Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°22°
6,2

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl
BeachCheck
BeachCheck

1 review over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

Heel goed appartement

J.Siebers
22-7-2017

Goed, ruim, net appartement (wel wat gehorig) met de gelegenheid om van faciliteiten gebruik te maken van naamsgenoot en naastgelegen zusterhotel Ligging prima nabij strand (200m). Is gebouwd op klif zodat je mooi uitzicht hebt op zee. Hoeveelheid ruimte fantastisch.Op loopafstand van gezellige "strip" (350m) met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Stad Albufeira 3 km makkelijk te bereiken met bus.

Gereisd Alleenreizend in september 2015

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.