Hotel Quinta Pedra dos Bicos

6,2

12 reacties Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Handdoeken

Monique Daemen, 17-7-2019
Weet iemand of je daar meerdere keren per week schone handdoeken krijgt?
0 reacties

balkon en ligging

Yvonne, 2-5-2017
Omdat het de bedoeling is dat we in nov voor een langere periode hier naar toe willen ( 29 dagen ) wil ik graag weten hoe het balkon is en of er iemand is die een tip heeft voor een mooie ligging/uitzicht

balkon en ligging

Yvonne, 2-5-2017

hallo, het is de bedoeling dat we naar deze appartementen gaan in de periode november en dan voor 29 dagen

omdat we voor een langere periode gaan willen dan wel graag een groot balkon en een mooi uitzicht

wie o wie kan ons vertellen welk app nummer daarvoor geschikt is ?

0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

Strandlakens

Ellen, 28-7-2016
Zijn er ook strandlakens te verkrijgen of moet je het enkel met de handdoeken doen van het appartement?

Leeftijd

maxime, 4-5-2016
Wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd qua gasten in het hoogseizoen? Ik ga op 8 juli 9 dagen naar quinta pedra dos bicos met een vriendin en wij zijn beide 17 jaar. Weet iemand of er dan toevallig meer jongeren zijn?
2 reacties

Babyvoeding en kinderbedje

Carin Peelen, 22-7-2014
Hai, weet iemand of er in de buurt fatsoenlijke potjes babyvoeding (groenten en fruit) te krijgen zijn? En verder vraag ik me af of de kinderbedjes inclusief bedlinnen zijn. Iemand info voor me? Zin in de vakantie!

wifi

gert, 18-6-2014

Hoi,

Is WIFI aanwezig en zo ja gratis??

Grtz Gert

Prijzen

Monique, 22-5-2014

Wie kan een aantal prijzen noemen voor broodjes, maaltijden restaurants en bier/wijn

noemen? Hoeveel geld ben je ongeveer kwijt per persoon, uitgaande van een normaal

bestedingspatroon.

Bakker

A Middelburg, 8-4-2014
Wie weet of er een bakker in de buurt is en een paar tips voor restaurants

handdoeken en beddengoed

A. Graafmans, 2-1-2014
Ik wil waarschijnlijk dit jaar hier naartoe maar ik vraag me af of dit appartement inclusief handdoeken en beddengoed is en hoe vaak dit dan verwisseld word per week?