Hotel Polana Residence

7.1Goed

12 reviews over Hotel Polana Residence

• 6willy noordhoek23-10-2015

hotel ok.....

Het hotel ligt in een straatje met alleen maar terrassen, bevolkt door Engelsen en Schotten die de hele dag aan de alcohol zitten. Dus veel overlast. De harde live music gaat tot half vier in de ochtend door. De kamer met terras is prima, niet groot, maar door het terras heb je wat meer ruimte. Bedden zijn uitstekend, leeslampjes, grote spiegel, waterkoker en een geweldige douche met een enorm grote douchekop. Zowel het inchecken als het ontbijt vindt plaats in een wat verderop gelegen hotel. Er is geen receptie aanwezig. Deze kamer (304) was prima, er zijn evenwel kamers waarvan het buitengebeuren meer aan een grotwonining doen denken. Strand is inderdaad vlakbij en mooi breed.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 5Lia18-10-2015

Prachtig Albufera en Algarve.

Hotel Polana is niets voor ons. De standdaard kamers zijn heel erg krap aan de achterzijde gelegen. De kamers aan de straatkant zijn ruim, maar daar heb je veel last van de muziek tot in de ochtend! Hostess van touroperator heeft voor ons een kamer kunnen regelen in Hotel California op de 9e verdieping. Daar was het wat rustiger, maar nog steeds de harde muziek hoorbaar. Dit hotel is eveneens erg gedateerd. Personeel heel aardig en behulpzaam. We hebben 2 mooie weken gehad in het prachtige Albufera en de Algarve. Wij hadden niet verwacht dat het in oktober nog zo vol toeristen zou zijn. Het was nog gezellig druk.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 7Jet19-06-2015

Erg harde muziek als je voor in het hotel zit

De muziek gaat tot 3.30 door. Als je zelf ook uitgaat is dit een geweldige locatie. Wij iets ouder echtpaar hadden daar wat meer moeite mee. En het ontbijt wat we er bij hadden besteld steld niet veel voor. Verder keurig Schoonen niets op aan te merken.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Jens10-06-2012

Super fijn hotel!

Een schoon en netjes hotel met zeer gastvrij personeel. De locatie is midden in het oude centrum van Albufeira, de omgeving is misschien wat rumoerig, maar dat kan de pret niet drukken. Er is een Nederlandse receptioniste die je kan helpen aan goede tips, maar ook aan goedkoop vervoer zoals taxi's etc. Het ontbijt was compleet en goed verzorgd. Wij vertrokken eerder door een vroege vlucht, maar het hotel had zelfs hierop ingespeeld door speciaal voor ons een ontbijtpakketje klaar te maken. De kamers waren prima, en gemoderniseerd. Kortom een zeer fijn hotel met mensen die hart hebben voor de vakantiegangers!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8carolus 09-04-2012

een soort van thuiskomen

prijs / kwaliteits verhouding een 10 denk wel dat het in de zomer een beetje rumoerig kan zijn maar dan moet je ook niet downtown gaan slapen lekker ontbijtje op lekkere stoelen (zeldzaamheid in Portugal) sfeervol hotel ik heb er in ieder geval van genoten

Alleen gereisd in januari 2012

• 8Rob van Manen25-03-2012

Perfect Hotel

Wij zijn met een groep van 17 personen (Amerblaozers) 3 nachten in dit hotel geweest. Als het aan ons ligt komen wij zeker terug. Hotel is verbouwd en ademt een moderne en warme sfeer. Voor de liefhebber: idere vrijdagavond wordt en in de lounge een live jazz-optreden verzorgd. Het hotel ligt midden in het oude centrum van Albufeira, ongeveer 3 minuten lopen van het strand. Wij hebben een geweldige tijd gehad. Hotel is een aanrader!!!!!

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 9nona31-01-2012

Gezellig,gemoedelijk hotel

Dit gezellige hotel ligt in het midden van het oude centrum van Albufeira, dus dichtbij de bars,restaurants en discotheken. Het strand is op 5 minuten lopen. De receptie is 24 uur per dag open, en ze willen je graag helpen (waar kun je het lekkerste eten, wat is de leukste dagtrip etc etc). De kamers zijn schoon, prima bedden, en een groot terras. Op de kamers zijn kluisjes te huur. Ook in het naseizoen kun je hier prima terecht. Het ontbijt is goed verzorgd. Het hotel heeft 30 kamers, dus niet twijfelen en snel boeken.... wij komen hier zeker terug.

Gereisd met partner in december 2011

• 0Nicole17-11-2011

TOP!

Hotel naam is inderdaad nu Polana Residence Hotel. Ik ben hier van de zomer geweest. We kwamen voor 1 nachtje maar zijn een week gebleven. Wat een top hotelletje. Klein, maar fijn. Hartelijk personeel en doordat het zo klein is kennen ze je ook allemaal. Heel prettig, alsof je elke dag weer thuiskwam en dus hebben we net weer geboekt ;) Ik kan niet wachten. Locatie is top. Strand is om de hoek en zo ook de barretjes. Zon, zee, eten en uitgaan allemaal onder handbereik.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Patricia Eiffel09-11-2011

Absolute aanrader!!

De naam van dit hotel is begin dit jaar gewijzigd in Polana Residence Hotel. Het is een klein hotel, waar je je meteen thuisvoelt. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam ( een van de receptionistes is een Nederlandse, heel makkelijk :) ). De kamers zijn niet heel groot, maar een heerlijk bed en er wordt dagelijks schoongemaakt. Ook gratis WI-FI. Bij het ontbijt dagelijks warme broodjes en vers fruit. Heerlijk. Het hotel ligt midden in het oude centrum. Je loopt het hotel uit en je wordt omringd door gezellige barretjes en restaurantjes. En ook is het maar 2 minuten lopen naar het strand. Super hotel op een perfecte locatie. En tel daar het zonnige klimaat bij op en je hebt top vakantie. Ik ga absoluut volgend jaar terug! Een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 3Van Ranst Hans03-07-2009

Dit hotel is toch wel af te raden.

Pluspunten: mooie, nette kamer met mogelijkheid tot zeer ruim terras met ligstoel(en). De ligging in het oude centrum en het hotel is ok. Minpunten: geen nachtrust, zelfs niet op de bovenste verdiepingen! tot 5 uur s'morgens nachtlawaai, zowel van buiten als binnen het hotel (Britse toeristen). Slot van de deur geforceerd, constant tv aangelaten tegen inbraak, sloten van de deuren zijn zeer gemakkelijk te openen zonder sleutel. Kluis toch nog moeten betalen, geen correcte service. geen bediening voor tv en airco. gezien we maar 35 euro de nacht hebben betaald geef ik toch nog een 6 op prijs/kwaliteit, voor dat geld mag ik dan ook niet veel verwachten, volgende keer maar wat meer betalen.

Gereisd met partner in juli 2009

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen