Appartement Pateo da Aldeia

Appartement Pateo da Aldeia

4Onvoldoende

Portugal, Algarve, Albufeira

Op vakantie geweest naar Pateo da Aldeia?

4Onvoldoende

• 2.9Inrichting
  • 5.3Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Pateo da Aldeia

• 2019
      4Danisha27-08-2019

Midden in de strip: top!! Appartement: oud en vies

Met zijn 3 op vakantie geweest voor 9 dagen! Aangekomen in het appartement bleken de wc en de airco kapot te zijn! 1 van ons moest op een campingbedje slapen! Het matras was zo dun dat je de latjes voelde van het bed! Het bed was van zulke slechte kwaliteit dat er iemand doorheen is gezakt, vervolgens bij de receptie geweest en te horen gekregen dat ze met 1 uur zouden komen, na 1,5 uur was er niemand, vervolgens weer naar receptie geweest en kregen we te horen: ja met 20 minuten is er iemand. Na 20 minuten was er nog niemand geweest! Uiteindelijk touroperator bericht gedaan en werden we na 2,5 dag geholpen, dankzij touroperator. Al die tijd heeft de wc het niet gedaan en moest er 1 op de grond slapen met de kussens van de bank onder het matras, zodat je niet op de grond lag zo dun dat het matrasje was! De bank was vies. Het bad liep tot de enkels vol water, omdat het water niet weg wou spoelen! Verder was er 1 stoel slecht en is ook die doorgezakt!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 2018
      3Maud19-09-2018

Nooit meer

Ik was met 3 vriendinnen op 'stapvakantie' geweest naar Albufeira. wij moesten de sleutel op gaan halen bij het hotel complex hiervan, hotel aldeia. we werden vriendelijk behandelt, kregen de sleutel en gingen naar ons appartement. We moesten eerst super veel trappen op met onze lood zware koffers. We gingen meteen alles bekijken toen we binnenkwamen, er zat bloed op de muren, beestjes, en als je ook maar iets verschoof lagen er allemaal vieze wattenstaafjes, eten etc. we hadden een bank die voor 2 personen was en 2 stoelen, ze waren vies. Keuken was prima en koelkast werkte ook goed. We hadden 2 goede bedden en 2 kapotte uitklap bedjes. In de woonkamer was er ook geen ruimte voor om de bedjes uit te klappen dus gingen we alles verschuiven in de slaapkamer. Snachts geluidsoverlast omdat het enkel glas is en je hoort letterlijk alles. Gordijnen die er bijna afvallen en niet verduisterend zijn. ik raad dit appartement zeker niet aan!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• Oude reviews

9Marcella18-05-2016

Geweldige accommodatie

Een super locatie dichtbij het strand en de strip. De kamers waren boven onze verwachting en de badkamer was ook zeker in orde.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7Laura11-08-2005

Netjes en ruim appartement met groot balkon en heel centraal gelegen!Niet super-de-luxe maar wel waar voor je geld!

Gereisd in augustus 2005

• 10mariola11-07-2005

Wij hebben het zo naar onze zin gehad in de appatementen van Da Aldeia, vier jonge meiden midden in het uitgaanscentrum!! Echt een absolute aanrader, vol gezellig! De appartamenten zijn heel groot, echt super ruim en het is geen 4 sterren acco maar geen kakkerlak gezien hoor! Jonge mensen je moet hier echt naat toe gaan!

Gereisd in juli 2005

• 1W&M16-09-2004

Afrader!Wij hebben Aldeia geboekt aangezien het in een levendige straat is gelegen. Helaas betekende dit dat het complex gelegen is tussen vele karaoke- en discobarren. Daarnaast was appartementencomplex maar gedeeltelijk gevestigd op het terrein van het hotel. Ook waren de appartementen vies, en was de inboedel hoog nodig aan vervanging toe. Gordijnen vallen bijna van de roedes, kastknoppen missen en de kasten stinken. Roestplekken in het bad, spiegels zo verweerd dat je er niet in kunt kijken. Kakkerlakken. Indien je een comfortabele vakantie wilt, moet je hier absoluut niet naar toe gaan! Het personeel is ook absoluut niet vriendelijk. Na drie appartementen te hebben gezien, zijn wij overgeplaatst naar een ander complex. Onze reisleidster vertelde ons dat we niet de eersten waren dit seizoen. Ze had niets anders dan problemen en klachten over dit appartementencomplex.

Gereisd in september 2004

0 tips over Appartement Pateo da Aldeia