Hotel Quinta Pedra dos Bicos ****

Hotel Quinta Pedra dos Bicos ****

Hotel Quinta Pedra dos Bicos
Hotel Quinta Pedra dos Bicos
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

65 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

prachtige plek

gailien, 1-2-2018

Appartementen complex ligt vlak naast het hotel. Ruime appartementen alleen de slaapbank in de kamer lag knap beroerd. We hadden een beneden appartement met een terras. heerlijk ruim en schaduw van een mooie palmboom. App wel vrij gehorig buitendeur is met geen mogelijkheid zacht dicht te doen. Alles aanwezig, oven en magnetron aanwezig. ruime slaapkamers. Schoonmaak was uitstekend elke dag door de zelfde vrouw. Handdoeken verschoond als je ze op de grond legt. bedden werden ook opgemaakt en paar x p.wk verschoond Alleen theedoek ontbrak

Zwembad heeft zoutwater. Dat is behoorlijk wennen. Maar we gingen het liefst naar de zee. deze is fantastisch. Een mooie baai met schitterende rotsen. Bij eb kun je een heel eind lopen naar andere baaien. De strip (uitgaanscentrum) ligt op paar minuten lopen en oud albufeira is lopend te doen maar met een tuktuk is een leuker manier. Is wel een lange steile trap om bij het strand te komen

Sober maar ruim

Roy, 2-1-2018

De appartementen van Pedra dos Bicos liggen vlakbij de Strip, dus midden in het uitgaansgebied. Naar het centrum van Albufeira is het 2,5 km (ca. 30 min. lopen omdat het niet vlak is). De straat waaraan de appartementen liggen is vrij rustig.

Alle appartementen hebben een balkon, maar sommige balkons zijn wel erg klein. Probeer een appartement op een hoek te nemen want deze balkons zijn doorgaans groter. De slaapkamers zijn erg groot en ruim. De woonkamer/keuken is groot genoeg, maar wel erg ongezellig ingericht met fel licht en een ongemakkelijke bank.

Het ontbijt in het hotel is fantastisch. Een dikke 10! Heel veel keuze (brood, broodjes, veel kaas, yoghurt, champagne, etc. incl. pannenkoekjes en wentelteefjes, heerlijk). Alles werd goed bijgehouden en bijgevuld.

Internet in de appartementen is gratis, maar je moet wel elke keer opnieuw inloggen. Ook parkeren is gratis en er zijn veel parkeerplaatsen.

Ik zou het appartement zeker aanraden, al is de woonkamer/keuken wel echt ongezellig.

Fantastische vakantie

Suzanne, 27-10-2017

Het appertementencomplex is groot en heeft ook een hotel. Wij hadden een appartement voor 2 volw. + een kind geboekt dus met 2 slaapkamers en kregen bij aankomst een upgrade. 6 persoonsappartement. Heel groot, mooi en vooral schoon. De bedden waren iets hard maar prima voor 9 nachten. De keuken had alles wat je nodig had. Lakens en handdoeken werden met grote regelmaar verschoond. Het zwembad was super. Strand dichtbij. De strip net ver genoeg om de herrie ervan niet mee te krijgen maar dicht genoeg om er lopend naartoe te gaan om een hapje te eten. Veel aan het strand geweest (opgang via het complex) en een auto gehuurd om alles te ontdekken. Parkeerplaats voor de deur. Al met al een hele fijne vakantie. (Alles geboekt via touroperator)

Genoten!

Marja S., 7-8-2017

Afgelopen 2 weken hier geweest met gezin, 2 kids van 10 en 12 jaar. Goede maar sobere accommodatie, rustige ligging maar in een bruisend centrum (waar je op zich geen last van hebt). We zaten in blok 13, hadden terras, aan laantje naar zwembad toe. Aanrader als je met gezin gaat want de balkons zijn erg klein. Sommige appartementen hebben geen balkon. Perfecte ligging. Wel erg gehorig, geluid komt vooral van boven. Wij zaten tussen de groepen, voornamelijk NL jongeren. Die hoor je in de vroege ochtend wel thuiskomen. Inrichting keuken was minimaal, simpele gerechten koken zou kunnen. Schoon, goede schoonmaak, om de dag schone handdoeken, 1 x per week schone bedden, redelijke wifi, dichtbij stranden. Voor 6 euro zit je met de taxi in het oude Albufeira. In Oura zelf genoeg bars en restaurants, wel erg veel Engelsen gezinnen en jongeren. Airco, heel erg fijn, wij zaten er gedurende de hittegolf. Zwembad top, poolbar echt top! Heerlijk kunnen lunchen. Vriendelijk personeel.

Heel goed appartement

J.Siebers, 22-7-2017

Goed, ruim, net appartement (wel wat gehorig) met de gelegenheid om van faciliteiten gebruik te maken van naamsgenoot en naastgelegen zusterhotel Ligging prima nabij strand (200m).

Is gebouwd op klif zodat je mooi uitzicht hebt op zee. Hoeveelheid ruimte fantastisch.Op loopafstand van gezellige "strip" (350m) met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Stad Albufeira 3 km makkelijk te bereiken met bus.

Pas op je borg als jongeren

Janine, 20-7-2017

Pas op als je met een groep jongeren hiernaar toe gaat.

Het is een ontmoedigingsbeleid voor jongeren door geen borg terug te geven vanwege geluidsoverlast.

Prima

Kim, 28-6-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in blok D, aan de kant van het zwembad met poolbar. Wij zouden geen balkon hebben, maar hadden een terras op de begane grond. Wel jammer dat we er pas om 15:00 in konden terwijl we om 09:00 aankwamen. Zwembad en ligweide was fijn, water niet te koud. Naar het strand was een beste klim, wel mooi en schoon. Beach café wat daar zit is heerlijk en goedkoop. Bedje huur je voor €6 per dag.

Airco zit op de slaapkamer. Toen wij savonds terug gingen konden we bij het zwembad van het hotel douchen.

Ruim en goed verzorgd appartement.

Van Hussen, 1-3-2017

De ontvangst was o.k. De jonge dame, die ons te woord stond kon heel goed Engels spreken en was zeer behulpzaam. We kregen aanvankelijk een appartement toegewezen dat wat tegenviel (geen balkon). Dat hebben we met een geringe bijbetaling (€ 10,- per dag) op kunnen waarderen. Zo kregen we een zéér ruim appartement met 6 slaapplaatsen en 2 balkons met zicht op zee aan de ene kant en zicht op het zwembad aan de andere zijde. Het zwembad was in dit jaargetijde feitelijk te koud om te gebruiken. De koude douche naderhand voelde heerlijk warm aan.

Het appartement was schoon, in goede staat van onderhoud, de bedden werden 5 dagen per week opgemaakt en het beddengoed werd regelmatig verschoond. Het keukentje was nogal summier uitgerust maar dat was voor ons geen probleem omdat we in het appartement alleen ontbeten. Omdat de appartementen in februari nog nauwelijks bezet zijn was het voor ons geen probleem dat het gebouw tamelijk gehorig was (kontaktgeluid). Ik kan me voorstellen dat dit in de zomer een probleem is.

Super appartement

Sanne, 11-1-2017

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We waren op jongeren vakantie in Albufeira. De ligging van dit appartementencomplex is hier uitstekend voor. Binnen ongeveer 10 minuten sta je aan het begin van de strip. Schoonmaak is erg goed, aardige mensen en je handdoeken werden vervangen wanneer je dat wilde. Eten kan je erg lekker op het strand in het strandtentje. In het appartement had je alles, er zat een koelkast vriezer maar ook een klein gastfornuis in, de kamers waren erg ruim. Dit is zeker een appartement wat we aan iedereen aanraden. We raden het niet aan als je echt in een jongerenhotel wilt omdat er niet veel jongeren zitten. Maar zeker wel als je lekker op stapvakantie wilt en toch je rust wilt pakken naar het stappen!

Super vakantie in een mooi appartement

Hans, 24-10-2016

Albufeira is in de herfst een prima gebied om naar toe te gaan. Lekker weer en niet zo druk als in de zomer. De appartementen zijn goed en worden heel goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt trouwens voor het overgrote deel van de Portugezen die wij gesproken hebben. De ligging is goed en nabij veel leuke restaurants. Wij zouden zo weer een keer heen gaan. Wat ook leuk is om 1 of 2 dagen een auto te huren. Plaatsen die zeker leuk zijn om te bezoeken zijn Silves, Sagres en Monchique.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta Pedra dos Bicos scoort een 7.91 uit 10 op basis van 65 reviews.