Appartement Rainha

Kleine hotelsWeer vandaag29°22°
Appartement Rainha
7,5

115 reviews over Appartement Rainha in het Nederlands

een geweldig appartement en zeer vriendelijke

af kuiper
13-5-2017

Eigenares staat en stond altijd klaar.

Dicht bij het centrum ,zwembad altijd schoon.

Inrichting was gewoon wat je nodig had basis dus.

Prachtige ligging en alles op loopafstand

thea van den bekerom
10-10-2016

Een gezellig klein complex, zwembadwater is erg koud, Carla is erg vriendelijk en alles is op loopafstand van het oude centrum, zee, strand en restaurantjes. Heerlijk vertoeven hier.

Budget met mooie ligging in Albufeira

Erwin
17-1-2016

Een vriendelijk ontvangst bij de receptie.

Er wordt goed schoongemaakt. De appartementen/studio's bieden voldoende ruimte voor 2 personen.

Netjes en met stoelen. Mooi uitzicht op de baai van Albufeira. Verder is het jammer dat het keukeninventaris precies op het aantal personen is toegepast. Badkamer is eenvoudig, maar wel compleet.

Het is ideaal gelegen loop je verder richting Albufeira haven, dan kom je onderweg een goede supermarkt en Indiaas restaurant tegen. Loop je vanuit de receptie naar rechts, dan loop je richting het centrum met vele mogelijkheden om te eten.

Het is een aanrader om het strand helemaal af te lopen richting Oura. Deze route gaat over de kliffen en is prachtig. Wel goede conditie noodzakelijk. Er zijn hoogteverschillen.

We hebben een aantal aanbieders voor Rainha voor je op een rij gezet:

Lawaai door jongeren, wel goede ligging

Annemarie Karssen
17-7-2013

Wij zijn in augustus 2011 in dit appartement geweest. Wij hebben niet snel last van jongeren die wat lawaai maken na een avond stappen, maar in dit appartement vonden wij het veel te gek. 'S nachts ging de muziek nog aan, de eigenaren doen hier niks aan,sterker nog, de eigenaar doet rustig met de jongens mee. Ook het zwembad is overdag een herrie. Verschillende muziek door elkaar en constant schreeuwen. De reisorganisatie zou eigenlijk kenbaar moeten maken dat dit een jongerenappartement is, zo voorkom je teleurstelling bij anderen.

Gelukkig lieten wij ons niet uit het veld slaan, wij zijn sowieso geen mensen die bij het appartement blijven, dus we zijn veel in het oude centrum geweest en op het strand. Dit is super dichtbij! Naar het strand kan zelfs met de lift.

Dit appartement is in het voor en najaar denk ik wel oke, in het hoogseizoen zou ik het niet aanraden aan stellen of gezinnen. Voor groepen jongeren van een jaar of 16-18 is het een perfecte plek.

leuke vakantie

yvonne van goor
15-10-2012

pedro en carla zijn hele lieve mensen en heel gewoon. ze doen er alles aan om je op je gemak te laten voelen. de appartementen liggen vlak bij de stad en mooi dicht bij het strand. mensen die niet goed ter been zijn kunnen met de strandlift.

Geweldig uitzicht!

van den Bosch
28-9-2012

Wij hadden een tweekamer appartement op de bovenste etage met een geweldig uitzicht over Albufeira en de zee.De inrichting is eenvoudig maar voor ons voldoende.De schoonmaak is matig maar dat hebben we vaker mee gemaakt in zuidelijke landen.De beheerders zijn aardige mensen en staan voor je klaar als je er om vraagt.Geen overlast gehad van andere bewoners,terwijl er veel appartementen bezet waren.Fijne vakantie gehad!

Goed te doen.

Allissa
28-8-2012

Samen met mijn OUDERS (dus geen kinderen) heen geweest. Oude inrichting en niet al te schoon. Voor de rest goed te doen gezien het feit dat je er inprincipe alleen bent om te eten (wat ook nog op het balkon is) en slapen.

Erg rumoerig, maar geen slapeloze nachten gehad terwijl ik aan de straat slep. Bushalte áán het appartement dus die hoor je wel vaak. Verder 2x per week schoongemaakt + nieuwe handdoeken. Oude stad is op 3min loopafstand, strand op nog geen 1min. Ideaal incl. lift. Prima te doen als je niet van luxe uitgaat. Het riool stonk af en toe wel. Waarschijnlijk door de hitte.

Dit nooit meer!

Jantien
21-8-2012

Ook wij hebben veel overlast gehad van feestende jongeren en harde muziek de hele dag. Het hele hotel zat vol met Nederlandse stapgangers en ook wij hebben de meeste nachten geen oog dicht gedaan. Als we dit hadden geweten, hadden we nooit voor dit hotel gekozen. De hoteleigenaren hebben totaal geen autoriteit en er gelden geen duidelijke regels in dit hotel mbt lawaai. Als je als stelletje op zoek bent naar rust, ga dan zeker NIET naar dit hotel (vooral in de maanden juni - aug). Ook het strand en stadje vonden wij erg massaal en druk. Verder liet het appartement ook te wensen over, want we sliepen op zogenaamde bedbanken. Als stelletje kan je dus niet naast elkaar in één bed slapen (zit 10 cm tussen) en dan zat er ook nog een vervelende plank aan beide kanten van de bedden, waardoor we moeilijk uit bed kwamen. De schoonmaaksters belden ook gerust 's morgens om 09:00 aan en één keer kwamen ze gewoon het appartement binnen toen we nog in bed lagen! Echt belachelijk!

jeugdherberg

Mars
4-8-2012

Ik en mijn vriend zijn hier 10 dagen geweest waarvan wij de eerste 5 nachten geen oog dicht hebben gedaan. Veel jongeren die schreeuwend terug komen van het stappen, en s nachts gingen zwemmen. Pedro serveert s nachts nog broodjes hamburgers en drank aan de jeugd en stimuleerde hierin de jongeren om nog een paar uur door te gaan feesten bij het zwembad. Alsof het snachts niet genoeg was was het overdag een discotheek bij het zwembad , harde muziek van de jeugd verpestten de sfeer waardoor wij elke dag naar het strand gingen. het is zeker niet aan te raden aan mensen met kinderen gezien hier de gem leeftijd van 15 rond huppelt en veel lawaai veroorzaakt. daarnaast is alles wat oud en vervallen. het appartement is verlicht met spaarlampen ( waar amper licht vanaf komt) om de 3 dagen schoonmaak, kregen 1 rol wc papier en daar moesten we 3 a 4 dagen mee doen vd schoonmakers dus zelf maar wat gekocht. Carla is een schat en ze doet er alles aan om het naar je zin te maken.

een echte jongerenhotel

C.
16-7-2012

Klein hotel, maar een prachtige uitzicht. Kamers inderdaad niet erg modern, maar voldoende om een week mee rond te komen. Wel veel last gehad van overige hotelgasten, allemaal jongeren die in de nachten schreeuwden en de volumeknop volop hadden staan. Paar keer wezen klagen, maar veel aan gedaan werd het niet. Eigenaar deed gewoon met ze mee, erg jammer maar daarom voor ons wel een één keer een nooit weer. Kamer en handdoeken maar 1x per week verschoont.

Volgend jaar maar wat meer betalen, maar dan hopelijk ook meer nachtrust.

We hebben een aantal aanbieders voor Rainha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rainha in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rainha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.