Appartement Pine Cliffs Residence *****

Appartement Pine Cliffs Residence *****

Appartement Pine Cliffs Residence
Appartement Pine Cliffs Residence

We hebben een aantal aanbieders voor Pine Cliffs Residence voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Pine Cliffs Residence in het Nederlands

Kom graag weer terug

Lia, 10-1-2018

Gastvrijheid , vriendelijke ontvangst , prima golf resort. Goede baan direct aan zee.

GEWELDIG resort!

Wouter, 13-12-2011

Pine Cliffs is buitengewoon een fantastisch resort. Geen zorgen. Relaxte sfeer en alles is er naar wens.

Fantastisch appartement

hennie, 26-9-2011

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest. Het zijn werkelijk fantastische appartementen. Heel erg luxe en van alle gemakken voorzien. Service is prima.

Iedere dag schoonmaak en diverse keren schone lakens en handdoeken.

Het is alleen jammer dat er in de tweede week heel veel jonge engelse families met hele kleine kinderen en baby's waren, waardoor er van rust geen sprake meer was.

Verder hebben wij het prima gehad. Een auto is wel een aanbeveling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pine Cliffs Residence in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pine Cliffs Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pine Cliffs Residence scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.