Appartement Ribeira Park

42 reviews over Appartement Ribeira Park in het Nederlands

geweldige mooi

purple
17-1-2016

heel mooi huisje met twee verdiepingen prachtige keuken,heerlijke bedden

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015
2008

Oud appartement

Vivian Gies
16-7-2008

Deze appartementen hebben een super ligging maar de appartementen zelf zijn erg oud en niet erg schoon. De service is ook niet super.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

KAKKERLAKKEN!!!!! Nadat we (mijn beste vriendin en ik) die

Evelien
14-1-2008

KAKKERLAKKEN!!!!! Nadat we (mijn beste vriendin en ik) alle mogelijke ingangen voor die rottige beesten hadden dichtgemaakt met toiletpapier was het goed te doen. Het appartement werd redelijk vaak schoongemaakt en bijna iedere dag kregen we nieuwe handdoeken. Het uitzicht is prima en je loopt in 5 minuten al over het strand. Leuk dat je een weggetje moet volgen door het centrum zodat je iedere dag iets meekrijgt van het dorpje zelf. Jammer dat de receptionist vaak al aan de sangria zat voordat zijn dienst begon... Dit leidde overigens wel tot een hele hoop lol. Toch jammer van de kakkerlakken... vieze mormels. fijne vakantie!

Gereisd Anders in januari 2008

2007

we zijn van de zomer naar albufeira geweest en verbleven

heidy
13-11-2007

we zijn van de zomer naar albufeira geweest en verbleven in reibeira park. we hadden natuurlijk al wat reacties gelezen,en met een hoop dingen ben het eens.de ligging is perfect,100 meter en je bent in het oude centrum,erg gezellig en lekker eten. de bedden liggen goed,allen jammer dat je niet naast elkaar ligt,en je kunt ze ook niet verschuien omdat het op een stenen muurtje ligt.handdoeken werden bij ons elke dag verschoond. als je voor luxe gaat moet je niet naar ribeira park gaan,maar de prijs kwaliteits verhouding is er dan ook naar

Gereisd Met partner in november 2007

In oktober zijn we naar portugal geweest en hebben we park

S. van Vliet
29-10-2007

In oktober zijn we naar portugal geweest en hebben we ribeira park geboekt. Als je een goedkope accomodatie wilt dan is het een goede keus. het appartement is heel eenvoudig maar je kan er makkelijk een week in vermaken. Er is geen tv, dus kan je je vermaken met een spelletje. het uizicht vanaf het balkon is wel leuk. De ligging is echt super! 2 min lopen naar het gezellige oude centrum. De bedden zijn wat minder, voor mijn vriend was het bed te klein. Ook koken is niet echt een aanrader. Wel een supermarkt om de hoek, dat is wel fijn. Al met al leuke vakantie gehad. En als je er rekening mee houd dat je niet in het hilton komt, dan is het een redelijk goed appartement.

Gereisd Met partner in oktober 2007

In 2006 in Ribeira Park geweest

jessica
19-9-2007

In 2006 in Ribeira Park geweest. Perfecte liggen, je zit tegen het centrum aan. De kamers zijn oud, beetje smoezelig en ranzig. Weinig tot geen onderhoud. Keuken kun je niet gebruiken, er was maar 1 steelpannetje aanwezig verder niets. Koelkast was erg vies en lagen zelfs nog spullen in van de vorige bezoekers. Bedden waar je pijn in je rug van krijgt, zeer hard en kussens waar geen vulling in zat. Overdag was receptie regelmatig bezet. Wat oudere grijze man zeer vriendelijk. Er is ook een man middelbare leeftijd, donker haar, valt alleenreizende vrouwen in het appartement lastig!!! Staat zomaar ineens s'avonds laat op je deur te kloppen en nodigt zichzelf er graag uit. Geen aanrader met al, beter iets meer betalen, dan heb je meer waard voor je geld

Gereisd Alleenreizend in september 2007

Dit jaar in Augustus naar Ribeira Park geweest samen met 2

Leon
10-9-2007

Dit jaar in Augustus naar Ribeira Park geweest samen met mijn vriendin. Plus punten waren zeker de ligging van het appartement en de afstand naar het strand. Uitgaan was prachtig in Albufeira. Appartement is inderdaad wat oudbollig, maar wie niet zo kritisch is kan hier gemakkelijk leven. Het is tenslotte vakantie, dan moet je niet zo'n drama gaan maken. Mensen die zeggen dat het er verlaten uitziet hebben daar waarschijnlijk geen goede service gehad, vandaar dat ze geirriteerd zijn.....

Gewoon prima aanrader voor vakantiegangers die zon zee strand en uitgaan willen.... Alle faciliteiten op 2 loopafstand..

Leon

Gereisd Met partner in augustus 2007

Oké, ik geef toe

Leonie
9-8-2007

Oké, ik geef toe. Het is niet het meest luxe appartementencomplex dat ik ken, maar prijs/kwaliteit verhouding is prima. De ligging daarbij is perfect. Eigenlijk is het gewoon allemaal goed daar. Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd Met vrienden in juli 2007

Het is een eenvoudig appartement, maar meer hadden wij ook

M. ter Heerd
6-8-2007

Het is een eenvoudig appartement, maar meer hadden wij ook niet nodig. Wel is het luidruchtig 's nachts omdat je niet ver van het centrum af ligt. Dit is niet zo erg, maar maakt deze accomodatie misschien minder geschikt voor mensen met kinderen.

Gereisd Met partner in juli 2007

als je niet veeleisend bent houd je het wel uit de liggen

J. Rouwenhorst
22-7-2007

als je niet veeleisend bent houd je het wel uit de matrassen liggen op een onderstel van steen dus hard om 8 uur s'morgens staat de zon door je raam te branden en moet je maken dat je wegkomt je kan dan ook niet op het balkon zijn als je van stappen houd en uit wil slapen dan heb je een probleem de ligging is wel goed vlak bij de winkels en het strand de eigenaren zijn ook vriendelijke mensen.het is er ook niet echt schoon tevens waren ze het appartement naast ons aan het verbouwen met grote drilboren daardoor hadden ze ook de lift in gebruik om het puin naar beneden te brengen en moesten wij lopen naar 5 hoog

Gereisd Familie in juli 2007

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ribeira Park in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ribeira Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.