Villa Pinheiros da Balaia

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag18°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Pinheiros da Balaia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Pinheiros da Balaia in het Nederlands

leonie
29-7-2015

Hele mooie, ruime villa's met een uitgebreide keuken, grote tuin met barbecue en een privé garage onder de villa.

Wij hadden een auto gehuurd, dat is wel aan te raden als je iets van de omgeving wilt ontdekken. Naar het centrum van Albufeira is het goed te lopen. Ook het strand is op loopafstand.

absolute aanrader

Erwin Prins
19-7-2014

Pinheiros da balaia ligt buiten het centrum van Praia da Oura, Je loopt naar de zee in ongeveer 15 minuten. Wij hadden een auto gehuurd en dat is vanuit deze plek ook wel aan te raden. Je parkeert je auto in de garage onder je huisje ( wel behoorlijk nauwe parkeer garage). De appartementen zijn fantastisch 2x airco, wasmachine, vaatwasser. Wij hadden appartement nr: N. Deze heeft in onze ogen de allermooiste ligging en het meeste privacy. Onze kinderen (9 en 11) hebben genoten van het zwembad. Elke dag wordt er gedweild en krijg je nieuwe handdoeken.

Zoek je rust en je vindt het geen probleem een auto te huren dan is dit complex geweldig!

Goed vertoeven

jetlet
10-2-2014

Mooi ruime en nette accomodatie. Grote woonkamer en volledig ingerichte keuken met ruime tuin en BBQ. Onder het huis zit een garage.

Huizen zijn allemaal erg nieuw en daardoor in goed staat,

Prima zwembad met kleine bar die dagelijk geopend is tegen hele redelijke prijzen.

Absoluut een aanrader,

Een auto is wel nodig bij deze accomodatie

Tjingo
Tjingo
D-reizen
D-reizen
Vakanties.nl
Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Pinheiros da Balaia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Pinheiros da Balaia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.