Appartement Quinta da Terruta

Appartement Quinta da Terruta
8,6

3 tips over Appartement Quinta da Terruta

Ineke, 23-6-2015

Als je lekker en relatief goedkoop wil eten, ga dan naar Steakhouse Pampus op het gezellige plein in Albufeira. Er is geen föhn in het appartement en eveneens geen koffiezetapparaat. Wij hadden oploskoffie ik ons.

Als je flesjes water invriest in je vrieskast en een koeltas meeneemt profiteer je elke dag weer van gekoelde drankjes en broodjes op het strand.

Chiara, 19-8-2014

Restaurant O Marinheiro op een paar km afstand van de accomodatie.

Heerlijk gegeten!

Chantal , 21-8-2013

Neem een hor met klitteband mee om voor een raam te hangen.

Neem kamer C begaande grond, op de hoek van zwembad met schaduw terras.

Ga eens eten bij Prima Pasta, 800 m rechts vanuit het app.

Het strand Lourenco is er leuk, in de avond lekker eten bij gelijknamige restaurant in de avond worden de rotsen verlicht met lampionnen, erg romantisch!

Vilamoura is ook leuk om te zien (jachthaven, dikke auto´s en rijke mensen) prijs van het eten valt daar wel mee maar kijk vooraf even op het menu.