Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag30°15°
8,1

45 reviews over Appartement Ponta Grande in het Nederlands

prima plek om te overwinteren

gerrard en berthie de ridder
31-1-2013

We hebben nu voor de 5e keer bij Ponta Grande geboekt en we verbleven er steeds 10 weken. We zijn zeer tevreden over dit resort en de vriendelijkheid van het personeel. De schoonmaak is goed. Dit jaar 2013 zijn er nieuwe uitbaters van het restaurant en dat is een hele vooruitgang. Goede prijs/kwaliteitsverhouding vooral de lunch en erg aardige mensen..

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeker voor herhaling vatbaar !

Kees Verschure
20-1-2011

Wij zijn net terug van een weekje Portugal. We hebben heerlijke vakantie gehad en zijn weer weer helemaal ontspannen ! Hoewel wij met ons 2en waren (inmiddels 3;-) waren wij aangenaam verast over de ruimte in de appartementen, dit was bovengemiddeld. Het personeel was geweldig, erg vriendelijk en behulpzaam. Zij doen het maximale om de vakantie onvergetelijk te maken. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar (en dan met ons 3en !).

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne bungalows. Ruim en prima ingericht

Hans
18-1-2011

Ponta Grande is een prima vakantiestek voor een fijne familievakantie. Onze jongens hebben het er prima naar de zin gehad. Veel zwemmen, vriendjes. Kortom: helemaal goed. En nog fijn geprijsd ook!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

D-reizen

Geslaagde vakantie voor een superprijs!

Francisco Luna
17-1-2011

Net na de feestdagen wilden we er een weekje tussenuit. Uiteindelijk gekozen voor Bungalows Ponta Grande Resort in Seismarias, een buitenwijk van Albufeira. Wij hebben gekozen voor inclusief auto. Ideaal, want je bent dan supermobiel.

de kwaliteit van de bungalows is prima, ze zijn ruim en van alle gemakken voorzien.

voor de prijs, zeker aan te raden.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2011

Tegenvaller

senna82
23-12-2010

Bungalow en park zijn ons erg tegengevallen. Juist omdat de brochure en website anders doet vermoeden, helaas. De bungalow is inderdaad erg ruim maar was erg vuil, schoonmaak en schone handdoeken op aanvraag. Meubilair zeer verouderd. Banken en bedden erg slecht (planken onder matrassen doen wonderen). Ontbijt en diner stelt niets voor. Keuken in bungalow is perfect dus zelf koken of uit eten. Magnetron, oven, 4 pits fornuis en koelkast. Geen kinderspeeltuin alleen kinderbadje. Zeer irritant; de drukte bij het zwembad en op het park; met (engelse en portugese) makelaars en potentiele kopers met interesse om de bungalows te kopen voor time sharing. Auto is echt noodzakelijk. Strand is een flinke wandel maar de moeite waard.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Tegenvaller

Knokke
28-10-2010

Wat een tegenvaller! Aan de beoordelingen te zien was het eerst beter. De ons toegewezen bungalow was erg ruim maar achteraf op park gelegen en heel vies. Schoonmaak 1x per week, handdoeken ook. Tenzij je er om vroeg. Leek totaal niet op de luxe die op de website en in verkoopbrochures getoond wordt. Boek geen LO of HP want dat stelt niets voor! Geen voorzieningen voor kinderen. Personeel erg chaggerijnig zelfs aan de receptie, klantvriendelijkheid is ver te zoeken. Continue bezoek van zakenlui op het park en aan het zwembad. Heel irritant. Park is bij strand gelegen, wel een flinke wandeling (heuveltje op). Taxi naar albufeira kost 4 euro enkele reis. Auto is aan te bevelen.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Sep 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement from Hell

John
22-10-2010

Door slechte isolatie zeer gehorig appartement. Naast ons 7 man in appartement die vanaf 5 uur sóchtends de boel afbraken, tenminste zo hoorde het. Vies niet schoongemaakt of alleen op verzoek nieuwe handdoeken toilet papier niet aangevuld. Wij waren de enige gasten die daar ontbeten dus echt gezellig nee. Toch gaan we wel terug naar de plaats want je kunt er dolfijnen kijken. Zelf boeken bij Dreamwave aan de haven. Fantastiche ervaring we zijn 3 x geweest en 2 x hebben we ze gespot. Er was een bioloog mee van Circe Portugal een stichting die zich inzet voor het behoud van de dolfijnen en mensen van alles verteld over hoe en wat met de dolfijnen. Kortom een echte aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

tegenvaller

Rozenmuller
24-9-2010

We zijn hier in augustus-september 2010 geweest. De service bij aankomst liet erg te wensen over. Zeker als je je bedenkt dat je 4 sterren geboekt hebt. De villas-bungalows die worden aangeboden in reisbrochures en op de eigen web pagina van het park zijn time share bungalows waar NL vakantiegangers niet in ingedeeld worden. De bungalows waar je in ingedeeld wordt lijken qua inrichting geenszins op de geetaleerde bungalows. Deze laatsten lijken te worden vrijgehouden voor makelaars die dagelijks rondlopen met kooplustigen. Wat het relaxen voor ons als vakantiegangers belemmerd. Terras bij zwembad zit dagelijks vol met deze gasten. Wij zaten in een bungalow aan het eind van het park. Geen kinderspeelplaats, wel een pierenbadje. Bungalow schoonmaak 1x pw. handdoeken ook 1xpw. Auto is noodzakelijk. enorme tegevaller voor het betaalde bedrag.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en ruime villa's

Sandra
5-9-2010

Bij Oad hebben wij een 2-persoonshuisje geboekt op het park Ponta Grande. Wij kregen echter een 6-persoonshuisje. De villa's zijn erg ruim, ook met 6 personen zou er nog genoeg leefruimte zijn.

Het zwembad is niet supergroot maar het park is dan ook niet zo groot. In de 8 dagen dat wij op het resort verbleven hebben we altijd een ligbedje en parasol bij het zwembad gehad, en genoeg zwemruimte. Het park en de villa's waren goed en onderhouden en heel schoon. Wel is er in de 8 dagen dat wij er verbleven maar één keer schoongemaakt. Daarom moesten we zelf handdoeken en wcpapier aan de balie vragen.

De ligging vonden wij prima. Met de taxi naar Albufeira kost ongeveer 4,50. Doordat je niet in het centrum zit heb je ook geen last van dronken engelsen. Het strand is prima te lopen en erg mooi en schoon.

Wij hebben geen auto gehuurd omdat dit best duur was. In plaats daarvan hebben wij een aantal excursie geboekt. Vooral de dolfijnen grotten-tour met een speedboot was super.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Prima plek.

Janette Poede
10-8-2010

We zijn er 15 dagen geweest met 5 personen. Ik raad iedereen aan die er heen gaat een auto te huren ben je veel vrijer ook om meer van de algarve te zien. Via onse reisleidster hebben we een safari gedaan de binnenlanden in dit is echt fantastisch de gids vertelde ons heel veel over de Algarve. De bungalows waren dik in Orde de schoonmaak prima , zorg je goed voor hen zijn ze goed voor jou.De Pizza in het restaurant is heerlijk en van goeie kwaliteit. De receptie zeer behulpzaam . Zwembad was netjes .De buurt super heeft nederlands sprekende mensen aan het werk dit is altijd handig hij is wel prijzig maar de broodjes voor bij het ontbijt worden vers afgebakken en zijn niet duur. Maar als je van het nacht leven houd zou ik de voorkeur geven aan iets dichter bij het centrum s'avonds is er echt niks te beleven. Is wel een dik uur lopen . Het strandje St Rafeal is super ongeveer 15 minuten lopen .Was een heerlijke vakantie een aanrader maar huur een auto.

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ponta Grande in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ponta Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.