchoro is ons zeer goed bevallen. De ligging is super en alles is op loopafstand goed te doen. Beneden bij het zwembad heb je voor nederlandse begrippen nog goedkope drankjes. een nadeel in de avonduren schenken ze alles nog in plastick glazen en als je nog lekker buiten zit waaiden de glazen met een zuchtje wind al om. In de 40 jaar dat we al reizen hebben wij dat maar al te weinig meegemaakt. Complimenten hoor hostess TO. Ook de schoonmaaksters verdienen super complimenten. Wij gaan zeker nog een keer terug.!!!!

Gereisd met partner in oktober 2010

• 9Chantal03-09-2010

Leuke appartement en goede service.

Wij zijn 8 dagen in het appartement geweest. Met 2 personen. We kwamen daar aan en werden meteen vriendelijk ontvangen door de nacht waker.

We konden alles vragen wat we wilden en ook werden we dan vriendelijk geholpen.

Het appartement was zeer schoon. En de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

We zouden er zeker weer heen gaan!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8C.N.D.22-06-2010

Heerlijke vakantie gehad!

Appartement Silchoro is ons 100 % meegevallen nadat we sommige reacties hier gelezen hadden. De appartementen zijn schoon en ruim. Ook is er een magnetron aanwezig (handig!). Wel liggen ze ongeveer 10 min. lopen vanaf 'de strip' (centrum Praia da Oura), maar dat vonden wij wel prettig: lekker rustig slapen en je kunt de drukte opzoeken wanneer je daar behoefte aan hebt. Zeer groot zwembad omgeven door groene tuin met ligstoelen. Wat ons vooral opviel bij Silchoro was het ONGELOVELIJK AARDIGE EN BEHULPZAME PERSONEEL! Bij appartementen Silchoro zit ook een kleine supermarkt. De prijzen vallen daar reuze mee. Een jerrycan water van 5 liter is in de silchoro supermarkt maar 10 cent duurder. Voor die 10 cent, niet gaan lopen slepen met zware kannen water! Wij hebben in ieder geval een fijne vakantie gehad in appartementen Silchoro.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Appartement Silchoro info