Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°22°
6,2

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

prijs /kwaliteit goed

dennis
30-4-2019

Vaak Engelse vakantiegangers ( luidruchtig). Kamer is voldoende , eet gelegenheid en bubs in de buurt . met trap naar onderen naar het strand . goed zwembad, alleen kamers wat gehorig wij zijn in een rustige tijd geweest, dus lekker stil.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

prachtige plek

gailien
1-2-2018

Appartementen complex ligt vlak naast het hotel. Ruime appartementen alleen de slaapbank in de kamer lag knap beroerd. We hadden een beneden appartement met een terras. heerlijk ruim en schaduw van een mooie palmboom. App wel vrij gehorig buitendeur is met geen mogelijkheid zacht dicht te doen. Alles aanwezig, oven en magnetron aanwezig. ruime slaapkamers. Schoonmaak was uitstekend elke dag door de zelfde vrouw. Handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. bedden werden ook opgemaakt en paar x p.wk verschoond Alleen theedoek ontbrak Zwembad heeft zoutwater. Dat is behoorlijk wennen. Maar we gingen het liefst naar de zee. deze is fantastisch. Een mooie baai met schitterende rotsen. Bij eb kun je een heel eind lopen naar andere baaien. De strip (uitgaanscentrum) ligt op paar minuten lopen en oud albufeira is lopend te doen maar met een tuktuk is een leuker manier. Is wel een lange steile trap om bij het strand te komen

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie in een mooi appartement

Hans
24-10-2016

Albufeira is in de herfst een prima gebied om naar toe te gaan. Lekker weer en niet zo druk als in de zomer. De appartementen zijn goed en worden heel goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt trouwens voor het overgrote deel van de Portugezen die wij gesproken hebben. De ligging is goed en nabij veel leuke restaurants. Wij zouden zo weer een keer heen gaan. Wat ook leuk is om 1 of 2 dagen een auto te huren. Plaatsen die zeker leuk zijn om te bezoeken zijn Silves, Sagres en Monchique.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

vakantie 2013 juli

Margot
24-7-2013

wij zijn net terug van onze vakantie in appartement Quinta Pedra dos Bicos. We waren verbaasd hoe groot ons 3 kamerappartement was: 2 grote slaapkamers, 2 badkamers, een woonkamer, een grote keuken, alleen de kookunit was wat minder, maar daarentegen ligt het zo central dat je binnen 5 minuten op de strip van Albufeira bent, met veel leuke restaurantjes. Het appartement was prima verzorgd, ieder dag werd er schoongemaakt, het zwembad was prima, alleen jammer dat de bar bij het zwembad om 18u al gesloten was, terwijl het zwembad tot 21u open was. het strand was minder dan 10 minuten lopen. Zonder meer een aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig!

familie met jonge volwassenen
24-8-2010

wij hadden met vier volwassenen meer dan genoeg ruimte alleen jammer dat het vrij gehorig was bediening en personeel vriendelijk de ligging was perfect maar je moet goed ter been zijn wil je naar het strand 100 treden de strip was vlakbij we hebben elke avond ergens anders gegeten het was overal prima en gezellig.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2003

wil nog wel een keer

hotman
5-11-2009

overal dichtbij en toch in een rustig buurtje op zichzelf bij grootste zwembad kan het druk worden en dan ligstoele tekort. Water was ook niet glashelder. Verder alle dik in orde

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

helemaal niet slecht

hans hobman
26-10-2009

Overal vlakbij en toch in een rustig buurtje. Te weinig ligstoelen bij het grotere zwembad. Daar is het water ook niet echt helder. Maar wel een leuke snackbar met terras Ga eens naar de pianist in het hotel luisteren, voor maar 2 euro brengen ze je een groot glas wijn onder muzikale begeleiding. Als je daar op de fraaie banken zit waan je je overigens in de sing-sing....

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 10 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

erg genoten, zeker voor herhaling vatbaar!!!

Vermeulen
11-9-2009

We hebben een erg leuke zon rijke vakantie gehad, de mede werkers van het hotel erg vriendelijk, wel waren we vergeten dat de handoeken service niet iedere dag is, maar was geen probleem, het was erg leuk we hebben genoten , en ook de reisleiding ter plaatse was prima en heeft ons nog goede tips gegeven, al met al een ontspannende vakantie, bedankt!! Hanny Litjens-vermeulen

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.