Appartement
8,7

34 reviews over Appartement Oura Atlantico in het Nederlands

Peter,
19-3-2019

Geweldig appartementen complex. Prijs kwaliteit uitstekend. Mooie kamers. Leuk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2019

Matig apartement. Niet om terug te keren

J.Boulonois
19-9-2016

Bij aankomst 29 aug 2016 erg druk rondom het zwembad. Het enthausiasme spettert niet echt van het personeel af. Kort en zakelijk. Inrichting apartement : gedateerd en hard aan renovatie toe. Geen airco in apartement ( in deze tijd ) geen airco in het appt. ? Badkamerverlichting bestaat uit een plafoniere. Complex zelf wordt goed onderhouden. Op vertrekdag ( uitchecktijd 11 uur ) gevraagd om het appt aan te houden. Ja, mogelijk tot 15 uur was mogelijk tegen een belachelijke betaling van maar liefst € 55,00

Maar niet gedaan. Maar voor het appt blijven zitten. De gehele dag geen nieuwe bewoner meer gezien. Einde seizoen.

Je gunt tenslotte niet je gasten die 14 dagen verbleven zijn een paar uur langer het appt.

Bah, wat een Non-Service en Onsympathiek personeel.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in augustus 2016

Niet meer

Kees de Graaf
3-8-2016

Het appartement was voor ons goed maar ik heb geen Nederlander gezien alleen 3 weken lang schreeuwende en gillende Engelsen die de gehele dag bij het zwembad lagen te drinken meestal kwamen ze in de nacht aan en dat maakte het nodige kabaal 6 nachten per week ze waren zoals altijd al dronken als ze aankwamen

Daarbij hebben we geen informatiebron kunnen ontdekken van de organisatie en ook geen hostess of wat dan ook gezien

Overigens is het belachelijk duur om je van het vliegveld naar het complex te laten brengen want dit is NIET INBEGREPEN BIJ DE BOEKING dus dit is een tipje voor nieuwe boekers

Dus als je met je vakantie voor €1900 tussen de gillende Engelsen aan een volgepropt zwembad wil liggen moet je vooral dit complex boeken

Gereisd met partner in juni 2016

Geen Aanrader!

Fam. v Chaam
21-2-2016

Wij hadden een verblijf hier geboekt voor 6 dagen want het was aantrekkelijk geprijst.

Bij aankomst werden we bij de receptie ontvangen door een vrouw die ons weinig uitleg gaf over wat er evt.allemaal te doen was.Het was inchecken en daarbij hield het op.We hadden een 2 kamer app.geboekt en wisten dat we dus een "slaapbank"hadden nou dit hebben we geweten.....daar laat je nog geen vluchteling op slapen! de veren waren allemaal voelbaar in het matras!!

En het "gewone"bed was ook niet veel meer dan een strandmat.

Alles was zeer gehorig en de inrichting was karig...de slang van de afzuigkap zat naast de afvoerpijp en het ongedierte liep zo onder de kier van 2cm onder de deur door.Na 2 nachten hadden wij het hier al snel gezien.

Wegwezen hier...de foto's zijn mooier dan dat het er hier uit ziet.

Het zwembad is klein en het binnenbad is een badkuip.

Hier hebben we niet voor Gewerkt!!! Dus op zoek naar een ander app.....

Terechtgekomen bij Balaia Golf Village daar een Super geweldige vakantie gehad!!!!!!! Wat een luxe en net zo duur!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

Prima! Zou zo weer boeken

Desiree
6-8-2014

Wij zijn met 4vrienden naar dit appartement geweest. Appartement met nog een verdieping en veel ruimte. Inrichting was niet heel veel aan maar voor ons niet erg belangrijk. 2minuutjes lopen naar de strip en 5 naar de supermarkt of het strand. Zwembad was niet heel groot maar wel te doen en er waren genoeg bedjes. Geen handdoekleggers. Echt streng waren ze niet over geluid hier en daar. Vriendelijke schoonmakers. Ik zou zo teruggaan. Top vakantie!!

Gereisd met vrienden in juli 2014

niet nog een keer

remco van berkel
23-9-2013

slechte mensen die geen engels praten en zeer slechte appartementen

Gereisd met vrienden in januari 2013

Heerlijke grote kamers

Vriendengroep
10-8-2011

Was met 4 vrienden rond de 22-23 jaar. Was wat mis gegaan met de kamers, daardoor kregen wij 2 maisonnette woningen met zijn 4-ren. Heerlijk ruim en in het appartement was alles aanwezig. Oven, broodrooster, waterkoker, koekplaat. Kortom prima. Vanaf balkon kon je net de zee zien. We hadden tevens 3 balkons per huisje. De weg naar het strand was wel heel stijl maar dat maakt voor mij niet echt uit.

Gereisd met vrienden in juli 2011

Fantastische ligging!

Koen
6-4-2010

+ Vlakbij de strip, het strand en de andere kant van het plaatsje met de supermarkt en dergelijke. Meest centraal gelegen complex.

+ Niet al te groot complex waardoor je niet over de mensen struikelt.

+ Zwembad, binnen-zwembad, tennisbaan, pingpong, gameshal. Dus voor ieder wat wils.

+ Klein supermarktje/snackbar op complex met 's ochtends warme broodjes en dergelijke.

- Zwembad misschien ietsjes aan de kleine kant, maar niet hinderlijk.

Voor de rest is er weinig aan te merken op dit complex, voor wie een leuke en gezellige vakantie wil aan de Algarve maar waar men toch op het complex rust wil is Oura Atlantico prima vertoeven!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Nooit meer

Maartje
4-6-2009

We zijn eind Mei 2009 bij deze appartementen geweest.

De eerste indruk was goed. Mooi zwembad, aardige mensen bij de receptie.. Totdat we de krakende deur van onze kamer opendeden; de 'bedden' waren slaapbanken die erg hard en onconfortabel waren. Ze sliepen voor geen meter en waren niet evenwichtig.

We hebben in 4 dagen tijd 2 kakkerlakken gezien en 1 nest van weet ik veel wat op de badkamer. Het douchegordijn zat onder de vlekken en er zaten scheuren in de vloer.

Ik heb 7 jaar de wereld rondgereisd en in vele hostels geslapen, dus kan echt wel wat hebben, maar dit sloeg alles..

Als klapper op de vuurpijl mocht ik mijn portugese neef niet mee naar binnen nemen, 'want locals waren niet te vertrouwen'. Ze lieten dus alleen de mensen die in deze appartementen verbleven binnen.

We gaan volgende maand voor de 3e keer terug naar Albufeira, maar gelukkig niet meer naar dit hotel!

Gereisd met vrienden in juni 2009
2008

Niet aan te raden!

Leonie
8-10-2008

de eerste indruk was oke, leuk opgezet appcomplex, totdat je je app binnenstapt...de schuifpui was stuk, er was niet goed schoongemaakt en het is super gehorig. De eerste 4 dagen had ik rugpijn omdat de bedden keihard liggen en de kussen zijn amper gevuld met iets ( veel te plat!) Verder wel vriendelijk personeel, dichtbij de Strip en de taxi is goedkoop naar Albufeira ( 4 a 5 euro)

Het strand is redelijk dichtbij maar elke dag weer een flinke klim! Zwembad is erg klein met ijskoud water ( niet echt geschikt voor kleine kinderen) Supermarkt is ook niet echt om de hoek

Kortom; niet echt een aanrader

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels
  • Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oura Atlantico in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oura Atlantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.