Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag19°11°
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Oura View Beach Club voor je op een rij gezet:

146 reviews over Appartement Oura View Beach Club in het Nederlands

Te mooi om waar te zijn :-(

Dick,
25-8-2017

Ik sta paf bij het lezen van de vele positieve berichten. Wij reizen al jaren, maar hebben nog nooit zoveel betaald voor een twee/drie sterren appartement. (Ze claimen zelf vier tot vijf sterren) Het appartementencomplex is nodig aan een goede onderhoudsbeurt toe. Bijvoorbeeld; vastzitten in de lift komt regelmatig voor en dat is geen pretje als je naar de bovengelegen etage moet en dat ook nog eens midden in de zomervakantie. Er zit geen intercom of airco in de lift! Dus heb geduld, vooral met jonge kinderen!! Na meer dan een half uur ben je er uit! Ga dus met de trap als je flauwvalt van kleine ruimtes of bij hoge temperaturen. In het zwembad zitten tegels los of zijn al van de zijkant afgevallen. Snijwond(jes) loop je dus op door te gaan zwemmen. Mocht je een appartement krijgen naast de bouwput of vlakbij de jeugd dat tot laat gaat stappen of een appartement midden in het appartementencomplex, dan ben je blij als je het appartement uit mag. De kamer is gelukkig wel schoon, maar oud en standaard. Let op: Er is GEEN kidsclub. Vele zijn hier wel van uitgegaan (staat in de omschrijving) en kwamen ook bedrogen uit. De ligging is wel heel mooi. O.. nog een klein puntje... het personeel heeft het lachen niet uitgevonden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Fijne vakantie

Daphne
15-1-2017

Ik heb in dit appartement verbleven met mijn vrienden. Dit was onze examenreis. Veel gezinnen, maar dit geeft wel rust overdag. De kamers zijn erg ruim en zagen er schoon uit. Wel sliepen er bij ons (kamer voor 4) 2 mensen in de woonkamer op de bank. Deze bank was wel hetzelfde als het bed in de woonkamer. In het complex is een winkeltje dat verse broodjes verkoopt, maar dit kun je ook ergens anders halen. Het is dichtbij de zee en dichtbij de strip. Een erg fijn zwembad, maar voor ons soms lastig om stretchers bij elkaar te vinden door onze grote groep. Enige nadeel was dat 1 van de 3 kamers op een andere verdieping was, maar dat namen we maar voor lief. Top appartementen.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Prima relaxen na examens

annet
16-9-2016

Dochter is met nog meiden van 18 jaar na de examens heerlijk relaxed weekje gehad. Complex vooral met jonge gezinnen, maar daardoor heerlijk om aan de drukte van de vele examenlui te ontsnappen na het stappen.

Dichtbij de strip. Luxe appartement waar je ook gemakkelijk kunt koken.

Winkeltjes om de hoek en wil je wat verder, neem dan goedkoop een taxi.

Probeer een kamer hoog te krijgen dan zit je zo op de strip.

Lekker dicht bij het strand.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Tjingo

Mooi hotel, Maar niet voor herhaling vatbaar.

rien matthijssen
16-9-2016

Mooie grote kamers, en zwembad. Dicht bij het strand .Te veel trappen klimmen, allin waardeloos.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijke vakantie gehad. Aks je op de 6 de verdieping zit ben je het dichtste bij het uitgaan leven.

Kamer 630 lekker groot maar zicht op de grote witte muur.

WiFi was gratis, kluis moet je betalen je hebt een pasje nodig om naar het strand te gaan. Als je slecht ter been bent moet je hier niet naar toe. Ook niet geschikt voor kinderen zonder zwemdiploma.

Heerlijke vakantie gehad!

Marjan
21-8-2016

Harde bedden. De rest was geweldig. Aardig personeel, lekker eten, heerlijk zwembad ook voor de kinderen. Prachtig uitzicht. Totaal geen last van de strip gehad. Alles is lekker dichtbij. Centrum, zwembad en de zee. Zeker de moeite waard dit hotel te kiezen!!!! Albufeira is prachtig. Er is genoeg te doen voor iedereen. Prijzen zijn goed. Land is prachtig. Men spreekt goed Engels dus communiceren is goed te doen. Het is geen Turkije dus dat is niet te vergelijken! We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Buiten de receptiemedewerkers prima.

matthijs
20-8-2016

Met 2 gezinnen( 2x (2volw. 2kind.) ) geboekt 2 kamers dicht bij elkaar. Bij aankomst midden in de nacht 1:30 kregen we de meest uitelkaar liggende kamers (uiterste kamer 5e verdieping en uiterste kamer andere kant van het gebouw op de begane grond) bij de vraag of dat nog veranderd kon worden. Was het antwoord Nee we zitten vol geboekt. Maar U moet er wel op de helft van uw Vakantie uit en naar een andere kamer want wij hebben hier Timesharing. Wat!?... Daar stond niets over op de site en wij kregen hierover ook geen melding bij het boeken. Maar goed dat is dan maar zo. Uiteindelijk bij het overgaan naar de andere kamer bleek dat we er voor 10:00 uit moesten en pas weer laat in de middag in een andere kamer konden. Onze koffers konden bij de receptie. Toen we daarover ons beklag deden kwamen ze met de belachelijke opmerking u betaald alleen voor de nacht en u heeft overdag geen recht op de kamer. Toen we zeiden je betaald een periode van dan tot dan voor de DAG en de nacht. Kon ze alleen d'r schouders ophalen. Waardeloze receptie medewerkers. Voor de rest aardig personeel, zowel in het restaurant als het schoonmaakpersoneel. Wel zoals in andere reviews veel last van de strip. En lastig dat niet iedereen all-inclusief is. Nml best onduidelijk wat je allemaal kan bestellen zonder dat je gelijk moet bijbetalen. Let op!! Totaal geen animatie en er is maar 1 bar de skybar. Dus niet zoals de touroperatorsite vermeld animatie en nog een extra bar met disco /cabaret en film.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

All inclusive formule waardeloos!!

Frieda
20-8-2016

Oud,gedateerd en aan renovatie toe!! Gescheurde bedden. Te bizar gewoon. Meneer Muthu zou zich moeten schamen, wij als gasten werden een dag elders gestuurd omdat het restaurant was verhuurd aan derden voor een bruiloft. .hoe bedoel je extra geld verdienen! Het andere hotel wist niet eens van ons komst en konden wij de overblijfselen krijgen..Shane on you Mr Muthu! !

Zeer matig, nooit meer!

Jaap Valkema
2-8-2016

Het appartement was zeer lawaaiig (kamers 630 & 632). Ook doordat het management van het hotel feestende jongeren en gezinnen door elkaar geplaats had. Het appartement was zeer slecht schoongemaakt, met name de badkamer was vreselijk vies De liften en gehele onderhoud van het gebouw en het zwembad is slecht. Ik zou zeker aanraden om geen bezoek te brengen aan de Spa, omdat deze helemaal vies en oud is. Zeker ons slechtste appartement in de laatste 10 jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een prima verblijf gehad !

Vermeer
7-7-2016

Het eten was de eerste avond wat lauw daar hebben we via touroperator wat over gezegd en daarna was het

beter. Wij verbleven in een studio die groot en netjes was. De badkamer was ook goed hier en daar wat

kitwerk wat lelijk was geworden maar voor de rest prima. Keuken met vaatwasser was luxe en compleet.

Zeker omdat wij all -inn hadden geboekt. De all-inn formule moet je niet vergelijken met Turkije maar we

kregen meer dan genoeg. Het eten was goed maar minder keus. Maar keuze uit 5 a 6 soortem eten

vinden wij prim? Drank is tot 23 uur en het is niet dat je de hele avond door kan drinken want 1 barman

geeft soms wat wachttijd. Zwembad is prima al waren de parasols en sommige bedden aan vervanging toe.

VIjf sterren is dan ook niet terecht. De ligging is fantastisch qua strand en winkeltjes. Minder is de strip

hemelsbreed behoorlijk in de buurt. Veroorzaakt soms wat herrie wij zaten gelukkig gunstig met onze studio.

Maar er earen toch mensen die behoorlijk last hadden. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oura View Beach Club in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oura View Beach Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.