Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Hotel Info

• Aan zee
  • Animatie
Meer hotelinfo

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

84 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos

• 8Ireen08-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Super aanrader! Mooi gelegen. Centraal ,dicht bij strand.

Geboekt bij neckermann
  • 9j van der zwaag23-05-2019

fantastisch

geweldig appartement ,alles nieuw inclusief gloednieuwe bedden ,vriendelijk personeel ,schoonmaak iedere dag om zelfde tijd .kortom was fantastische vakantie

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    4Rob van Schaik10-12-2018

Nooit meer bij deze touroperator

Je krijgt niet wat je boekt. Onvriendelijke stafmedewerker. Onredelijk reisbureau

• 8Anja van Bussel20-02-2018

mooie ruime appartementen voor een heerlijk verbli

mooi zwembad, strand dichtbij en leuke Strip aan te lopen.

• 8Roy02-01-2018

Sober maar ruim

De appartementen van Pedra dos Bicos liggen vlakbij de Strip, dus midden in het uitgaansgebied. Naar het centrum van Albufeira is het 2,5 km (ca. 30 min. lopen omdat het niet vlak is). De straat waaraan de appartementen liggen is vrij rustig. Alle appartementen hebben een balkon, maar sommige balkons zijn wel erg klein. Probeer een appartement op een hoek te nemen want deze balkons zijn doorgaans groter. De slaapkamers zijn erg groot en ruim. De woonkamer/keuken is groot genoeg, maar wel erg ongezellig ingericht met fel licht en een ongemakkelijke bank. Het ontbijt in het hotel is fantastisch. Een dikke 10! Heel veel keuze (brood, broodjes, veel kaas, yoghurt, champagne, etc. incl. pannenkoekjes en wentelteefjes, heerlijk). Alles werd goed bijgehouden en bijgevuld. Internet in de appartementen is gratis, maar je moet wel elke keer opnieuw inloggen. Ook parkeren is gratis en er zijn veel parkeerplaatsen. Ik zou het appartement zeker aanraden, al is de woonkamer/keuken wel echt ongezellig.

• 2017
    8Kim28-06-2017

Prima

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in blok D, aan de kant van het zwembad met poolbar. Wij zouden geen balkon hebben, maar hadden een terras op de begane grond. Wel jammer dat we er pas om 15:00 in konden terwijl we om 09:00 aankwamen. Zwembad en ligweide was fijn, water niet te koud. Naar het strand was een beste klim, wel mooi en schoon. Beach café wat daar zit is heerlijk en goedkoop. Bedje huur je voor €6 per dag. Airco zit op de slaapkamer. Toen wij savonds terug gingen konden we bij het zwembad van het hotel douchen.

• 8Van Hussen01-03-2017

Ruim en goed verzorgd appartement.

De ontvangst was o.k. De jonge dame, die ons te woord stond kon heel goed Engels spreken en was zeer behulpzaam. We kregen aanvankelijk een appartement toegewezen dat wat tegenviel (geen balkon). Dat hebben we met een geringe bijbetaling (€ 10,- per dag) op kunnen waarderen. Zo kregen we een zéér ruim appartement met 6 slaapplaatsen en 2 balkons met zicht op zee aan de ene kant en zicht op het zwembad aan de andere zijde. Het zwembad was in dit jaargetijde feitelijk te koud om te gebruiken. De koude douche naderhand voelde heerlijk warm aan. Het appartement was schoon, in goede staat van onderhoud, de bedden werden 5 dagen per week opgemaakt en het beddengoed werd regelmatig verschoond. Het keukentje was nogal summier uitgerust maar dat was voor ons geen probleem omdat we in het appartement alleen ontbeten. Omdat de appartementen in februari nog nauwelijks bezet zijn was het voor ons geen probleem dat het gebouw tamelijk gehorig was (kontaktgeluid). Ik kan me voorstellen dat dit in de zomer een probleem is.

• Oude reviews

6Ronald Denkelaar25-08-2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Het lijkt wel of het hun moeite kost om gasten te woord te staan. Schoonmaak elke dag is oke.

• 10Theo Pastoor02-06-2016

Te gekke 5 dagen in Portugal herhaling JA

Ligging top,centraal en ja ook afgelegen. Appartement wij zaten in blok 18 kamers schoon, deze werden dagelijks schoongemaakt, bed opgemaakt en voor 2 euro ook voorzien van schone handdoeken.Blok 18 was ook voorzien van een privé zwembad via appartement bereikbaar. Dichtbij strand 100m lopen en dan een houten trap af schoon strand met een top strandtentje goed eten en drinken ruime keuze vriendelijk personeel en mooie strand bedjes.het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was het krakende bed.

• 9Fuchten J.H.27-03-2016

Heel erg tevreden

Erg belangrijk welke appartement je zit (zon en wind)

5 tips over Hotel Quinta Pedra dos Bicos

• MK, 19-06-2015

Eten bij de American Diner is erg goed.

Check eerst wanneer de Engelsen schoolvakantie hebben :(

• Anemoon, 01-07-2014

Wil heb vanaf de oude stad. Neem een taxi! Voor nog geen 5 euro word je in de oude stad neergezet. Daar is ook het mooiste strand.

• gailien, 01-02-2018

met een tuktuk naar oud albufeira. Als je van souvenir winkeltjes en uitgaansleven houd is de strip en oud albufeira een aanrader. Een boottocht langs de kust is schitterend. Huur thuis al een auto, dan heb je het vaak voordeliger dan daar. Met de auto langs de leuke kustplaatsen is erg leuk

12 vragen over Hotel Quinta Pedra dos Bicos

• Monique Daemen, 17-07-2019

Handdoeken

Weet iemand of je daar meerdere keren per week schone handdoeken krijgt?

• Yvonne, 02-05-2017

balkon en ligging

Omdat het de bedoeling is dat we in nov voor een langere periode hier naar toe willen ( 29 dagen ) wil ik graag weten hoe het balkon is en of er iemand is die een tip heeft voor een mooie ligging/uitzicht

gailien, 01-02-2018

Bij de appartementen zijn verschillende balkons. de balkons bij hoek appartementen zijn ruimer. Die van het hotel weet ik niet. er zijn wel kleinere balkons aan de straatzijde.

• Yvonne, 02-05-2017

balkon en ligging

hallo, het is de bedoeling dat we naar deze appartementen gaan in de periode november en dan voor 29 dagen omdat we voor een langere periode gaan willen dan wel graag een groot balkon en een mooi uitzicht wie o wie kan ons vertellen welk app nummer daarvoor geschikt is ?

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats