Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°22°
6,2

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

marleen
21-12-2015

Centraal gelegen, dicht bij uitgaansgelegenheid en strand bereik je d.m.v. een grote lange trap. We hebben het super naar ons zin gehad, we zijn verliefd geworden op de strandjes en het uitgaan was elke avond weer een feestje. Wij hadden een 3-kamerappartement en was samen met een vriendin. Net complex maar verder wel sober

Gereisd Met vrienden in september 2015

Niet voor herhaling vatbaar.

YvR
17-9-2015

Quinta Pedra dos Bicos is een enorm groot complex dat is opgezet als een woonwijk. Door deze opzet en de grootte had deze accommodatie voor ons een onpersoonlijk karakter. Zwembad(bar) tot 18.30 uur open. Er is geen ander punt op dit complex waar gasten vertier kunnen zoeken. We missen sfeer en gezelligheid.

De gasten kunnen tot 12.00 uur gebruikmaken van hun appartement. Arriveer je vóór die tijd dan krijg je consumptiebonnen die je bij de zwembadbar kunt besteden. Grootte zwembaden totaal niet in verhouding in relatie tot de omvang van het complex.

Het 1-kamerappartement heeft geen terras of balkon. Eigenlijk vreemd dat dit er niet bij zit. Het verkeer in de straatjes van de gebouwen met appartementen is voor bestemmingsverkeer. De auto’s die er soms staan geparkeerd, zijn huurauto’s of de eigen auto’s van de gasten. Waarom dan niet de stoep voor het ene gebouw en het grasveldje voor het andere gebouw aan deze straat als terras gemaakt? Er is genoeg ruimte voor.

Fijne ligging, rustig maar toch centraal

MK
19-6-2015

De appartementen zijn verdeeld over een kleine 20! gebouwen. De ligging is perfect als je niet midden in de drukte wil zitten, maar toch alles binnen handbereik wil hebben. Dichtbij het strand en dichtbij de straat met de supermarkt en vele eetgelegenheden. Wel wat ver van de stad Albufeira.

De kamers zijn goed, maar de houten kasten zorgen voor een muffe geur en de schoonmaak kan ook beter. (Haren in de douche aan de muur).

De gebouwen zijn erg gehorig en de buitendeur kun je gewoon niet zacht sluiten.

Als je een auto huurt is er parkeergelegenheid genoeg voor de gebouwen.

Gereisd Met partner in mei 2015

Mooie ligging, dichtbij strand

S ter Horst
17-5-2015

Super vakantie gehad. Mooi, schoon appartement. Werd iedere dag schoongemaakt, om de dag schone handdoeken en zelfs een bedverschoning tijdens één week.

Gereisd Met partner in april 2015

Fantastische vakantie en perfecte ligging

larissabraam
31-7-2014

Samen met een vriendin hadden we een goedkope 1 kamer appartement zonder balkon genomen. We zagen er wat tegenop om het daar mee te moeten doen, maar we werden verrast met een twee ruime kamers en een badkamer. De kamer had airconditioning maar die hoefden we niet eens te gebruiken omdat het appartement koel genoeg was. Naast het prachtige appartementen complex was de ligging ook perfect, dichtbij het strand en de strip. Ondanks dat hebben helemaal geen lawaai overlast gehad. De kleine baaitjes zijn knus, rustig en schoon, maar je kunt ook gemakkelijk naar een groter en drukker strand lopen waar veel jongeren aanwezig zijn. De strip is s'avonds en s'nachts erg gezellig. Maar wil je meer gezelligheid en rust dan is een taxi naar het oude centrum een aanrader. Deze zijn vrij goedkoop en heel gemakkelijk te regelen! Kortom een top vakantie en als ik weer naar Albufeira ga, dan zeker in dit appartementen complex!

Gereisd Met vrienden in juli 2014

Mooi appartement

Lo
12-6-2014

Mooi, ruim en schoon appartement. Ze halen trucje uit bij inchecken. We kregen een appartement waar je niet naar buiten kan, dwz geen terras of balkon. Toen we gingen klagen, konden we de dag erna ander app. krijgen. Ze hebben er n standaard formulier voor, dus t zal veel vaker gebeuren! Vlak bij zee. Ver van t oude centrum, moet je met taxi heen. In de buurt niet veel bijzonders aan terrasjes en restaurants. Alles goed onderhouden, gezellig zwembad. Alles prima voor elkaar maar volgende x zeker naar complex vlak bij the old city.

Gereisd Met vrienden in Mon May 26 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk genoten in dit nette complex

tamara
22-5-2014

In maart 9 dgn in dit appartementcomplex gezeten het ziet er allemaal keurig netjes uit. Iedere dag schone handdoeken en werden de bedden opgemaakt. Wij zaten in het gebouw het dichts bij het strand. Het was in deze periode nog niet druk dus hadden we het zwembad voor ons alleen en dat was voor de kids ideaal. Het enige minpunt is dat het wel redelijk gehorig is, dus je hoort nog wel een schuivende stoelen etc. Maar dat mocht de pret niet drukken. Strand 10 minuutjes lopen, strip ook 10 minuutjes lopen en naar het oude centrum 30 minuten lopen je kan ook vanaf de strip een treintje pakken. Heel veel eetgelegenheden in de omgeving en ook de supermarkt is om de hoek. Dus kortom een aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Feb 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer tevreden over accomodatie

Jan en larisa
12-10-2013

Wij hadden i.p.v. een studio een 2 kamer appartement gekregen voor dezelfde prijs. Deze was heel goed ingericht. van alles was er aanwezig, zoals een magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster en een geheel goed ingerichte keuken. Zwembad was goed en schoon en ook alleen voor de gasten. Goede bar bij zwembad en niet te duur. Ligging was t.o.v. winkels en restaurants goed alleen naar het strand moet je een hele lange trap af of je moest naar het naast gelegen praia de oura een steile weg naar beneden lopen. Parkeren bij het appartement was totaal geen probleem toegang tot de appartementen is met een voordeur afgesloten zodat er geen toegang voor onverlaten is.

Gereisd Met partner in Wed Sep 25 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige lokatie

mh.vanvliet
21-9-2013

Quinta pedra dos bicos is een prachtig komplex. Ons appartement was super met wasmachine en vaatwasser werd iedere dag schoongemaakt en kregen dan ook schone handdoeken. Uitzicht op zee. Omdat wij in het laatste blok zaten hadden wij geen wifi bereik maar kregen toen een mobiel wifi station wat wij konden gebruiken. Omgeving is niet heel erg luxe met alle engelse voetbal cafe's maar bij beach caffe aan het strand kon je geweldig eten met een prachtig uitzicht. Zeker de moeite waard om terug te gaan.

Gereisd Met partner in september 2013

Fantastische vakantie gehad

J. Dekker
12-9-2013

Wij zijn met een groep vrienden naar dit appartement geweest. Bij binnenkomst twijfelden we of dit wel ons appartement was. We hadden 3 grote slaapkamers en 2 badkamers! Verder werden elke dag de bedden opgemaakt en we kregen om de dag schone handdoeken. Verder helpen de medewerkers van de receptie je heel goed, ze spreken allemaal Engels. Alles is op loopafstand; het strand, de restaurants en vlakbij de strip waar alle uitgaansgelegenheden zijn. Kortom een topvakantie op een toplocatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.