Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°21°
6,2

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

Heel goed appartement

J.Siebers
22-7-2017

Goed, ruim, net appartement (wel wat gehorig) met de gelegenheid om van faciliteiten gebruik te maken van naamsgenoot en naastgelegen zusterhotel Ligging prima nabij strand (200m). Is gebouwd op klif zodat je mooi uitzicht hebt op zee. Hoeveelheid ruimte fantastisch.Op loopafstand van gezellige "strip" (350m) met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Stad Albufeira 3 km makkelijk te bereiken met bus.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

Pas op je borg als jongeren

Janine
20-7-2017

Pas op als je met een groep jongeren hiernaar toe gaat. Het is een ontmoedigingsbeleid voor jongeren door geen borg terug te geven vanwege geluidsoverlast.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima

Kim
28-6-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in blok D, aan de kant van het zwembad met poolbar. Wij zouden geen balkon hebben, maar hadden een terras op de begane grond. Wel jammer dat we er pas om 15:00 in konden terwijl we om 09:00 aankwamen. Zwembad en ligweide was fijn, water niet te koud. Naar het strand was een beste klim, wel mooi en schoon. Beach café wat daar zit is heerlijk en goedkoop. Bedje huur je voor €6 per dag. Airco zit op de slaapkamer. Toen wij savonds terug gingen konden we bij het zwembad van het hotel douchen.

Neckermann

Ruim en goed verzorgd appartement.

Van Hussen
1-3-2017

De ontvangst was o.k. De jonge dame, die ons te woord stond kon heel goed Engels spreken en was zeer behulpzaam. We kregen aanvankelijk een appartement toegewezen dat wat tegenviel (geen balkon). Dat hebben we met een geringe bijbetaling (€ 10,- per dag) op kunnen waarderen. Zo kregen we een zéér ruim appartement met 6 slaapplaatsen en 2 balkons met zicht op zee aan de ene kant en zicht op het zwembad aan de andere zijde. Het zwembad was in dit jaargetijde feitelijk te koud om te gebruiken. De koude douche naderhand voelde heerlijk warm aan. Het appartement was schoon, in goede staat van onderhoud, de bedden werden 5 dagen per week opgemaakt en het beddengoed werd regelmatig verschoond. Het keukentje was nogal summier uitgerust maar dat was voor ons geen probleem omdat we in het appartement alleen ontbeten. Omdat de appartementen in februari nog nauwelijks bezet zijn was het voor ons geen probleem dat het gebouw tamelijk gehorig was (kontaktgeluid). Ik kan me voorstellen dat dit in de zomer een probleem is.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super appartement

Sanne
11-1-2017

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We waren op jongeren vakantie in Albufeira. De ligging van dit appartementencomplex is hier uitstekend voor. Binnen ongeveer 10 minuten sta je aan het begin van de strip. Schoonmaak is erg goed, aardige mensen en je handdoeken werden vervangen wanneer je dat wilde. Eten kan je erg lekker op het strand in het strandtentje. In het appartement had je alles, er zat een koelkast vriezer maar ook een klein gastfornuis in, de kamers waren erg ruim. Dit is zeker een appartement wat we aan iedereen aanraden. We raden het niet aan als je echt in een jongerenhotel wilt omdat er niet veel jongeren zitten. Maar zeker wel als je lekker op stapvakantie wilt en toch je rust wilt pakken naar het stappen!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Super vakantie in een mooi appartement

Hans
24-10-2016

Albufeira is in de herfst een prima gebied om naar toe te gaan. Lekker weer en niet zo druk als in de zomer. De appartementen zijn goed en worden heel goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt trouwens voor het overgrote deel van de Portugezen die wij gesproken hebben. De ligging is goed en nabij veel leuke restaurants. Wij zouden zo weer een keer heen gaan. Wat ook leuk is om 1 of 2 dagen een auto te huren. Plaatsen die zeker leuk zijn om te bezoeken zijn Silves, Sagres en Monchique.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

alles was kapot, niet voor herhaling vatbaar

Sking
17-9-2016

het complex had een ontzettend mooi zwembad, met een mooie ligweide waar je kon kiezen tussen zon en schaduw door de hele dag. in het appartement, waar we pas om 16 uur in konden, terwijl we om 8 uur aankwamen, viel het op dat het allemaal oude meuk was, de keuken ongeveer uit elkaar viel, één persoon moest op een lattenbodem+matras op de grond slapen, het wasrek in de badkamer viel van de muur, en ook lekte de airco water op de televisie! Het was een mooie vakantie, maar dit was niet dankzij het appartement, we kregen zelfs bezoek van kakkerlakken, en op een gegeven moment viel het kozijn bijna de gang in, dit is niet hoe de foto's eruitzagen, het leek allemaal heel mooi, maar niks was hoe het leek, zelfs de complete vaatwasser was verdwenen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald Denkelaar
25-8-2016

Onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Het lijkt wel of het hun moeite kost om gasten te woord te staan. Schoonmaak elke dag is oke.

Te gekke 5 dagen in Portugal herhaling JA

Theo Pastoor
2-6-2016

Ligging top,centraal en ja ook afgelegen. Appartement wij zaten in blok 18 kamers schoon, deze werden dagelijks schoongemaakt, bed opgemaakt en voor 2 euro ook voorzien van schone handdoeken.Blok 18 was ook voorzien van een privé zwembad via appartement bereikbaar. Dichtbij strand 100m lopen en dan een houten trap af schoon strand met een top strandtentje goed eten en drinken ruime keuze vriendelijk personeel en mooie strand bedjes.het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was het krakende bed.

Heel erg tevreden

Fuchten J.H.
27-3-2016

Erg belangrijk welke appartement je zit (zon en wind)

Gereisd Met partner in januari 2016

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.