Appartement Quinta Da Bellavista

Meer appartement info

51 reviews over Appartement Quinta Da Bellavista

• 8Bas en Manuela01-03-2011

Leuk appartementje

Wij zaten in een studio, erg gehorig maar met goede oordopjes zijn we de nachten door gekomen, verder een prima app. Leuk zwembad en erg vriendelijk personeel. Wel 'apart' dat de receptie/zwembad aan de overkant van de appartementen liggen.

Het ligt op een perfecte plek, in het midden van het oude en nieuwe gedeelte van Albufeira. Makkelijk te bereiken met de voet. (voor wat 'oudere' misschien wat minder door de hellingen etc.)

Wel apart was dat toen we vertrokken (rond 07:00uur) dat de receptie gesloten was en wij de sleutels van het app. nergens kwijt konden. Uiteindelijk aan de hostess gegeven die volgens mij ook niet echt wist wat ze er mee aan moest.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 5Cees20-12-2010

beetje verouderd

Wij hadden een zeer ruim hoek appartement met twee balcons. Het meubilair en inrichting is een beetje verouderd en verversing van handdoeken eens per week!! De receptie wordt gedaan door drie broers die zichzelf nogal leuk vinden, wij niet.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 7Jan en Annemiek30-08-2010

Erg leuk

Om te beginnen wil ik zeggen dat deze beoordeling misschien niet helemaal in vergelijking is met die andere mensen. Ik heb deze reis namelijk gewonnen en dan kijk je toch heel anders dan wanneer je alles zelf moet betalen.

Ik kan wel zeggen dat we het appartement ruim vonden en schoon. En dat we de ligging van het appartement ook heel goed vonden. Je hoefde maar een klein stukje te wandelen en dan was je bij de hoofdstraat van waaruit je zo'n gratis transfertreintje kon pakken. Het treintje had verschillende eindpunten, dus je kon gemakkelijk naar strand of centrum.

Al met al een leuke vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9S. Willemsen23-08-2010

Mooi appartement

Ruim en schoon appartement met een prima badkamer en keuken. 5 min. lopen naar een grote supermarkt waar je al je boodschappen kunt halen. Mooi zwembad alleen soms erg druk. Op loopafstand van het centrum en het strand.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8S&G13-06-2010

Heerlijk & simpel verblijf

Tien dagen vertoeft in Quinta da Bellavista. Ondanks dat het appartement niet over een TV beschikt was het toch zeker de moeite waard om hier te verblijven. Zeker omdat wij de "penthouse" hadden gekregen, met 3 balkons en een bovenverdieping! Klein minpuntje van het apparatement was het bad, de boiler kon het net aan om een half bad te vullen met warm water. Uitgebreid in bad zit er dus niet in!

Vlakbij het appartement waren diverse winkeltjes en twee supermarkten, daarnaast is het busstation op loopafstand goed te doen. Strand en het oude centrum waren gemakkelijk lopend te bereiken, maar ook met het toeristentreintje (€ 2,00 enkele reis - € 3,50 dagticket)

Aanrader is om zeker een boottocht langs de kust van de Algarve te doen!!

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Erik en Leonie24-05-2010

Gezellig appartementencomplex

In juli 2007 zijn we naar Quinta da Bellavista in Albufeira geweest. Een doorgaande weg scheidt de appartementen van de receptie en het zwembad. Er werkt zeer vriendelijk personeel, waar je goed mee kunt lachen. Het zwembad is eenvoudig, maar je kunt er even lekker een frisse duik nemen. Er is wat gras omheen, waar je met je handdoek kunt liggen of je pakt een ligbed.

Albufeira heeft een mooi strand wat te voet te bereiken is in ong. 15 minuten. Vanuit het app.complex gaat er elke dag een pendelbusje op en neer. Als je toch later terug wilt, kun je één van de goedkope taxi's nemen.

Aan te raden: - dolfijnentocht op een speedboot (weliswaar geen dolfijn gezien, maar de tocht is erg leuk!) - Kip Piri Piri eten in Guia. Klein stukje met de taxi. Je hebt daar de lekkerste en goedkoopste Piri Piri van Albufeira e.o. Er zit trouwens een Nederlands café in de buurt (Ronny en Ellen) - centrum van Albufeira 's avonds, erg gezellig!

Gereisd met partner in juli 2007

• 8van excel08-11-2009

goed te doen

dit appartement was ruim voldoende en de ligging was ook prima tussen het oude centrum en de strip in ongeveer 10 minuten lopen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2008

• 7An Leijdsman30-10-2009

Ruim en sober apartement

Is een onderkomen zonder veel poespas.Ligt aan een drukke autoweg,dus vergeet je oordoppen niet!!

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7nie08-07-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij hadden een leuke aanbieding bij een bekend reisoperator. En het overtroft zeker onze verwachtingen: centrale ligging, ruim/ schoon appartement en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Wel was het een beetje gehorig en verouderd daarom zou ik niet meer betalen dan 500 euro p.p.(voor een 8daagse reis). De eigenaren zijn behulpzaam en grappig. De prijzen bij de bar van dit complex is ook prima. Zo heb je een half liter bier voor 1,50. Er zijn twee supermarkten(Modelo en Pingo Doce) op loopafstand. Oud Albufeira vonden wij gezelliger dan de "Strip". Na het uitgaan gingen wij terug met de taxi(3,25 per rit). Wel zo veilig. Wij hebben een SUPER tijd gehad.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7TSM08-07-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Wij hadden een leuke aanbieding. En het overtrof zeker onze verwachtingen! Centrale ligging, ruim en schoon appartement,leuk balkon, en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is wel een beetje gehorig en verouderd daarom zou ik niet meer dan 500 euro p.p.(8-daagse reis) voor dit appartement willen betalen. De eigenaren zijn erg behulpzaam en grappig. De prijzen in de bar zijn ook goed betaalbaar: half liter bier voor 1,50. Er zijn 2 supermarkten(Pingo Doce en Modelo) op loopafstand. Oud Albufeira vonden wij gezelliger dan de "Strip". Na het stappen gingen wij altijd in de taxi terug en dat is in Albufeira erg goedkoop(3,25 per rit) Wij hebben een super tijd gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2009

Appartement Quinta Da Bellavista info