Appartement
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ponta Grande Vila do Castelo voor je op een rij gezet:

5 reviews over Appartement Ponta Grande Vila do Castelo in het Nederlands

Mooi appartement

Hilda
12-6-2017

Een mooi en netjes appartement. En een geweldig zwembad vlakbij. De ontvangst was prima. Albufeira was naar mijn smaak iets te toeristisch, maar dat kan ik alleen mezelf verwijten. Niet goed opgelet bij het boeken. We hebben het hier prima naar onze zin gehad. De appartementen liggen op loopafstand van een mooi strand en wij hadden geboekt bij touroperator, dus een huurauto erbij. Dat was wel heel prettig. Helaas zijn de laatste twee dagen van ons verblijf daar verziekt door een groepje van 6 ordinaire Engelse dames, die het nodig vonden om de hele dag afschuwelijke muziek te draaien. Omdat ons appartement zich direct naast het zwembad bevond, konden wij het getreiter, want dat deden ze, nauwelijks ontwijken. Jammer, want daarmee bevestigen ze dat je beter geen Engelsen, net als Russen, kunt tegenkomen tijdens je vakantie. Daarvoor waren er ook vooral Engelsen, maar dat waren gewoon leuke gezinnetjes.

Gereisd Met partner in juni 2017

Een heerlijk rustig verblijf.

Ingrid
12-1-2017

Wij komen hier nu al 4 jaar en gaan 2x per jaar naar deze accommodatie. We hadden ons zo weer verheugd om dit jaar weer tegaan maar helaas is die nergens te boeken , wij vragen ons af wat er aan de hand is want wij gaan deze accommodatie heel erg missen.

Gereisd Met partner in januari 2017

super plekkie

richard
30-6-2016

wat een mooi complex.zeer kleinschalig[16 appartementen]alles prima onderhouden rustige ligging.zwembad altijd onder handbereik,strand dichtbij,dit is echt een aanrader.Een auto is wel een must,want het ligt wat afgelegen van winkels,stad ed.

Gereisd Met partner in juni 2016

hele goede accommodatie

huub Kolen
22-5-2015

Een mooi onderhouden kleinschalig complex. Prachtig appartement (208). Twee grote slaapkamers, woonkamer, keuken, twee badkamers en een klein balkon. Ruim voldoende kastruimte en een uitstekende keuken met zelfs een magnetron. In voorseizoen (mei) was het erg rustig. In een klein kwartier zit je in het bruisende centrum van Albufeira. (taxi 9 euro) We hadden een late terugvlucht maar mochten zonder extra kosten tot vijf uur van het appartement gebruik blijven maken. Het is kindvriendelijk en de appartementen op de begane grond hebben (bijna) allemaal een groot omheind grasveld. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Voldoende restaurants op loopafstand maar voor de echte Portugese keuken moet je op zoek. Prachtige zandstranden in de onmiddellijke nabijheid maar de huur van strandstoelen was (te) prijzig. (7,50 euro per stoel per dag)

Gereisd Met partner in mei 2015

Prima appartementen voor een schappelijke prijs!

Fam. Dorrestijn
29-6-2011

Deze vila's liggen iets te ver afgelegen van het centrum....dus heel belangrijk om voor de hele periode een huurauto te hebben. Het dichtsbijzijnde strand is zeer rotsachtig en daarom zeker strandschoenen meenemen om in de vaak ruwe zee te kunnen. Goede betaalbare restaurantjes in de buurt en in juni 2011 was het een fantastisch klimaat om naar Portugal te gaan. Lekker warm maar met een wind uit zee goed te doen. Er is geen airco of fohn in de vila! Omdat er wel muggen zijn zeker een muggenspray kopen. Verder een aanrader om eens in een Pousada te gaan eten of overnachten, zeer bijzondere locaties en heerlijk eten. Chicken piri-piri in Almancil bij signor Frango is een topper. Een heerlijke betaalbare vakantie! De voorzieningen in het hotel Ponta Grande zijn super en daar mag je ook gebruik van maken en tennis is tegen betaling van 6 euro per dag voor onbeperkt tennis!

Gereisd Met partner in juni 2011

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ponta Grande Vila do Castelo in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ponta Grande Vila do Castelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.