Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Hotel Quinta Pedra dos Bicos
6,2

5 tips over Hotel Quinta Pedra dos Bicos

gailien, 1-2-2018
met een tuktuk naar oud albufeira. Als je van souvenir winkeltjes en uitgaansleven houd is de strip en oud albufeira een aanrader. Een boottocht langs de kust is schitterend. Huur thuis al een auto, dan heb je het vaak voordeliger dan daar. Met de auto langs de leuke kustplaatsen is erg leuk
MK, 19-6-2015

Eten bij de American Diner is erg goed.

Check eerst wanneer de Engelsen schoolvakantie hebben :(

S ter Horst, 17-5-2015
Een paar keer heerlijk gegeten bij de Beach Bar onderaan de trap op het strand. Cataplana een echte aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

larissabraam, 31-7-2014
Als je een heerlijk relax dagje weg wilt, ga een dag mee met de Mara catamaran. Met deze boottocht vaar je langs de prachtige standjes van de Algarve en ga je lunchen (uitgebreide barbecue) op een verlaten en prachtig strandje. Onderweg mag je ook van de boot afspringen. Ook niet verkeerd, het personeel is super vriendelijk.
Anemoon, 1-7-2014
Wil heb vanaf de oude stad. Neem een taxi! Voor nog geen 5 euro word je in de oude stad neergezet. Daar is ook het mooiste strand.