Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°
Hotel Quinta Pedra dos Bicos

Hotel Quinta Pedra Dos Bicos ligt midden in een uitgaansgebied bij Albufeira. Een zwembad, speeltuin en snackbar zijn hier te vinden. De service is niet al te best. Het resort ligt op ongeveer 100 meter van het strand waar je naartoe kunt via een privépad. Binnen een paar minuten lopen ben je in het uitgaanscentrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta Pedra dos Bicos voor je op een rij gezet:

76 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

Fantastisch.

Barbara Jacobs,
26-3-2019

We hebben het fantastisch gehad, super mooi appartement. De ligging perfect voor ons, rustig en toch dichtbij uitgaansmogelijkheden en winkels. Met het openbaar vervoer diverse uitstapjes gemaakt, kortom voor herhaling vatbaar👍

Gereisd met vrienden in maart 2019

was leuk

Lucie,
18-1-2019

dat het een beetje afgelegen is

Gereisd met vrienden in januari 2019

volgend jaar weer!

s.Kwee,
16-1-2019

Heel vriendelijk dat we meteen na aankomst in ons appartement mochten, ipv te wachten tot 1600 uur zoals vorig jaar het geval was.Het receptie personeel was vriendelijk en dat kon vorig jaar zeker niet gezegd worden! Ander personeel? Ook werd er nu bijna iedere dag goed schoongemaakt, dat was allerbelabbertst vorig jaar, zodat we nu zelf schoonmaakspullen hebben meegenomen... Mooie plek alles dichtbij.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Nooit meer bij deze touroperator

Rob van Schaik,
10-12-2018

Je krijgt niet wat je boekt. Onvriendelijke stafmedewerker. Onredelijk reisbureau

Gereisd met partner in september 2018

Tevreden

Irma,
7-10-2018

Eerst fout gemaakt met het appartement , hadden 2 kamer appartement maar kregen 1 kamer appartement , direct verteld dat dit zo niet ging werken en toen kregen we voor de eerste nacht 2 appartementen & de volgende dag het goede appartement. We waren met een groep en hebben best wel is lawaai enzo gemaakt maar kregen onze borg gewoon terug! Voor ons was het Goede service.

Nooit meer

Lennard,
5-10-2018

Wij hebben geen borg terug gekregen aangezien wij een handdoek hadden weggegooid en we het geld later terug zouden krijgen. Na veel mailtjes en berichten hebben ze nooit meer gereageerd. Slechte service

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Servicebalie, geen service maar arrogantie.

Lammers,
23-8-2018

Kamers smerig, vieze vlekken in de lakens en banken. Heel veel is gammel of al kapot. Koelkast werkt slecht. Geen balkon, wel aangegeven bij boeken.

Arrogante receptie

Chiel,
23-8-2018

Kamers achterstallig onderhouden, verkeerde kamer zonder balkon.. al met al de eerste 2 dagen verpest. De service is om te janken.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Service naar jongeren toe is zeer slecht. Je krijgt na de eerste avond waarschijnlijk al een waarschuwingsbrief waarin staat dat je 300 euro moet betalen als je lawaai maakt. Als er iets kapot is voordat je daar bent ( ook al is het een plastic stoel ) Laat dat meteen weten. Want ze zeggen helemaal niets en als je weggaat gooien ze alles op tafel. Vraag meerdere keren wanneer je je appartement uit moet want bij ons zeiden ze dat wij voor 5 uur er uit moesten maar blijkbaar moesten we er om 12 uur in de middag al uit. Dus konden we ook nog een halve dag betalen voor de volgende gasten. Ik vroeg daarna om een email met de bon van die gebroken stoel. Die zouden ze opsturen toen we gingen (ik heb mijn email nog op een briefje persoonlijk afgegeven) maar dat doen ze gewoon niet.

Als je wat ouder bent behandelen ze je wat vriendelijker en krijg je waarschijnlijk wel je borg terug. Het appartement ziet er goed uit en is best ruim.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

Nisa ,
3-7-2018

Prachtige locatie, vlakbij de strip en aan het strand. Wel een hele klim om op het strand te komen. De bedden waren keihard evenals de ongemakkelijke bank in de keuken. Schoonmaak was slecht, werden alleen wat schone handdoeken op de wastafel gegooid. De dame van de receptie was zo onvriendelijke dat je er bijna bang van werd. Kon de kamer ook niet langer bijboeken, bij andere accomodaties is dit nooit een probleem geweest. Appartementen zijn erg gehorig, veel overlast gehad van de buren. Dus als je komt voor rust zou ik iets anders zoeken. Zwembad is prima, alleen geen bedje te verkrijgen omdat iedereen zijn handdoek daar om 7.00 neerlegt en vervolgens weer verdwijnt. En tot slot, heel veel engelsen, dat moet je gezellig vinden.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand10 minuten lopen, 700 m, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.