Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag26°19°
6,2

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

Nooit meer

Lennard
5-10-2018

Wij hebben geen borg terug gekregen aangezien wij een handdoek hadden weggegooid en we het geld later terug zouden krijgen. Na veel mailtjes en berichten hebben ze nooit meer gereageerd. Slechte service

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Servicebalie, geen service maar arrogantie.

Lammers
23-8-2018

Kamers smerig, vieze vlekken in de lakens en banken. Heel veel is gammel of al kapot. Koelkast werkt slecht. Geen balkon, wel aangegeven bij boeken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Arrogante receptie

Chiel
23-8-2018

Kamers achterstallig onderhouden, verkeerde kamer zonder balkon.. al met al de eerste 2 dagen verpest. De service is om te janken.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Neckermann

Goed appartement slechte service voor jongeren

Jesper
5-8-2018

Service naar jongeren toe is zeer slecht. Je krijgt na de eerste avond waarschijnlijk al een waarschuwingsbrief waarin staat dat je 300 euro moet betalen als je lawaai maakt. Als er iets kapot is voordat je daar bent ( ook al is het een plastic stoel ) Laat dat meteen weten. Want ze zeggen helemaal niets en als je weggaat gooien ze alles op tafel. Vraag meerdere keren wanneer je je appartement uit moet want bij ons zeiden ze dat wij voor 5 uur er uit moesten maar blijkbaar moesten we er om 12 uur in de middag al uit. Dus konden we ook nog een halve dag betalen voor de volgende gasten. Ik vroeg daarna om een email met de bon van die gebroken stoel. Die zouden ze opsturen toen we gingen (ik heb mijn email nog op een briefje persoonlijk afgegeven) maar dat doen ze gewoon niet.

Als je wat ouder bent behandelen ze je wat vriendelijker en krijg je waarschijnlijk wel je borg terug. Het appartement ziet er goed uit en is best ruim.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Nisa
3-7-2018

Prachtige locatie, vlakbij de strip en aan het strand. Wel een hele klim om op het strand te komen. De bedden waren keihard evenals de ongemakkelijke bank in de keuken. Schoonmaak was slecht, werden alleen wat schone handdoeken op de wastafel gegooid. De dame van de receptie was zo onvriendelijke dat je er bijna bang van werd. Kon de kamer ook niet langer bijboeken, bij andere accomodaties is dit nooit een probleem geweest. Appartementen zijn erg gehorig, veel overlast gehad van de buren. Dus als je komt voor rust zou ik iets anders zoeken. Zwembad is prima, alleen geen bedje te verkrijgen omdat iedereen zijn handdoek daar om 7.00 neerlegt en vervolgens weer verdwijnt. En tot slot, heel veel engelsen, dat moet je gezellig vinden.

Gereisd Met vrienden in juni 2018

mooie ruime appartementen voor een heerlijk verbli

Anja van Bussel
20-2-2018

mooi zwembad, strand dichtbij en leuke Strip aan te lopen.

Gereisd Met partner in mei 2017

prachtige plek

gailien
1-2-2018

Appartementen complex ligt vlak naast het hotel. Ruime appartementen alleen de slaapbank in de kamer lag knap beroerd. We hadden een beneden appartement met een terras. heerlijk ruim en schaduw van een mooie palmboom. App wel vrij gehorig buitendeur is met geen mogelijkheid zacht dicht te doen. Alles aanwezig, oven en magnetron aanwezig. ruime slaapkamers. Schoonmaak was uitstekend elke dag door de zelfde vrouw. Handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. bedden werden ook opgemaakt en paar x p.wk verschoond Alleen theedoek ontbrak Zwembad heeft zoutwater. Dat is behoorlijk wennen. Maar we gingen het liefst naar de zee. deze is fantastisch. Een mooie baai met schitterende rotsen. Bij eb kun je een heel eind lopen naar andere baaien. De strip (uitgaanscentrum) ligt op paar minuten lopen en oud albufeira is lopend te doen maar met een tuktuk is een leuker manier. Is wel een lange steile trap om bij het strand te komen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Sober maar ruim

Roy
2-1-2018

De appartementen van Pedra dos Bicos liggen vlakbij de Strip, dus midden in het uitgaansgebied. Naar het centrum van Albufeira is het 2,5 km (ca. 30 min. lopen omdat het niet vlak is). De straat waaraan de appartementen liggen is vrij rustig. Alle appartementen hebben een balkon, maar sommige balkons zijn wel erg klein. Probeer een appartement op een hoek te nemen want deze balkons zijn doorgaans groter. De slaapkamers zijn erg groot en ruim. De woonkamer/keuken is groot genoeg, maar wel erg ongezellig ingericht met fel licht en een ongemakkelijke bank. Het ontbijt in het hotel is fantastisch. Een dikke 10! Heel veel keuze (brood, broodjes, veel kaas, yoghurt, champagne, etc. incl. pannenkoekjes en wentelteefjes, heerlijk). Alles werd goed bijgehouden en bijgevuld. Internet in de appartementen is gratis, maar je moet wel elke keer opnieuw inloggen. Ook parkeren is gratis en er zijn veel parkeerplaatsen. Ik zou het appartement zeker aanraden, al is de woonkamer/keuken wel echt ongezellig.

Gereisd Met partner in december 2017

Fantastische vakantie

Suzanne
27-10-2017

Het appertementencomplex is groot en heeft ook een hotel. Wij hadden een appartement voor 2 volw. + een kind geboekt dus met 2 slaapkamers en kregen bij aankomst een upgrade. 6 persoonsappartement. Heel groot, mooi en vooral schoon. De bedden waren iets hard maar prima voor 9 nachten. De keuken had alles wat je nodig had. Lakens en handdoeken werden met grote regelmaar verschoond. Het zwembad was super. Strand dichtbij. De strip net ver genoeg om de herrie ervan niet mee te krijgen maar dicht genoeg om er lopend naartoe te gaan om een hapje te eten. Veel aan het strand geweest (opgang via het complex) en een auto gehuurd om alles te ontdekken. Parkeerplaats voor de deur. Al met al een hele fijne vakantie. (Alles geboekt via touroperator)

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2017

Genoten!

Marja S.
7-8-2017

Afgelopen 2 weken hier geweest met gezin, 2 kids van 10 en 12 jaar. Goede maar sobere accommodatie, rustige ligging maar in een bruisend centrum (waar je op zich geen last van hebt). We zaten in blok 13, hadden terras, aan laantje naar zwembad toe. Aanrader als je met gezin gaat want de balkons zijn erg klein. Sommige appartementen hebben geen balkon. Perfecte ligging. Wel erg gehorig, geluid komt vooral van boven. Wij zaten tussen de groepen, voornamelijk NL jongeren. Die hoor je in de vroege ochtend wel thuiskomen. Inrichting keuken was minimaal, simpele gerechten koken zou kunnen. Schoon, goede schoonmaak, om de dag schone handdoeken, 1 x per week schone bedden, redelijke wifi, dichtbij stranden. Voor 6 euro zit je met de taxi in het oude Albufeira. In Oura zelf genoeg bars en restaurants, wel erg veel Engelsen gezinnen en jongeren. Airco, heel erg fijn, wij zaten er gedurende de hittegolf. Zwembad top, poolbar echt top! Heerlijk kunnen lunchen. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.